Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is jou bijnaam?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

DieselGirly
29-07-2003, 13:24

de mijne is meestal fousje....... :rolleyes: of wousje :kwaad: :zwaai:

MariamaMslma
29-07-2003, 13:27
die woorden kan ik hier niet neerzetten, want marokko.nl is te preuts en dan zouden er allemaal sterretjes komen te staan :rolleyes: Maar mijn moeder is volgens mij vergeten hoe ik echt heet en houdt het mar bij El3eijlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

DieselGirly
29-07-2003, 13:29
Origineel gepost door MariamaMslma die woorden kan ik hier niet neerzetten, want marokko.nl is te preuts en dan zouden er allemaal sterretjes komen te staan :rolleyes: Maar mijn moeder is volgens mij vergeten hoe ik echt heet en houdt het mar bij El3eijlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kom op.........zet het neer.........in een undercover taaltje....... zoals........t a m z a of... p o e p :maf:

BerberLayD
29-07-2003, 13:30
Lay-d-Mocro--->klasgenoten:maf:..ben de enigste :D miehakoesen--->vriendinnen mishcien verkeerde shcoenen?:maf::confused: miefaroemen------>vroeger door vriendinnetjes:D omdat ik de mooiste tanden had van het stel:D agjoertsch--->familie:hihi:

slimiatje
29-07-2003, 13:31

Origineel gepost door BerberLayD Lay-d-Mocro--->klasgenoten:maf:..ben de enigste :D miehakoesen--->vriendinnen mishcien verkeerde shcoenen?:maf::confused: miefaroemen------>vroeger door vriendinnetjes:D omdat ik de mooiste tanden had van het stel:D agjoertsch--->familie:hihi: weet je zeker dat je de mooiste tanden had :hihi: miefaroemen is meer iets voor iemand met een paardebek :D

MariamaMslma
29-07-2003, 13:33
) Origineel gepost door DieselGirly kom op.........zet het neer.........in een undercover taaltje....... zoals........t a m z a of... p o e p :maf: Maar ik ben netjes opgevoed, en die woorden worden alleen maar door mijn b.itches vriendinnen gebruikt (dat was trouwens 1 bijnaam :D ) Verder woorden zoals tagn.... en kebba en soms heel lief zin inoe en dat soort ongein ;)

DieselGirly
29-07-2003, 13:33
:haha:.........MIEFAROEMEN!!! :lol: maar slimiatje......zied vertel jou verhaal........

Generaal_Kadafi
29-07-2003, 13:34
ik wordt Kimo genoemd en nog ander bijnaam maar die zeg k nie :D

Safia21
29-07-2003, 13:34
mijn neefje noemt me tante Pita en mijn broertje noemde me vroeger Tita Ra Ra hoe heet ik??

WineGumS
29-07-2003, 13:35
Origineel gepost door slimiatje weet je zeker dat je de mooiste tanden had :hihi: miefaroemen is meer iets voor iemand met een paardebek :D Ik wou net zeGGe :hihi:

MariamaMslma
29-07-2003, 13:35
Origineel gepost door Generaal_Kadafi ik wordt Kimo genoemd en nog ander bijnaam maar die zeg k nie :D Zeg :D Komop zeg nou joh :D

WineGumS
29-07-2003, 13:36
Ik werd vroeGer eZira (lanGe) genoemD :D

celine_4ever
29-07-2003, 13:37
soetje.... of sue..... en in marokko noemen ze me soesoe..... :D

DieselGirly
29-07-2003, 13:38
Origineel gepost door Safia21 mijn neefje noemt me tante Pita en mijn broertje noemde me vroeger Tita Ra Ra hoe heet ik?? TATIANA!

slimiatje
29-07-2003, 13:43

Origineel gepost door WineGumS Ik wou net zeGGe :hihi: :hihi: Dieslegirlly is een lang verhaal en op dat moment was het grappig maar jullie zullen het niet begrijpen als ik het vertel :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5