Bekijk originele versie : mocro's zijn roddelaars!
iki_mocro
29-07-2003, 13:17
Ik hou niet van geroddel achter mijn rug.....wie niet voor mijn neus durft te zeggen hoe hij over mij denkt is een :iblies:
dus kom maar op met jullie kritiek!
mocro_souhaila
29-07-2003, 13:18
je bent een oversekste puber die geen grenzen kent...je bent zo zielig dat je alleen trieste reactie kan neerzetten om zo aand8 te krijgen
zo denk ik over je :D
:zwaai:
Origineel gepost door iki_mocro
Ik hou niet van geroddel achter mijn rug.....wie niet voor mijn neus durft te zeggen hoe hij over mij denkt is een :iblies:
dus kom maar op met jullie kritiek!
geroddela chter je rug?? eh wijvie dit is een open forum dus je weet nu onder hand wel hoe we over je denken... maar je moest zo nodig weeer een topic openen om een beetje aandacht te krijgen.. :rolleyes:
iki_mocro
29-07-2003, 13:20
:zwaai: Thanx!
mocro_souhaila
29-07-2003, 13:21
:zwaai: Thanx!
tegen wie heb je het???:confused:
iki_mocro
29-07-2003, 13:22
het mag dan wel een open forum zijn...als ik er niet op klik weet ik dus ook niet waar zich daar afspeelt.........Dus Samiax jij bent een buitengewoon triest persoontje die alleen kritiek durft te leveren achter iemands rug om....
No fights ladies, keep it clean!!!
:( Sword
iki_mocro
29-07-2003, 13:23
tegen jou!
Ik vraag alleen om kritiek....daar leer je van zeggen ze...
mocro_souhaila
29-07-2003, 13:24
tegen jou!
Ik vraag alleen om kritiek....daar leer je van zeggen ze...
ewa ja eerlijkheid gaat boven alles zeg ik altijd :D....
het mag dan wel een open forum zijn...als ik er niet op klik weet ik dus ook niet waar zich daar afspeelt.........Dus Samiax jij bent een buitengewoon triest persoontje die alleen kritiek durft te leveren achter iemands rug om....
waahahaahahahahaha a koe ik roddel niet achter je rug om snol.. als ik dat deed dan zou ik dat op msn doen of via pm en niet hier ;)
enals je egt denkt dat ik triest ben dan moet je eens naar me toe komen ;)
iki_mocro
29-07-2003, 13:28
Samiax je moet een beetje chille..........dat gescheld bevalt mij niet.....en ik wist dus egt niet dat jij je zo snel aangevallen voelt......ik begin nooit met schelden tegen iemand die ik niet ken...ik blijf beleefd...en ik zou absoluut niet weten waar jij je zo aan irriteert......
celine_4ever
29-07-2003, 13:31
Samiax je moet een beetje chille..........dat gescheld bevalt mij niet.....en ik wist dus egt niet dat jij je zo snel aangevallen voelt......ik begin nooit met schelden tegen iemand die ik niet ken...ik blijf beleefd...en ik zou absoluut niet weten waar jij je zo aan irriteert......
en dat oversexte bevalt je wel zeker....
ga spelen snol.....
en je kan ook via een andere weg aandacht vragen plaats van onzin......
samiaX rulezzzzzz......
hahahhha als jij beweert dat ik een triestpersoontje ben dat achter je rug roddelt.. tuuurlijk ga ik er op in.. ik leg je uit wat roddelen is.. en JIJ irriteert me.. net als bij andere sommige leden.. SO WEET JE HET NU?? :rolleyes:
celine_4ever
29-07-2003, 13:34
Origineel gepost door SaMiax
hahahhha als jij beweert dat ik een triestpersoontje ben dat achter je rug roddelt.. tuuurlijk ga ik er op in.. ik leg je uit wat roddelen is.. en JIJ irriteert me.. net als bij andere sommige leden.. SO WEET JE HET NU?? :rolleyes:
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.