Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : khalid izri..dat noem ik pas een zanger!!!

Pagina's : [1] 2

Pellito
29-07-2003, 12:03

na walid mimoun is izri de beste zanger voor mij http://jadu.jeeran.com/m_2_1/Khalid_Izri.jpg khalid izri is the man!!! :o thaqassist ino (http://azoo.free.fr/musicrifia/ram/izri_thaksisstino.ram) arrif thamouth ino lallas ntimoura (http://rifmusic.free.fr/musicrifia/ram/IZRI-THAMURTHINU.ram) :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

emsoem
29-07-2003, 12:17
weyemaaaaaa :eek: als dat zingen?....weet ik het ook niet meer...beeh gatverdamme wat is dat voor shit... =emsoem=

Pellito
29-07-2003, 12:21
Origineel gepost door emsoem weyemaaaaaa :eek: als dat zingen?....weet ik het ook niet meer...beeh gatverdamme wat is dat voor shit... =emsoem= dat heet rif muziek! mannen muziek weetje wel :o dat is niks voor manwijven als jij a *******tje :D je houdt zeker van midden oosten *******s muziek :giechel: :giechel: :p

emsoem
29-07-2003, 12:39
Origineel gepost door Pellito dat heet rif muziek! mannen muziek weetje wel :o dat is niks voor manwijven als jij a *******tje :D je houdt zeker van midden oosten *******s muziek :giechel: :giechel: :p ze3ma wil je zeggen dat mannen muziek is?.....arif inoe mijn grond blabla.....it sucks:D nou dan ik je mededelen dat is SHIT.... ik hou gewoon van muziek met ritme ....niet van muziek waar ik van in slaap val ;) en hoezo nou inneens ze3ma schelden? stupid dog...:lekkerpuh =emsoem=

Pellito
29-07-2003, 12:45

Origineel gepost door emsoem ze3ma wil je zeggen dat mannen muziek is?.....arif inoe mijn grond blabla.....it sucks:D nou dan ik je mededelen dat is SHIT.... ik hou gewoon van muziek met ritme ....niet van muziek waar ik van in slaap val ;) en hoezo nou inneens ze3ma schelden? stupid dog...:lekkerpuh =emsoem= hahahahh tzzzz wat weet jij van ritme a zzamer? :D als een muziek bestaat die ritmisch is, dan is het rif muziek :confused: je bent zeker zo een gevoelige homo die graag op vrouwen muziek zijn ass beweegt :lol: haal die stront uit uit je oren, kun je meteen horen waar over mannen zingen a manwijfie :giechel: :giechel:

emsoem
29-07-2003, 12:53
ik zou zeggen: wat weet jij er van? :haha: wantuhhh galid zingt slaap liedje's:D en waar mannen over zingen...elhoub...elhoub...elhoub...en over hun moeder waar ze niet zonder kunnen.....:D en jah je moet nou niet doen net als of ik heel muzuik uit arif zwart maak want dan ben ik niet aan het doen alleen die kahlid izan is niet mij cup of tea ;) en yek ben ik nu homo omdat ik niet van zijn muziek hou :rolleyes: maar beter voor jouw ga je je gewoon weer volwassenen gedragen...en niet zo doordraven als een ezel:D =emsoem=

Tarifith25
29-07-2003, 13:01
Khalid Izri vind ik zeker een goeie zanger en mooie teksten! Dus het is niet alleen mannenmuziek hoor :) Enne geen ruzie maken..iedereen zijn eigen smaak.

Pellito
29-07-2003, 13:03
Origineel gepost door emsoem ik zou zeggen: wat weet jij er van? :haha: wantuhhh galid zingt slaap liedje's:D en waar mannen over zingen...elhoub...elhoub...elhoub...en over hun moeder waar ze niet zonder kunnen.....:D en jah je moet nou niet doen net als of ik heel muzuik uit arif zwart maak want dan ben ik niet aan het doen alleen die kahlid izan is niet mij cup of tea ;) en yek ben ik nu homo omdat ik niet van zijn muziek hou :rolleyes: maar beter voor jouw ga je je gewoon weer volwassenen gedragen...en niet zo doordraven als een ezel:D =emsoem= zei het buk teefje.. :rolleyes: jammer he, dat nu de IT dicht is voor jullie? :giechel: :giechel:

Pellito
29-07-2003, 13:04
Origineel gepost door Tarifith25 Khalid Izri vind ik zeker een goeie zanger en mooie teksten! Dus het is niet alleen mannenmuziek hoor :) Enne geen ruzie maken..iedereen zijn eigen smaak. hahaha weet ik joh :D maar zeg is eerlijk mannen die graag dansen op midden oosten muziek zijn toch...eh...je weet wel :rolleyes: :D

emsoem
29-07-2003, 13:05
Origineel gepost door Pellito zei het buk teefje.. :rolleyes: jammer he, dat nu de IT dicht is voor jullie? :giechel: :giechel: kijk nou eens hoe zielug je bent:D ik bedoel heb jij niet geleerd normaal te kunnen doen of wat? yek dhda nig?:D =emsoem-

Pellito
29-07-2003, 13:11
Origineel gepost door emsoem kijk nou eens hoe zielug je bent:D kijk hoe je praat man :rolleyes: volgens mij ben je echt homo :eek: tfoe wat een zammertje :lol: :boogie: :lol:

emsoem
29-07-2003, 13:17
yeah right :gniffel: en mijn oma is lebsie...:nerd: beter voor je ga jij niks meer typen...voor je je eigen er weer inlult...:maf2: zielugggggg geval dat je bent:D =emsoem=

Pellito
29-07-2003, 13:21
Origineel gepost door emsoem yeah right :gniffel: en mijn oma is lebsie...:nerd: beter voor je ga jij niks meer typen...voor je je eigen er weer inlult...:maf2: zielugggggg geval dat je bent:D =emsoem= ik heb het vermoeden dat je graag met mannen chat :confused: ey rot op homo ga je ziekelijke lusten ergens anders zoeken :rolleyes: Ps: HOMO! :lol: :boogie: laaterzzz imazighen :zwaaien:

emsoem
29-07-2003, 13:30
nee hoor ik chat gewoon met iedereen:D alleen wat heeft dit met de chat te maken...:rolleyes: is dit de chat? hou oud ben jij...ik zie dat jij nog veel moet leeren...maar leer als eerst andere meningen te accepteren ;) ach jah zeg zeggen: wie het hardts roept is het zelf:D =emsoem=

Tarifith25
29-07-2003, 23:16

Nog steeds ruzie aan het maken? Wat heb ik jullie nou gezegd? Niet meer doen he :) En Idir maakt trouwens ook mooie muziek, vooral dat oude nummer " Baba Inouba" sjooooo mooi :D (Versta er overigens niks van (Taqbaylit), maar goed......)

Pagina's : [1] 2