Bekijk originele versie : Mannen vechten ook om maagd te blijven!
Maagd zijn is op dit tijdstip iets heel bijzonders volgens veel mensen. Voor degene die maagd zijn lijkt het maar normaal. Sommigen vinden zichzelf zelfs niet meer normaal omdat iedereen al geen maagd is. De wereld is nu echt omgedraaid. Als je iets goeds doet, lijk je nu een vreemdeling, en als je iets slechts doet ben je zoals de rest. Ikzelf ben al 20 jaar maagd, en ik moet je zeggen dat dat niet meevalt. Elke dag heb ik iemand in mijn hoofd die zegt dat ik het vandaag maar eens moet gaan doen. Gelukkig heb ik geloof het of niet geen vrouwelijke contacten, dus is dat volgens mij de reden dat ik nog maagd ben gebleven. Het is een strijd die ik moeilijk kan blijven volhouden, de ene dag wil ik het doen, en hou mezelf net in, en de andere dag wil ik juist weer maagd blijven.
Best moeilijk, iemand anders zulke ervaringen?
mon_dieu
03-12-2006, 18:08
:confused: :confused: :confused: I dont get it... gister zei je nog dat je een hoerenloper was....???? :confused:
XxmeninaxX
03-12-2006, 18:11
Maagd zijn is op dit tijdstip iets heel bijzonders volgens veel mensen. Voor degene die maagd zijn lijkt het maar normaal. Sommigen vinden zichzelf zelfs niet meer normaal omdat iedereen al geen maagd is. De wereld is nu echt omgedraaid. Als je iets goeds doet, lijk je nu een vreemdeling, en als je iets slechts doet ben je zoals de rest. Ikzelf ben al 20 jaar maagd, en ik moet je zeggen dat dat niet meevalt. Elke dag heb ik iemand in mijn hoofd die zegt dat ik het vandaag maar eens moet gaan doen. Gelukkig heb ik geloof het of niet geen vrouwelijke contacten, dus is dat volgens mij de reden dat ik nog maagd ben gebleven. Het is een strijd die ik moeilijk kan blijven volhouden, de ene dag wil ik het doen, en hou mezelf net in, en de andere dag wil ik juist weer maagd blijven.
Of misschien ben je gewoon lelijk. Ik zeg jou ff na: dat is een mening, geen oordeel :gniffel:
Rare gast, ga wat nuttigs doen! Als je het geloof zo hoog in je vaandel had staan heb je respect voor andere mensen, maar als ik zie wat je allemaal hier post :jammer:
:confused: :confused: :confused: I dont get it... gister zei je nog dat je een hoerenloper was....???? :confused:
If you grow up, you maybe will get it one day ;)
Of misschien ben je gewoon lelijk. Ik zeg jou ff na: dat is een mening, geen oordeel :gniffel:
Rare gast, ga wat nuttigs doen! Als je het geloof zo hoog in je vaandel had staan heb je respect voor andere mensen, maar als ik zie wat je allemaal hier post :jammer:
Ja klopt, ik ben lelijk :)
Dat doet me niets, maar jou kennelijk wel, want je probeert woorden die jou raken bij een ander te gebruiken :gniffel:
mon_dieu
06-12-2006, 10:07
If you grow up, you maybe will get it one day ;)
:rolleyes: i think im older then you, assho
maroklady
10-12-2006, 01:34
ik vecht er ook dagelijks tegen :o maar sbar oe saffi ... ik vindt het eerlijk gezegd ook steeds moeilijker.... en ik ben pas 18 :jammer:
lientje18
10-12-2006, 02:53
als je aangeeft geen vrouwelijke contacten te hebben en hier te melden dat je dagelijks aan het srugglen ben en dat je dat dagelijks heb??
waar ben je bang voor??
heb je mannelijke contacten??
en als je het zolang heb vol gehouden kan en paar jaar er nog wel bij?
wij dames hoor je ook niet klagen dat het ow zo moeilijk is..
je maakt het voor jezelf zo moeilijk..
niet zo klagen..doen wij ook niet..!!
wil je sex ga je trouwen!
Het is herkenbaar....ben ook nog maagd en bijna 25 :hihi: (en zeker niet lelijk..zoals sommigen zullen denken)...Het is een strijd tussen lichaam en geest....TIP: nooit alleen in 1 ruimte zijn met een meid...dat helpt..:goedzo:
maroc_misty
10-12-2006, 15:10
Denk aan het hellevuur en je bent in één klap gemotiveerd.
Denk aan het hellevuur en je bent in één klap gemotiveerd.
Dat zal wel meevallen met dat hellevuur, anders zou 99% van de wereld naar de hel gaan..:hihi:
:rolleyes: i think im older then you, assho
Als je geen Engels kan moet je het ook niet gebruiken. Je staat alleen maar voor paal terwijl je wilt zeggen dat je ouder bent :gniffel:
Het is older THAN.. en het is ASSHOLE
better luck next time
maroc_misty
10-12-2006, 17:01
Dat zal wel meevallen met dat hellevuur, anders zou 99% van de wereld naar de hel gaan..:hihi:
Ik weet niet, volgens mij valt het ontmaagden onder zina.
Dacht dat daar 'zwemmen' in de zee in hel voor stond.
Kan het niet met zekerheid zeggen.
Dan mag 99% voor een vuurbestendig zwempak/broek zorgen. :hihi:
aminn1245
10-12-2006, 18:21
ik wil nog iets zeggen hyena jij komt hier stoer doen met jou perfecte engels maar het is geen than het is then tfoe a3liek a shabi als je stoer wilt doen baseeer je zelf op feiten en ga een cursus engels nemen of zo
geen moeitee horr met maagd blijvee.. mana vechte ewa safi egteee moslimm moet je zijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.