Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : implanon, wie kan me helpen

bloempie
03-12-2006, 17:21

Lieve mensen ik heb een vraag, wie heeft er ervaring met implanon?????????? ik weet er veel over en ik ben van plan om het te gaan doen, maar mijn enige vraag is, hoe zit het met de menstruatie? ik heb begrepen dat de menstruatie weg kan blijven of zelfs elke dag komen, wie heeft er ervaring hiermee? en hoe zit het met jouw menstruatie is het weg, en kun je er dikker van worden, van implanon. graag jullie antwoorden a.u.b :zwaai:

Casa_zeemeermin
03-12-2006, 17:23
Dat is toch een soort staafje dat je in je arm brengt?

bloempie
03-12-2006, 22:21
Dat is toch een soort staafje dat je in je arm brengt? Ja dat klopt heb je ervaring hiermee?

Casa_zeemeermin
03-12-2006, 23:22
Ja dat klopt heb je ervaring hiermee? Nee heb der geen ervaring mee. Mijn klasgenootje had er eentje in der arm..en ik vond het altijd leuk om te voelen..het was echt een staafje onder haar huid, maar voor de rest weet ik er niks van.

bloempie
04-12-2006, 09:54

Nee heb der geen ervaring mee. Mijn klasgenootje had er eentje in der arm..en ik vond het altijd leuk om te voelen..het was echt een staafje onder haar huid, maar voor de rest weet ik er niks van. Lijkt mij wel eng/ raar om een staafje in de arm te hebben. Hoe ziet het eruit? en/ of is het niet opvallend dat je in je arm een staafje hebt? Heeft er niemand hier ervaring?

bloempie
04-12-2006, 18:37
niemand?

RealGentleman
04-12-2006, 19:15
voor de mensen die geen flauw idee hebben wat Implanon is : ----> http://www.implanon.nl/consument/