Bekijk originele versie : Dames Die celltone hebben gebruikt..????
Moes_Junk
03-12-2006, 16:19
Salaam dames..!!..Is er iemand van jullie die ervaring ermee heeft gehad..en wat was uiteindelijk het resulaat..??duurde het echter een week zoals ze beloven op tv??...of duurde het weken of maanden????????..en heeft het bij sommige bijwerkingen gegeven??...
Ik hoor van jullie Zusters Inchallah..
Ma3a salamaa..!!
ik heb hem wel besteld, en heb hem al thuis gekregen, en hij helpt echt goed ik heb nu echt een mooi beeldschoonhuid zonder 1 of andere litteken of puistje hij is wel 69.95 kan je bestellen bij teleschopping doe het zal ik zeggen kusjes samya
nee het duurt niet een week maar 2 a 3 weken iedereen heeft een andere huid snappie
Gekke_Mientje
08-12-2006, 12:34
Er zijn 2 verschillende Slakkenslijm ( Celletone & elleza ) !
Welke is goed ?!
Of zijn het gewOon het zelfde ?!
lalla_salma2003
08-12-2006, 13:39
Ik denk gewoon celltone....er is hier ergens een topic daarover
wipneusje
08-12-2006, 13:55
Er zijn 2 verschillende Slakkenslijm ( Celletone & elleza ) !
Welke is goed ?!
Of zijn het gewOon het zelfde ?!
zelfde, omdat het nu zo bekend is dat slakkenslijm goed is, gaan steeds meer bedrijven zulke creme's produceren.
Wat ik alleen niet begrijp is dat duurdere bekende merken zoals Chanel enz. hier niet aan meedoen..dus daarom denk ik dat die slakkenslijm gewoon onzin is, anders hadden de bekende merken er wel een creme op gebaseerd
lalla_salma2003
08-12-2006, 15:13
zelfde, omdat het nu zo bekend is dat slakkenslijm goed is, gaan steeds meer bedrijven zulke creme's produceren.
Wat ik alleen niet begrijp is dat duurdere bekende merken zoals Chanel enz. hier niet aan meedoen..dus daarom denk ik dat die slakkenslijm gewoon onzin is, anders hadden de bekende merken er wel een creme op gebaseerd
Zit wel wat in eerlijk gezegd....:confused:
wipneusje
08-12-2006, 15:18
Zit wel wat in eerlijk gezegd....:confused:
jah toch, want waarom heeft lóreal, of Vichy of Chanel daar dan geen creme van...........:confused: als het echt goed was dan hadden hun daar ook een creme van geproduceert..daarom geloof ik het gewoon niet
Het zijn alleen die acherlijke tell sell bedrijven die zulke creme's maken
ikramepearl
08-12-2006, 15:30
Maar waarom zeggen de meiden die het gebruiken dat het zulk goed spul is dan en ik heb er ook op andere fora veel lof over gelezen :confused:
wipneusje
08-12-2006, 15:35
Maar waarom zeggen de meiden die het gebruiken dat het zulk goed spul is dan en ik heb er ook op andere fora veel lof over gelezen :confused:
volgens mij maken ze alleen reclame, want weet je wat mij opvalt dat bij elke topic die over deze creme's gaan, dat er mensen positief reageren..en dan zijn ze nog maar net lid van dit forum..dat is wel heel toevallig..zijn gewoon mensen van dat bedrijf die zulke onderwerpen via google opzoeken en dan reageren op zulke topics..in dit geval onder een Marokkaanse naam
Echt dat gebeurd veel hoor, bij via.nl is dat ook gebeurd, moet je maar eens opletten, dan zijn ze net lid hier en hebben nog maar 7 reacties ofzo
Moes_Junk
08-12-2006, 20:21
volgens mij maken ze alleen reclame, want weet je wat mij opvalt dat bij elke topic die over deze creme's gaan, dat er mensen positief reageren..en dan zijn ze nog maar net lid van dit forum..dat is wel heel toevallig..zijn gewoon mensen van dat bedrijf die zulke onderwerpen via google opzoeken en dan reageren op zulke topics..in dit geval onder een Marokkaanse naam
Echt dat gebeurd veel hoor, bij via.nl is dat ook gebeurd, moet je maar eens opletten, dan zijn ze net lid hier en hebben nog maar 7 reacties ofzo
salaam meid...
haahaha...neej joh zo moet je niet denken...haahahahaaa wallah grappig..maar is toch normaal als iemand pas lidt is?? en even op zo een celltone topic reageert..en ik heb het ook op een hollandse forum gelezen..daar zaten ook mensen tussen die dus ook celltone hebben gebruikt en uiteindelijk tevreden zijn..:goedzo:
Dus niet sjooo doen jij eeeeeeh;)
doeidoei...!
cinderella
08-12-2006, 20:37
salaam meid...
haahaha...neej joh zo moet je niet denken...haahahahaaa wallah grappig..maar is toch normaal als iemand pas lidt is?? en even op zo een celltone topic reageert..en ik heb het ook op een hollandse forum gelezen..daar zaten ook mensen tussen die dus ook celltone hebben gebruikt en uiteindelijk tevreden zijn..:goedzo:
Dus niet sjooo doen jij eeeeeeh;)
doeidoei...!
vogens mij heb ik wel genoeg reacties gedaan om overtuigend te zijn:hihi: maare ik hoor van mensne die het gebruikt hebben dat het super spul is. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik heb letterlijk zware acne bij twee vriendinnen van mij zien verdwijnen.
wipneusje
08-12-2006, 23:16
nou ik heb het besteld, gewoon proberen of het helpt...en zo niet jammer dan:moe:
ik heb speciaal celltone gekozen omdat een gel is, en ik heb best vettige huid vandaar
die ellezza en eliciana zijn creme's,maar mij lijkt een gel lekkerder voor mijn huid
zodra ik het in huis heb laat ik het weten,maar ik denk eigenlijk al dat het onzin is hoor...heb nu al spijt van mijn bestelling:hihi:
Moes_Junk
08-12-2006, 23:32
:goedzo:
nou ik heb het besteld, gewoon proberen of het helpt...en zo niet jammer dan:moe:
ik heb speciaal celltone gekozen omdat een gel is, en ik heb best vettige huid vandaar
die ellezza en eliciana zijn creme's,maar mij lijkt een gel lekkerder voor mijn huid
zodra ik het in huis heb laat ik het weten,maar ik denk eigenlijk al dat het onzin is hoor...heb nu al spijt van mijn bestelling:hihi:
niet zo onzeker...heb geduld okee geduld loont..:goedzo:
beslemmaa:)
lalla_salma2003
09-12-2006, 12:45
Wipneuzje laat mij weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pm me daarover!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.