Bekijk originele versie : Neggefa Miriam Jilali ......
Chouaffa...
03-12-2006, 14:18
Wie heeft foto's van haar werk ? Of heeft iemand haar hier meegemaakt en heb je ervaring met haar wil je het met me delen En houdt ze zich wel aan de afspraken of werkt ze met contract ofzo ? Thanx voor de moeite !
salaam zuster,
ik ken haar ze heeft 6 jaar geleden mij gedaan op mij bruiloft de henna en de kleding alles erop en er aan ik vindt haar persoonlijk tof en goed
groeten
Diamantje2006
20-12-2006, 22:17
Wie heeft foto's van haar werk ? Of heeft iemand haar hier meegemaakt en heb je ervaring met haar wil je het met me delen En houdt ze zich wel aan de afspraken of werkt ze met contract ofzo ? Thanx voor de moeite !
Hoi meid!
Ik ben een half jaar geleden getrouwd en ik heb meryam jillal gedaan als negaffa, ik moet je zeggen dat ze heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed is,
Me zus is voor mij getrouwd en ze heeft haar ook gedaan, ik was zo onder de indruk van haar dat ik haar ook heb gedaan.
Ze heeft verdomd prachtige jurken en haar zilveren riemen zijn zo moooi breed en glinsteren zo mooi, ik heb zoveel complimenten gehad van mensen , en om eerlijk te zijn als ik naar me fotos kijk vind ik mezelf zo anders (positief) woulah ik raad haar aan, doe t meid, je krijgt NEVER NOOIT spijt, of duidelijk gezegd je gaat scrikken ze maakt een topmodel van je . Voor haar telnumm mag je me vragen heb ik ook, Ik hoor wel als je vragen hebt. Succes kusjes meryam jillal FAN:goedzo:
lalla_salma2003
20-12-2006, 22:21
Ik heb haar voor mijn bruiloft!!!!!!!! Zij is echt goed!
medina25
20-12-2006, 22:28
ik heb haar ook gehad op mijn bruiloft, ik vond r ook superrrrr, en ook heel lief was ze...
Diamantje2006
20-12-2006, 22:35
ik heb haar ook gehad op mijn bruiloft, ik vond r ook superrrrr, en ook heel lief was ze...
Ja he ze is gewoon the one and only. negaffa die tenminste de mode volgt .
en er komen elke keer wel nieuwe jurken binnen genoeg keus, haar slepen van de jurken zijn adembenemend:o
nohaila1
20-12-2006, 22:35
dag damens hebben jullie ook foto's van haar?
groetjes
Freaky_Beauty
20-12-2006, 22:51
Waar woont deze Miriam?
Sapphire
20-12-2006, 22:51
Ze is net terug van Marokko met allemaal nieuwe dingetjes, 't is een kennis van me :D
Zij is zeker topppieeeeeeeeeeeeee, Keep up the good work :goedzo:
lalla_salma2003
20-12-2006, 23:01
!!!!!!!Upp!!!!!!!
Dinaatje18
20-12-2006, 23:09
Waar woont ze?
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit van haar gehoord.
Heeft er iemand foto's van haar? Ik ben nieuwsgierig geworden.
mis_zakelijk
20-12-2006, 23:27
wie heeft haar nummer
wie heeft haar foto'"s?
als ze echt zo goed is waarom heb ik er nooit iets van gehoord?????
fatosaaa
21-12-2006, 00:32
Myn Vader Is De Vriend Van Haar Man...
MorenaRifia
21-12-2006, 12:53
Ervaringen binnen mijn familie met Miriam Jillali
Als je iemand wil die je bruiloft gaat verpesten, ruzie gaat maken ( en dan bedoel ik echt schreeuwen en aandacht trekken) met je fotograaf, ruzie gaat maken met je familieleden ( omdat je volgens haar de zaal al uit moet terwijl je familie nog foto's met je willen maken).:maf:
Als je iemand wil die niet naar jou smaak luistert en geen tegenspraak duldt omdat 'zij de expert is' en 'wat weet jij er nou van'( zegt ze letterlijk tegen bruidje)
Als je iemand wilt die achteraf bij andere klanten over jou en je familie gaat zitten roddelen...als je wilt dat je achteraf allemaal verhalen hoort via via waar helemaal geen bal van klopt.
als je iemand wilt die a-sociaal is en totaal geen addab/manieren of respect heeft ( ook niet tegen oudere mensen zoals je ouders/schoonouders):jammer:
als je dit allemaal kan gebruiken bij alle stress die een bruiloft sowieso al met zich mee brengt...JA dan moet je Miriam Jillali nemen
Als je dit NIET wilt kijk dan beter uit naar een andere negaffa, er zijn er genoeg. Veel succes...Allah yakamal begeer Ameen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.