Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kheb een vraagje

Silky
03-12-2006, 14:04

[Ik zoek met spoed een takshita of kaftan voor mn lieve mama, ik vraag jullie hierbij of jullie misschien nog een jurk te koop hebben die anders toch niet gedragen wordt. Ik wil haar zo graan blij maken voor de el eid... Ik heb wel een stofje, maar ik weet niemand bij wie ik het kan laten naaien :(. Hellup a sister in need :p]

fatt
03-12-2006, 14:08
Wat voor taksjieta zoek je... gewoon iets wat ze naar een feest aan kan trekken... of een korte kaftan/jalaba die ze thuis kan aantrekken maar ook buitenshuis... Is je moeder iemand die graag lichte kleuren draagt zoals wit en alle andere lichte pastel kleuren... of is ze nog een jong moeder die van kleur houd... misschien dat ik je kan helpen.... de maat zou natuurlijk ook belangrijk kunnen zijn ;) Groetjes Fat

Silky
03-12-2006, 14:10
Wat voor taksjieta zoek je... gewoon iets wat ze naar een feest aan kan trekken... of een korte kaftan/jalaba die ze thuis kan aantrekken maar ook buitenshuis... Is je moeder iemand die graag lichte kleuren draagt zoals wit en alle andere lichte pastel kleuren... of is ze nog een jong moeder die van kleur houd... misschien dat ik je kan helpen.... de maat zou natuurlijk ook belangrijk kunnen zijn ;) Groetjes Fat Mijn ma is nog lekker jong, dus over de kleur maak ik me geen zorgen. Ik wil haar verassen met een jurk (takshita of kaftan) die ze aan kan op el eid zelf. :o

Silky
03-12-2006, 14:26
dus :(

Winterdip
03-12-2006, 14:49

dus :( Misschien kun je je vraag beter stellen bij de rubriek over marokkaanse bruiloften. Daar zijn meer meiden te vinden die jurken verkopen e.d.

Silky
03-12-2006, 14:50
Misschien kun je je vraag beter stellen bij de rubriek over marokkaanse bruiloften. Daar zijn meer meiden te vinden die jurken verkopen e.d. yup, van die verknipte zogenaamd westers-marokkaanse jurken, niks degelijks voor mn ma in ieder geval..

gwn_nadoria18
03-12-2006, 15:19
yup, van die verknipte zogenaamd westers-marokkaanse jurken, niks degelijks voor mn ma in ieder geval.. :hihi: ja kloptt wel en ze zijn alles behalve bedekt :( maar oeghti ik kan je niet verder helpen want weet niemand die ze verkoopt smehliya :kus:

fatt
03-12-2006, 17:33
dus :( welke maat...