Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen komen , mensen gaan

MariamaMslma
29-07-2003, 00:50

Mensen beginnen nu al terug te komen van vakantie, en sommige mensen zijn net gegaan of gaan nog. Ik denk dat ik toch maar effe een paar weken Tetawn ga doen :D

Lady_moi
29-07-2003, 00:53
allah iewaslek fi gir inchallah doen! zou ik zegge

Sfenza
29-07-2003, 00:54
Ik ga aanstaande vrijdag

MariamaMslma
29-07-2003, 00:55
Origineel gepost door JANACHMED je bedoelt tetouan :confused: Ja, mijn Tetouan, mijn prachtige stadje op die berg :huil:

Lady_moi
29-07-2003, 00:56

achmadjan?1woord voor je JUNKIE!

MariamaMslma
29-07-2003, 00:56
Origineel gepost door Sfenza Ik ga aanstaande vrijdag Allah ie woslek 3alla gair, ik ben jaloers op je :) (waar in Marokko?)

Sfenza
29-07-2003, 00:58
Amin Klein plaastje bij al hoceima...ik heb een aantal bruiloften in marokko daarom ga ik...ben je nog aan het twijvel of je gaat awla?

MariamaMslma
29-07-2003, 00:58
Origineel gepost door lady_moi allah iewaslek fi gir inchallah doen! zou ik zegge Ja gewoon doen he :D Mijn vader is vandaag terug en toen hij vertelde over familie en het huis dat hij wil kopen en dan ging hij vertellen waar dat precies lag en wij herkende dat allemaal gewoon. Ik kreeg echt zin, spijt dat ik niet gewoon eerder ben gegaan :( Marokko........here i come(denk ik :( )

Lady_moi
29-07-2003, 00:59
martil is echt prachtig wow

MariamaMslma
29-07-2003, 01:00
Origineel gepost door Sfenza Amin Klein plaastje bij al hoceima...ik heb een aantal bruiloften in marokko daarom ga ik...ben je nog aan het twijvel of je gaat awla? Ja, ik twijfel Ik denk dat ik eerst even ga werken zodat ik wat meer geld bij elkaar heb en dan gewoon vertrek. ik mis mijn grootouders ontzettend(kheb ze in februari nog gezien)

C_OUJDIA
Origineel gepost door MariamaMslma Mensen beginnen nu al terug te komen van vakantie, en sommige mensen zijn net gegaan of gaan nog. Ik denk dat ik toch maar effe een paar weken Tetawn ga doen :D Precies...Ik denk er ook over om toch maar een paar weekjes Oujda te doen... Verheug me er nu al op.:hoera::boogie:

Lady_moi
Origineel gepost door MariamaMslma Ja gewoon doen he :D Mijn vader is vandaag terug en toen hij vertelde over familie en het huis dat hij wil kopen en dan ging hij vertellen waar dat precies lag en wij herkende dat allemaal gewoon. Ik kreeg echt zin, spijt dat ik niet gewoon eerder ben gegaan :( Marokko........here i come(denk ik :( ) ahja alles met el mektoeb

MariamaMslma
29-07-2003, 01:01
Origineel gepost door lady_moi martil is echt prachtig wow InshaAllah gaat hij daar kopen, hij heeft vandaag uitgelegd hoe het eruit ziet en waar het precies ligt.....echt geweldig allemaal. Mogen jullie allemaal in de zomer naar mij komen :D

Sfenza
29-07-2003, 01:03
Origineel gepost door MariamaMslma Ja, ik twijfel Ik denk dat ik eerst even ga werken zodat ik wat meer geld bij elkaar heb en dan gewoon vertrek. ik mis mijn grootouders ontzettend(kheb ze in februari nog gezien) Ik was helemaal niet van plan om te gaan...mijn ouders zijn nu al 2 maanden in marokko...en ik dacht bij mezelf ik heb toch niks te verliezen...even 2 weekjes er tussen uit...gewoon doen hoor meid. :zwaai:

Lady_moi
29-07-2003, 01:18

Origineel gepost door MariamaMslma InshaAllah gaat hij daar kopen, hij heeft vandaag uitgelegd hoe het eruit ziet en waar het precies ligt.....echt geweldig allemaal. Mogen jullie allemaal in de zomer naar mij komen :D enekel als het een villa is anders niet