Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kent er een opleiding op HBO-niveau

Pagina's : [1] 2 3 4

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:01

waar je niet zo slim voor hoeft te zijn :)

Sfenza
29-07-2003, 00:01
De pabo

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:02
Origineel gepost door Sfenza De pabo Ik ben mensenschuw :)

Generaal_Kadafi
29-07-2003, 00:03
Origineel gepost door BigLipsJagger waar je niet zo slim voor hoeft te zijn :) Bestuurskunde & Overheidsmanagement! heb k ook gedaan... ik zou maand geleden afstuderen maar nog niet aan toegekomen omdat k geen baan heb kunnen vinden... maar k heb alle 4 de jaren doorlopen terwijl k maar 1 boek heb gekocht :D ben k nu slim????? of is het een makkelijke opleiding... ik vind mezelf eigenlijk best dom... ik doe niets anders dan hangen op straat beetje eten af en toe naar school naar kantine heel soms naar les als ie verplicht is of als lekka wijf les geeft. rest van de tijd zit k of in koffieshop of in stad amdam

Sfenza
29-07-2003, 00:05

Origineel gepost door BigLipsJagger Ik ben mensenschuw :) :rolleyes: shrek :Iluvu: :Iluvu: :verliefd:

nour_el_3oejoen
29-07-2003, 00:05
Origineel gepost door Generaal_Kadafi Bestuurskunde & Overheidsmanagement! heb k ook gedaan... ik zou maand geleden afstuderen maar nog niet aan toegekomen omdat k geen baan heb kunnen vinden... maar k heb alle 4 de jaren doorlopen terwijl k maar 1 boek heb gekocht :D ben k nu slim????? of is het een makkelijke opleiding... ik vind mezelf eigenlijk best dom... ik doe niets anders dan hangen op straat beetje eten af en toe naar school naar kantine heel soms naar les als ie verplicht is of als lekka wijf les geeft. rest van de tijd zit k of in koffieshop of in stad amdam :lol:.......

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:06
Origineel gepost door Generaal_Kadafi Bestuurskunde & Overheidsmanagement! heb k ook gedaan... ik zou maand geleden afstuderen maar nog niet aan toegekomen omdat k geen baan heb kunnen vinden... maar k heb alle 4 de jaren doorlopen terwijl k maar 1 boek heb gekocht :D ben k nu slim????? of is het een makkelijke opleiding... ik vind mezelf eigenlijk best dom... ik doe niets anders dan hangen op straat beetje eten af en toe naar school naar kantine heel soms naar les als ie verplicht is of als lekka wijf les geeft. rest van de tijd zit k of in koffieshop of in stad amdam Nee,man dan ben je juist slim De hele dag rondhangen en nog afstuderen Knap hoor Petje af hoor,of beter gezegd vishoedje af hoor :)

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:29
Er zijn geen makkelijke opleidingen dus! Dan maar bouwvakker :)

Sfenza
29-07-2003, 00:31
wajaw....

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:32
Origineel gepost door Sfenza wajaw.... Of Sfenzverkoper :)

Sfenza
29-07-2003, 00:33
Heee...Ik heb nog en loopjongen nodig...Je zou wel moeten verhuizen...

Generaal_Kadafi
29-07-2003, 00:35
Origineel gepost door BigLipsJagger Nee,man dan ben je juist slim De hele dag rondhangen en nog afstuderen Knap hoor Petje af hoor,of beter gezegd vishoedje af hoor :) ouallah ben k dus slim??? ik zit bij temsamni in de klas maar k kan me echt nie voorstellen dat hij ook slim is.... hij zegt wel dat altijd dat we dom zijn...

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:37
Waar naar toe?? Maar je kan je bij jou ook carriere maken of niet, Want dat is wel mijn doelstelling

Sfenza
29-07-2003, 00:38
Marokko... Je carriere hang af van je draagvermogen en je verkooptechnieken...want die siniat met sfenz zijn namelijk erg zwaar.

BigLipsJagger
29-07-2003, 00:42

Origineel gepost door Sfenza Marokko... Je carriere hang af van je draagvermogen en je verkooptechnieken...want die siniat met sfenz zijn namelijk erg zwaar. Dus als ik een aantal jaren goed aanpoot,kan ik misschien wel directurk van een Sfenzbedrijf worden? :)

Pagina's : [1] 2 3 4