Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Upc

Pagina's : [1] 2

Islam4You
03-12-2006, 10:39

:moe: [ Ik word schijtziek van die mensen. Wie heeft er ook UPC en is hun ook zat. Ik heb mijn abbonement per 1 okt afgezegd. Alsnog hebben ze de maand oktober gepakt en daarna november. Ik heb die van november gewoon teruggeboekt. En nu december hebben ze WEEER GEPAKT EN DAN DUBBELE!!!! zijn ze helemaal besodemieterd. Ik ga die natuurlijk ook terugboeken. Maar dan gaan ze volgende maand 3 dubbelle pakken. Ik ben ze echt zat. Ik heb zovaak gebeld dat zelfs mijn telefoonkosten door hun hoog zijn:jammer: laatste keer dat ik belde had ik wahed marokkaanse troela aan de lijn. die zei dat alles al geregeld was/is. Amahoelaaa. wie heeft er nog enkele tips wat ik met die rotUPC moet.]

tangia19
03-12-2006, 10:44
hier nog 1....kben die klojo's meer dan zat.Je kan bij je bank de automatische incasso laten stoppen. stuur ze nogmaals een aangetekende brief met de kopie van je vorige brief.

Islam4You
03-12-2006, 10:52
hier nog 1....kben die klojo's meer dan zat.Je kan bij je bank de automatische incasso laten stoppen. stuur ze nogmaals een aangetekende brief met de kopie van je vorige brief. :kweetnie: dat is het m juist. Ik heb nooit een brief gehad. Ben verhuist en denk dat die nieuwe bewoners het zullen weggooien. Kan zijn dat ze nu op mijn kosten lekker gratis internet en kabel hebben:jammer:

tangia19
03-12-2006, 10:57
:kweetnie: dat is het m juist. Ik heb nooit een brief gehad. Ben verhuist en denk dat die nieuwe bewoners het zullen weggooien. Kan zijn dat ze nu op mijn kosten lekker gratis internet en kabel hebben:jammer: hadden ze ook bij me geflikt met verhuizing.IK had toen alles aangevraagd(via internet) op 2 februari...28 febrauri was ik verhuisd...maar ze leverden wel sinds 2 februari tv en radio op mijn kosten:kwaad:

Islam4You
03-12-2006, 13:57

hmm...Ga er heen en schop stennis? :haha: heb je zin om een keer mee stennis te gaan schoppen:hihi:

Islam4You
03-12-2006, 13:58
hadden ze ook bij me geflikt met verhuizing.IK had toen alles aangevraagd(via internet) op 2 februari...28 febrauri was ik verhuisd...maar ze leverden wel sinds 2 februari tv en radio op mijn kosten:kwaad: belachelijk gewoon. Ik ga het terugboeken via internet. Weet iemand van jullie of ik de automatische incasso via internet kan stoppen.

Islam4You
03-12-2006, 14:00
heb je adreswijziging doorgegeven aan upc. UPC is inderdaad klote..heb het ook gehad... heb het na 1 jaar opgezegd... heb nu kpn adsl direct (zonder tel) echt veel beter...nu al een half jaar en geen enkel keer problemen gehad. TOen ik nog upc had zat ik dagelijks aan de lijn te klagen. Heb je opzegtermijn? Incasso laten stoppen bij de bank. Financiele administratie is daar inderdaad een zooitje. Ik had al mijn rek betaald..zeggen ze nee je hebt teveel betaald. Ik zeg nog nee ik heb betaald wat ik moet betalen. Wat doen die sukkels storten ze al het geld terug op mijn rekening. En na een half jaar krijg ik (op mijn nieuwe) adres een rekening van ze dat ze nog geld van me krijgen.... echt upc is een zooitje.. nee geen adreswijziging. gewoon helemaal gestopt maar kennelijk kunnen ze niet begrijpen dat iemand met hun stopt. Mocht ik ooit weer een internetaansluiting of dergelijke nemen dan weet ik alvast bij wie ik NIET moet zijn:jammer:

moessi
03-12-2006, 14:18
ik heb zelf ook UPC en bevalt me heel goed moet ik zeggen !! ik hebt alleen over de Internetverbinding !!opzeggen enzv weet ik niet of ze slordig zijn .Ik denk door verhuizing is t allemaal verkeerd gelopen toch sterkte

Islam4You
03-12-2006, 14:23
ik heb zelf ook UPC en bevalt me heel goed moet ik zeggen !! ik hebt alleen over de Internetverbinding !!opzeggen enzv weet ik niet of ze slordig zijn .Ik denk door verhuizing is t allemaal verkeerd gelopen toch sterkte upc beviel me ook ja .. nooit storing gehad ofzo. maar rwina begint pas als je wil stopzetten. dan moet je er maanden achteraan wat je dus zoveel geld gaat kosten. Betalen terwijl je niet gebruikt en de telefoonkosten die je aan hun verspilt.

Islam4You
03-12-2006, 14:53
haha nee nu zondag. reageer dat nu maar op je zusjes

meisjeuitrdam
04-12-2006, 00:23
:moe: [ Ik word schijtziek van die mensen. Wie heeft er ook UPC en is hun ook zat. Ik heb mijn abbonement per 1 okt afgezegd. Alsnog hebben ze de maand oktober gepakt en daarna november. Ik heb die van november gewoon teruggeboekt. En nu december hebben ze WEEER GEPAKT EN DAN DUBBELE!!!! zijn ze helemaal besodemieterd. Ik ga die natuurlijk ook terugboeken. Maar dan gaan ze volgende maand 3 dubbelle pakken. Ik ben ze echt zat. Ik heb zovaak gebeld dat zelfs mijn telefoonkosten door hun hoog zijn:jammer: laatste keer dat ik belde had ik wahed marokkaanse troela aan de lijn. die zei dat alles al geregeld was/is. Amahoelaaa. wie heeft er nog enkele tips wat ik met die rotUPC moet.] Salam, Ja ik heb ook Upc en dat is niet echt een van de beste internet aanbieders...maar ach ja wel de goedkoopste :stout: Ik heb even een vraag aan je, kan het niet kloppen dat de rekening van oktober en november zijn voor radio/tv. Want sinds kort betaal je dat niet meer aan stroomaanbieder, in mijn geval is dat Eneco. Vroeger betaalde je per jaar ong 150 euro voor de ontvangen zenders van Upc, dat ging toen dus via Eneco. Nu is het dus zo dat dit bedrag van 150 euro over 12 maanden is verdeelt en je dus per maand moet gaan betalen voor die halve gare zenders van Upc. Ik schrok namelijk laatst ook van mijn rekening, maar het bedrag bleek dus inclusief tv en radio te zijn. DOESSS check dat eerst even, en ga dan weer belle....Want dat kost je EN je belminuten EN de gesprekskosten per minuut..... :goedzo:

SOCIALSKILLED
04-12-2006, 03:16
wie heeft er nog enkele tips wat ik met die rotUPC moet.] Machting intrekken door je bank te bellen. Ze zullen dan vanaf een ander UPC rekening het nogmaals proberen die ook blokkeren en klaar is kees. Ik ben nooit UPC klant geweest en ze trokken geld van me rekening.

Islam4You
04-12-2006, 10:24
Salam, Ja ik heb ook Upc en dat is niet echt een van de beste internet aanbieders...maar ach ja wel de goedkoopste :stout: Ik heb even een vraag aan je, kan het niet kloppen dat de rekening van oktober en november zijn voor radio/tv. Want sinds kort betaal je dat niet meer aan stroomaanbieder, in mijn geval is dat Eneco. Vroeger betaalde je per jaar ong 150 euro voor de ontvangen zenders van Upc, dat ging toen dus via Eneco. Nu is het dus zo dat dit bedrag van 150 euro over 12 maanden is verdeelt en je dus per maand moet gaan betalen voor die halve gare zenders van Upc. Ik schrok namelijk laatst ook van mijn rekening, maar het bedrag bleek dus inclusief tv en radio te zijn. DOESSS check dat eerst even, en ga dan weer belle....Want dat kost je EN je belminuten EN de gesprekskosten per minuut..... :goedzo: dat kan ook dat het inc radio is. maar goed ik heb zowel internet als kabel van tv afgesloten. dus waarom pakken ze dan zo een hoog bedrag. het is zelfs hoger dan wat ze normaal voor tv en internet pakken. Ik ga ze straks bellen en zal ze ervan langs geven... misschien dat ik beter langs kan gaan in plaats van bellen om ze er nog beter van langs te geven.:hihi:

Islam4You
04-12-2006, 10:25
Machting intrekken door je bank te bellen. Ze zullen dan vanaf een ander UPC rekening het nogmaals proberen die ook blokkeren en klaar is kees. Ik ben nooit UPC klant geweest en ze trokken geld van me rekening. Dat ga ik zeker doen hun blokkeren. 1 les van mij is volgende keer zal ik geen upc meer nemen. kpn is beter:moe:

SOCIALSKILLED
04-12-2006, 10:53

Dat ga ik zeker doen hun blokkeren. 1 les van mij is volgende keer zal ik geen upc meer nemen. kpn is beter:moe: Digitenne is ook niet alles hoor. Slechter beeld kwaliteit, af en toe hapering, bij snelle actie films zie je blokjes. Je moet eens kijken of satteliet niet iets voor je is www.canaldigital.nl € 3,33 heb je vrijwel alle Nederlandse zenders.

Pagina's : [1] 2