Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie...

Nisrine20
03-12-2006, 00:54

vind het ook zo irritant als er iemand de heletijd buzzert en poppetjes stuurt op msn:moe:. Ik heb namelijk iemand in me lijst die dat de heledag doet. :maf: Ik wordt er gek van! En het irriteert me mateloos.

Kortjakje
03-12-2006, 00:56
Ik vind dat hele msn gebeuren zwaar irritant. Ik heb heel weinig mensen in mijn lijstje en ben zelden online.

zanouba
03-12-2006, 00:57
ik weet precies wat je bedoelt.dat zijn meestal mensen uit marokko of frankrijk ze hebben echt niks te doen of dan zeggen ze doe de camera aan.gaan ze de hele tijd waaien

Insania
03-12-2006, 01:01
Ja dat ken ik ook, ook al zeg je tig keer niet buzzeren ze blijven maar buzzeren, winks sturen, msn emoticon sturen. of een gesprek gaat zo. Insania : Alles goed met jou ? ***** : :lol: Insania : Wat ben je aan het doen ? ***** : :gniffel: Insania is dan stil, paar seconde later. **** heeft u een buzzer gestuurd ! Insania : Ja wat is er ? **** : :hihi:

Insania
03-12-2006, 01:02

sommige mensen gaan dan gelijk op de block pff doordat gebuzzer etc blijft mijn hele laptop vastzitten.

Sunshine_h
03-12-2006, 01:02
Ik vind die buzzerss zoooooooo irritant. En ja meestal zijn dat mensen uit Marokko.

Nisrine20
03-12-2006, 01:08
ik weet precies wat je bedoelt.dat zijn meestal mensen uit marokko of frankrijk ze hebben echt niks te doen of dan zeggen ze doe de camera aan.gaan ze de hele tijd waaien Nee meid...het zijn echt mensen van hier. Vrouwen met kinderen. Pfff het is zo irritant.

Insania
03-12-2006, 01:11
Nee meid...het zijn echt mensen van hier. Vrouwen met kinderen. Pfff het is zo irritant. Klopt maar die van Marokko die blijven ook buzzeren tot ze hun zin hebben, en de zin : Ik kom zo terug begrijpen ze echt niet pffff, in begin had ik skype nou gelijk verwijdert, ze bleven maar bellen en bellen.:moe:

Nisrine20
03-12-2006, 01:29
Klopt maar die van Marokko die blijven ook buzzeren tot ze hun zin hebben, en de zin : Ik kom zo terug begrijpen ze echt niet pffff, in begin had ik skype nou gelijk verwijdert, ze bleven maar bellen en bellen.:moe: :hihi: Ik heb ze ook allemaal verwijdert!

Insania
03-12-2006, 01:39
:hihi: Ik heb ze ook allemaal verwijdert! :lol: