Bekijk originele versie : slaap je met je haar los of vast?
saidaaatje
28-07-2003, 22:41
Ik draag mijn haar eigenlijk altijd los, ook als ik slaap, want ik kan niet tegen het gevoel van een elastiek op speld. Ik heb ze alleen vast als ik sport, werk of wanneer ik een bad hairday heb:maf:
what about you:D
enne jongens mogen ook reageren:hihi:
000Zina000
28-07-2003, 22:42
Los hoor
Vast..Ik kan niet met los haar slapen...:maf:...Beetje haaruitval...Anders moet ik alles de volgende dag gaan ontharen..:D
2Smart4u
28-07-2003, 22:43
altijd haar los.....
Eerst deed ik het altijd in een vlecht, omdat het zo lang is, maar nu is t toch meestal los...lekker vrij........
(vraag niet hoe t r 's ochtends uitziet)
als ik dat doe ben ik volgende dag http://www.smilies.nl/groot/afro.gifof tewel bob marley
saidaaatje
28-07-2003, 22:44
Origineel gepost door bent_souani
altijd haar los.....
Eerst deed ik het altijd in een vlecht, omdat het zo lang is, maar nu is t toch meestal los...lekker vrij........
(vraag niet hoe t r 's ochtends uitziet)
coupe ravage yek:D
GangstaLovin
28-07-2003, 22:44
Origineel gepost door saidaaatje
Ik draag mijn haar eigenlijk altijd los, ook als ik slaap, want ik kan niet tegen het gevoel van een elastiek op speld. Ik heb ze alleen vast als ik sport, werk of wanneer ik een bad hairday heb:maf:
what about you:D
enne jongens mogen ook reageren:hihi:
precies hetzelfde als jou! Vooral dat van bad-hair day :maf:
saidaaatje
28-07-2003, 22:45
Origineel gepost door Chaimae
Vast..Ik kan niet met los haar slapen...:maf:...Beetje haaruitval...Anders moet ik alles de volgende dag gaan ontharen..:D
ontharen:eek: je bedoelt toch de haren opruimen ofnie:maf:
Origineel gepost door saidaaatje
ontharen:eek: je bedoelt toch de haren opruimen ofnie:maf:
Ja...Je weet wat ik bedoel..:D
saidaaatje
28-07-2003, 22:46
de meeste toch los.....ok dan
saidaaatje
28-07-2003, 22:48
Origineel gepost door Chaimae
Ja...Je weet wat ik bedoel..:D
Ja:D
Ik fohn het altijd...maak een leuk kapseltje met veel lak...en dan ga ik heerlijk slapen.
saidaaatje
28-07-2003, 23:01
ik haat het gevoel als het vast is....ik heb zoiets van wat leeft moet luchten toch:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.