Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pervital om aan te komen?!?

Pagina's : [1] 2

mcfatoush
02-12-2006, 21:29

Ik heb gehoord dat er je in Marokko bij de apotheek pillen kan kopen genaamd pervital waarmee je aankomt..Wie kan mij er meer info over geven? of wie heeft ze zelf gebruikt en wat was het resultaat.. Alles is welkom:D

mcfatoush
03-12-2006, 13:06
nog steeds niemand..:jammer:

mcfatoush
03-12-2006, 20:34
nee dit kan niet waar zijn..Er waren eerst tig van topics over pervital en nu opeens niemand die reageert:jammer::jammer:

missnadine
03-12-2006, 20:58
ik heb het een paar jaar geleden gebruikt aan het begin word je wel slaperig van maar daarna went je lichaam er aan ik ben een paar kilo aangekomen. het werkt wel maar je moet niet in een stress periode zitten want dan werkt het niet.

mcfatoush
03-12-2006, 21:03

ik heb het een paar jaar geleden gebruikt aan het begin word je wel slaperig van maar daarna went je lichaam er aan ik ben een paar kilo aangekomen. het werkt wel maar je moet niet in een stress periode zitten want dan werkt het niet. okee bedankt voor je reactie.. waar kan je het kopen en hoe duur is het ongeveer..??

MiSsOuJDiA
03-12-2006, 21:11
wil ik ook wel weten

Fert0ta
03-12-2006, 22:46
Je kunt beter de siroop versie nemen dan die pillen..dat is wat ik gehoord heb van zo'n vrouw die bij de apotheek werkt in Marokko..en zo'n flesje kost volgens mij ongeveer 24 dirham

mcfatoush
03-12-2006, 22:48
Je kunt beter de siroop versie nemen dan die pillen..dat is wat ik gehoord heb van zo'n vrouw die bij de apotheek werkt in Marokko..en zo'n flesje kost volgens mij ongeveer 24 dirham oke dank je voor je reactie..Alleen wat ik me afvraag als je aan de werknemers van de apotheek vraagt naar pervital weten ze wel wat je bedoelt???Ik heb namelijk gehoord dat het pillen zijn tegen een ziekte en mensen gebruiken het om aan te komen..

sweetgirl81
03-12-2006, 23:01
Ik heb ook pervital gebruikt (siroopversie), in het begin kreeg ik wel meer trek in eten en ik kwam ook een beetje aan. Maar je word er wel heel slaperig van.

Fert0ta
03-12-2006, 23:01
oke dank je voor je reactie..Alleen wat ik me afvraag als je aan de werknemers van de apotheek vraagt naar pervital weten ze wel wat je bedoelt???Ik heb namelijk gehoord dat het pillen zijn tegen een ziekte en mensen gebruiken het om aan te komen.. Ja tuurlijk Pervital is gewoon het merk van die siroop..je hebt ook Nuravit heeft het zelfde effect..Als je gewoon zegt ik wil aankomen..dan weten ze wel wat ze je moeten geven ;)

mcfatoush
04-12-2006, 09:48
Ja tuurlijk Pervital is gewoon het merk van die siroop..je hebt ook Nuravit heeft het zelfde effect..Als je gewoon zegt ik wil aankomen..dan weten ze wel wat ze je moeten geven ;) okee dan thank you en die nuravit zijn dat pillen of ook siroop??

IslamicQueen
04-12-2006, 10:07
is nuravit ook hier verkrijgbaar?

Fert0ta
04-12-2006, 18:55
okee dan thank you en die nuravit zijn dat pillen of ook siroop?? Siroop...ik weet niet of ze daar ook pillen van hebben...maar siroop is beter dan pillen..want siroop is vloeibaar..en pillen is slecht

Fert0ta
04-12-2006, 18:56
is nuravit ook hier verkrijgbaar? Nee :)

mcfatoush
04-12-2006, 18:59

Siroop...ik weet niet of ze daar ook pillen van hebben...maar siroop is beter dan pillen..want siroop is vloeibaar..en pillen is slecht oke dank je wel meid voor je reacties..Ben zelf niet van plan om het te gebruiken vraag het voor een vriendin ;)

Pagina's : [1] 2