Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe maak je een dvd cd naar avi of wmv of dvix naar 900 mb

mayagod
02-12-2006, 18:27

hoe maak je een dvd cd naar avi of wmv of dvix 900 mb -------------------------------------------------------------------------------- weet iemand hoe je een dvd cd naar een avi of wmv of dvix kan maken of zetten en dan op een dvd van 4.7 gb branden ik heb een cd van pirates of carrabian 2 dead man chest van dvd 8 gb, als naar site gaan voor film te download zie ik saw 2 van 900 mb ik kan dat afspelen op windows media player, dvix player enz.. weet iemand hoe dat moet diegene mij help, help ik hem terug

Ap_Du_Anvers
02-12-2006, 21:15
hoe maak je een dvd cd naar avi of wmv of dvix 900 mb -------------------------------------------------------------------------------- weet iemand hoe je een dvd cd naar een avi of wmv of dvix kan maken of zetten en dan op een dvd van 4.7 gb branden ik heb een cd van pirates of carrabian 2 dead man chest van dvd 8 gb, als naar site gaan voor film te download zie ik saw 2 van 900 mb ik kan dat afspelen op windows media player, dvix player enz.. weet iemand hoe dat moet diegene mij help, help ik hem terug Je moet een converter downloaden ik gebruik Winavi en vind het een goed programma die film's die je ziet op sites zijn wel dvd rips maar zijn dan omgezet naar .avi ofzo en dan zijn ze kleiner en niet elke dvd-speler kan .avi bestanden lezen als er divx op je dvd-speler staat dan kun je .avi films bekijken op je dvd-speler:goedzo:

mayagod
04-12-2006, 17:16
hartelijke bedankt gaan in vrede

Goldielox
04-12-2006, 20:36
Converteren met VSO :goedzo: