Bekijk originele versie : Vraagje........???
Asroetoe
02-12-2006, 15:24
salaam dames
zelf ben ik geen topic opener, ik reageer ook bijna nooit maar nu heb ik een vraagje...
mijn vriend en ik heb constant ruzie over allerlei dingen........Van niet naar elkaar luisteren tot betrappen van berichtjes in zijn telefoon de laaste dagen heb ik er last van ik irriteer me zwaar aan hem en ik begin te twjfelen of ik nou wel echt met hem het huwelijksbootje in wil stappen volgend jaar...( waarbij ik wel moet knokken om met hem te mogen trouwen bij me ouder)
Nou is er een jongen in mijn leven gekomen, het klikt meteen een goede jongen wat jaartjes ouder dan mijn huidige vriend....baan...huis...auto... alles erop en eraan... hij wil me hand zo snel mogelijk komen vragen als het aan hem ligt
alleen nu van me vriend hou ik zielsveel van....maar er is nog zooooooo'n lange weg te gaan en de vraag is acepteren mijn ouders het wel :jammer:
wat zouden jullie doen....??? :confused:
Kortjakje
02-12-2006, 15:26
Afstand nemen van beide jongens en de dingen voor mezelf op een rijtje zetten.
salaam dames
zelf ben ik geen topic opener, ik reageer ook bijna nooit maar nu heb ik een vraagje...
mijn vriend en ik heb constant ruzie over allerlei dingen........Van niet naar elkaar luisteren tot betrappen van berichtjes in zijn telefoon de laaste dagen heb ik er last van ik irriteer me zwaar aan hem en ik begin te twjfelen of ik nou wel echt met hem het huwelijksbootje in wil stappen volgend jaar...( waarbij ik wel moet knokken om met hem te mogen trouwen bij me ouder)
Nou is er een jongen in mijn leven gekomen, het klikt meteen een goede jongen wat jaartjes ouder dan mijn huidige vriend....baan...huis...auto... alles erop en eraan... hij wil me hand zo snel mogelijk komen vragen als het aan hem ligt
alleen nu van me vriend hou ik zielsveel van....maar er is nog zooooooo'n lange weg te gaan en de vraag is acepteren mijn ouders het wel :jammer:
De vraag is: accepteert Allah haramrelaties? NEE!
Asroetoe
02-12-2006, 15:38
De vraag is: accepteert Allah haramrelaties? NEE!
dat weet ik zelf ook wel....ik vraag alleen wat zouden jullie doen
Asroetoe
02-12-2006, 15:40
hoe oud ben je??... ik snap niet dat mensen twijfelen...en dan nog hier komen vragen wat ze moeten doen... Alsof het niets voorstelt..deze keus kan alleen jij maken...en niet de dames van M.nl
doet leeftijd eraan toe???? ik ben oud en wijs genoeg in de twintig al
en marokko.nl ben je gewoon anoniem en je ziet hoe andere mensen er naar kijken en delen hun mening met je of zeggen er wat over oeft niet altijd positief te zijn :ego:
salaam dames
De 1ste dumpen en voor die 2de gaan :goedzo:
Die 2de heeft alles en die 1ste gaat vreemd dus de keuze is niet snel gemaakt
Kortjakje
02-12-2006, 15:44
Wat weet jij meer dan ons?:hihi:
Ze vertelt alleen maar dat ze bij haar 1e vriendje sms berichtjes heeft betrapt in zijn telefoon:maf:
dat weet ik zelf ook wel....ik vraag alleen wat zouden jullie doen
Ik zou mezelf niet in die situatie zetten. Ik vrees Allah, ik heb Allah lief, ik vind de islam belangrijk. Dus ik ga geen haramrelaties aan.
Jij hebt nu een haramrelatie, en gaat in feite dubbel vreemd. Ik kan je wel een islamitisch advies geven, maar jij bent zo ver gedwaald dat jij dat toch niet zal opvolgen. Het islamitische advies is, verbreek beiden haramrelaties, vraag Allah om vergiffenis en bega nooit meer dezelfde fout.
Zij gaat ook vreemd...
Wat weet jij meer dan ons?:hihi:
Ze vertelt alleen maar dat ze bij haar 1e vriendje sms berichtjes heeft betrapt in zijn telefoon:maf:
Nee dat zijn smsjes van zijn vrienden :moe:
yeah right
Ik zou voor degene gaan van wie ik hou...
Kortjakje
02-12-2006, 15:50
Nee dat zijn smsjes van zijn vrienden :moe:
yeah right
Ik lnam die zin een beetje te letterlijk. Als je die zin goed leest, gaat haar vriend vreemd met sms berichtjes.:nerd:
Laat me maar, de verveling is hard toegeslagen hier.
Ik lnam die zin een beetje te letterlijk. Als je die zin goed leest, gaat haar vriend vreemd met sms berichtjes.:nerd:
Laat me maar, de verveling is hard toegeslagen hier.
Ik merk het :moe:
Ik snap niet waarom ze hem nog niet heeft gedumpt :jammer:
De eerste jongen doet dingen die jij niet goed vind he. Word het dan niet tijd dat je met hem gaat praten en dat je dan een conclusie gaat trekken??
Als hij toch nog zo negatief bij je over komt dan huppel je snel naar de tweede jongen. Die lijkt me toch het meest serieuzer.
Succes.
Ik zou mezelf niet in die situatie zetten. Ik vrees Allah, ik heb Allah lief, ik vind de islam belangrijk. Dus ik ga geen haramrelaties aan.
Jij hebt nu een haramrelatie, en gaat in feite dubbel vreemd. Ik kan je wel een islamitisch advies geven, maar jij bent zo ver gedwaald dat jij dat toch niet zal opvolgen. Het islamitische advies is, verbreek beiden haramrelaties, vraag Allah om vergiffenis en bega nooit meer dezelfde fout.
Naijb het is niet aanvallend bedoel.
Maar ja ik merk dat jij islam kennis hebt en je verbeter graag mensen hier op het net heb ik gemerkt. Maar wat ook haram is in de islaam is om tegen moslim vrouwen te praten.
Dus eigelijk hoor je niet in een van deze topics thuis.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.