Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is nou een echt getrouwd leven

Pagina's : [1] 2 3

-Bubbels-
02-12-2006, 13:21

soms vraag ik mezlef af wat is nou het perfecte huwelijk, hoe moet het leven van een getrouwde stel- vrouw er uit zien..

tangia19
02-12-2006, 13:34
om de zoveel tijd ruzie maken :hihi: (geloof me...zo leer je elkaar beter kennen) alle voor en nadelen accepteren en vooral uitpraten. samen de tijd geven voor leuke dingen te doen naar elkaar luisteren niet altijd koppig zijn :gniffel: en allerbelangrijkste...van elkaar houden. :goedzo: enne..........perfect bestaat niet ;)

houdaya
02-12-2006, 14:33
Wil je weten hoe het eruit moet zien of hoe het eruit ziet ? 2 verschillende dingen hiihi

-Bubbels-
02-12-2006, 14:35
echt he.. ben het met je eens.. maar vaak zie je op tv vrouw werkt hard heeft het huis altijd tiptop kookt elke dag de lekkerste gerechten naar haar werk.. boent daarna ook nog eens het hele huis.. maakt zich daarna ook nog eens sexy voor haar man en maseert hem daarna in slaap.. als hij slaapt strijkt ze snel nog ff zijn kleren voor de volgende dag.. gaat daarna ook slapen.. de volgende dag staat ze weer heel vroeg op om een lekkere broodjes voor haar man te maken.. en daarna gaat ze zich zelf optutten om naar haar perfecte baan te gaan waar ze zo geliefd is.. pfff want ben ik slonsig vergeleken met dit bovenste :hihi:

tara28
02-12-2006, 14:36

Er bestaat geen perfect huwelijk een goed huwelijk is mijn insziens man en vrouw die met elkaar kunnen communiceren; die elkaar respecteren; die elkaar lief hebben en niet bang zijn om het te tonen; die elkaar kunnen vergeven ( ik heb het niet over vreemdgaan) die geduld met elkaar hebben. die met elkaar afspraken maken en ze ook naleven; die elkaar blindelings vertrouwen; Dat is voor mij de sleutel tot een goed huwelijk ben ik iets vergeten? Dit is dus voor mij een goed huwelijk Ik geloof dat ik wel aan het plaatje voldoe ;)

-Bubbels-
02-12-2006, 14:36
Wil je weten hoe het eruit moet zien of hoe het eruit ziet ? 2 verschillende dingen hiihi wat jij vind, gewoon jouw mening ofzo iets

-Bubbels-
02-12-2006, 14:37
Er bestaat geen perfect huwelijk een goed huwelijk is mijn insziens man en vrouw die met elkaar kunnen communiceren; die elkaar respecteren; die elkaar lief hebben en niet bang zijn om het te tonen; die elkaar kunnen vergeven ( ik heb het niet over vreemdgaan) die geduld met elkaar hebben. die met elkaar afspraken maken en ze ook naleven; die elkaar blindelings vertrouwen; Dat is voor mij de sleutel tot een goed huwelijk ben ik iets vergeten? Dit is dus voor mij een goed huwelijk Ik geloof dat ik wel aan het plaatje voldoe ;) :goedzo:

houdaya
02-12-2006, 14:45
]Er bestaat geen perfect huwelijk[/SIZE] een goed huwelijk is mijn insziens man en vrouw die met elkaar kunnen communiceren; die elkaar respecteren; die elkaar lief hebben en niet bang zijn om het te tonen; die elkaar kunnen vergeven ( ik heb het niet over vreemdgaan) die geduld met elkaar hebben. die met elkaar afspraken maken en ze ook naleven; die elkaar blindelings vertrouwen; Dat is voor mij de sleutel tot een goed huwelijk ben ik iets vergeten? Dit is dus voor mij een goed huwelijk Ik geloof dat ik wel aan het plaatje voldoe ;) Dit klopt 100% er bestaat geen prefecte huwelijk. Er zijn altijd momenten dat je er even niet ziet zitten, ruzies zijn normaal. Het is niet altijd dat romantisch gedoe, soms is dit nog nooit geweest:hihi: en ga zo maar door. Maar het belangrijkste is meisje sbar, als je ruzie hebt direkt uitpraten alleen jullie beiden zodra je andere mensen erbij betrekt begint je huwelijk een grote probleem te worden.

insaan_3aadi
02-12-2006, 14:47
Een perfecte huwelijk is een huwelijk gebaseerd op de Koran en Soena, respect, taqwa, imaan en liefde.

-Bubbels-
02-12-2006, 14:48
Een perfecte huwelijk is een huwelijk gebaseerd op de Koran en Soena, respect, taqwa, imaan en liefde. klopt dat geen wat je zegt ook helemaal bij jou??

insaan_3aadi
02-12-2006, 14:51
klopt dat geen wat je zegt ook helemaal bij jou?? We doen ons best insha Allah. Mijn man en ik houden ontiegelijk veel van elkaar en we zijn omwille van Allah met elkaar getrouwd. Stel dat hij niet 'praktiserend' zou zijn had ik niet naar m omgekegen en andersom ook.

Kortjakje
02-12-2006, 14:55
soms vraag ik mezlef af wat is nou het perfecte huwelijk, hoe moet het leven van een getrouwde stel- vrouw er uit zien.. Daar ben ik na 6 jaar huwelijk nog steeds niet achter. Het is dag in dag uit werken aan je huwelijk. 1 van de belangrijkste dingen vind ik nog steeds dat je elkaar niet moet belemmeren om de eigen persoonlijkheid te behouden. Probeer elkaar niet te veranderen maar elkaar te steunen en te stimuleren in de dingen die de ander belangrijk vindt om te zeggen of te doen. Je kunt niet verliefd worden op iemand om wie hij is en na een paar maanden of jaren willen dat diegene verandert of zich aanpast. Op wie was je dan in eerste instantie verliefd geworden, vraag ik me dan af.

-Bubbels-
02-12-2006, 14:55
We doen ons best insha Allah. Mijn man en ik houden ontiegelijk veel van elkaar en we zijn omwille van Allah met elkaar getrouwd. Stel dat hij niet 'praktiserend' zou zijn had ik niet naar m omgekegen en andersom ook. insha´allah ik en mijn man waren helemaal niet praktiseend.. ik was niet eens moslim.. maar nu doen we zo veel mogelijk ons best..

-Bubbels-
02-12-2006, 14:59
Daar ben ik na 6 jaar huwelijk nog steeds niet achter. Het is dag in dag uit werken aan je huwelijk. 1 van de belangrijkste dingen vind ik nog steeds dat je elkaar niet moet belemmeren om de eigen persoonlijkheid te behouden. Probeer elkaar niet te veranderen maar elkaar te steunen en te stimuleren in de dingen die de ander belangrijk vindt om te zeggen of te doen. Je kunt niet verliefd worden op iemand om wie hij is en na een paar maanden of jaren willen dat diegene verandert of zich aanpast. Op wie was je dan in eerste instantie verliefd geworden, vraag ik me dan af. ik denk ook dat je nooit kan zeggen van oke nu is mijn huwelijk perfect.. er komt altijd iets en er zal altijd wel iets zijn

insaan_3aadi
02-12-2006, 15:02

Als je van elkaar houdt, je doet alles voor elkaar en je bent gelukkig met elkaar dan heb je een perfect huwelijk. Ruzies zijn normaal, menselijk. Een huwelijk zonder ruzies is geen huwelijk! En I like ruzies om het goed te maken :stout: en sobhan Allah na een ruzie hou je NOG meer van elkaar :love: (want je was elkaar voor een uurtje ff kwijt :()

Pagina's : [1] 2 3