Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Creditcard aanrader of afrader???

Pagina's : [1] 2

kamar20
02-12-2006, 12:48

Iwa dames, Wil een creditcard aanvragen maar beter van wel of niet??? En wie heeft er slechte ervaringen mee? Tegenwoordig moet je alles online met creditcard betalen is echt gewoon belachelijk! Nou ik hoor het wel van jullie :kus: Bye, bye

Freeya
02-12-2006, 12:49
rente-->dus-->afrader tenzij je direct afbetaald,dan is er geen sprake van rente zoals bij mijn creditcard. het is inderdaad handig vaak kan je niet zonder.

-Bubbels-
02-12-2006, 12:50
met zo een ding werk je je eigen alleen maar in de schulden denk ik

noona
02-12-2006, 12:51
afrader

noona
02-12-2006, 12:52

probeer eerder te leren beter met je eigen geld om te gaan, wat spenderen, wat sparen en geduldig zijn tot je genoeg geld hebt voor grotere uitgaves. dan heb je ALTIJD geld en zit je NOOIT in de problemen

kamar20
02-12-2006, 12:53
afrader :hihi: :hihi: niet doen dus!

ladyq
02-12-2006, 12:59
ik zou het ook nooit doen

VaniLLa_flavour
02-12-2006, 13:06
NOOIT DOEN !!!!!! De ex-vrouw van mijn man had creditcards en nu zijn wij HAAR schulden nog steeds aan het afbetalen :boos: aangezien zij&mijn man samen kredietkaarten hadden moeten ze nu allebei afbetalen, alleen zij doet dat niet en de kredietinstellingen sturen nu ook deurwaarders naar ons omdat zij niet wil afbetalen!!!!

kamar20
02-12-2006, 13:11
NOOIT DOEN !!!!!! De ex-vrouw van mijn man had creditcards en nu zijn wij HAAR schulden nog steeds aan het afbetalen :boos: aangezien zij&mijn man samen kredietkaarten hadden moeten ze nu allebei afbetalen, alleen zij doet dat niet en de kredietinstellingen sturen nu ook deurwaarders naar ons omdat zij niet wil afbetalen!!!! Daar ben je lekker mee zeg, wat een ellende mag jij het gaan betalen! :jammer:

VaniLLa_flavour
02-12-2006, 14:06
Daar ben je lekker mee zeg, wat een ellende mag jij het gaan betalen! :jammer: echt het maakt me helemaal gek :huil: ik ben naar rechter gegaan en die zegt dat het enige wat we kunnen doen is de schulden afbetalen en daarna de helft van haar terug eisen. Ik zie dat NOOIT gebeuren dat zei ons ooit 1 cent gaat terug betalen terwijl dat zij de schulden heeft gemaakt. Ze heeft het vertrouwen van mijn man misbruikt, aangezien hij geen nederlands sprak had hij haar de financieele zaken toevertrouwd. echt triest :jammer:

imaane911
02-12-2006, 14:13
Grote Afrader!!! Rente=zwaar Haraam!!!!!!!! ;)

kamar20
02-12-2006, 14:18
Grote Afrader!!! Rente=zwaar Haraam!!!!!!!! ;) Dit is een goeie, heb ik persoonlijk nog niet helemaal aangedacht! Mijn keuze is al gemaakt, ik hoef geen mohsiat erbij :goedzo:

tangia19
02-12-2006, 14:21
echt het maakt me helemaal gek :huil: ik ben naar rechter gegaan en die zegt dat het enige wat we kunnen doen is de schulden afbetalen en daarna de helft van haar terug eisen. Ik zie dat NOOIT gebeuren dat zei ons ooit 1 cent gaat terug betalen terwijl dat zij de schulden heeft gemaakt. Ze heeft het vertrouwen van mijn man misbruikt, aangezien hij geen nederlands sprak had hij haar de financieele zaken toevertrouwd. echt triest :jammer: als zij nu gescheiden zijn,dan betaald ieder zijn schuld...tenzij het op zijn naam staat.

kamar20
02-12-2006, 14:22
echt het maakt me helemaal gek :huil: ik ben naar rechter gegaan en die zegt dat het enige wat we kunnen doen is de schulden afbetalen en daarna de helft van haar terug eisen. Ik zie dat NOOIT gebeuren dat zei ons ooit 1 cent gaat terug betalen terwijl dat zij de schulden heeft gemaakt. Ze heeft het vertrouwen van mijn man misbruikt, aangezien hij geen nederlands sprak had hij haar de financieele zaken toevertrouwd. echt triest :jammer: Iwa ja sommige vrouwen! Meid maakt niet uit Allah zal iedereen straffen Inshallah! :kus:

imaane911
02-12-2006, 14:24

Dit is een goeie, heb ik persoonlijk nog niet helemaal aangedacht! Mijn keuze is al gemaakt, ik hoef geen mohsiat erbij :goedzo: :kus:

Pagina's : [1] 2