Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat meenemen naar Marokko?Cadeautjes, geef tips.

_GoudSterretje_
01-12-2006, 23:38

Asaalamoe alaikoem, ik ga incha allah deze maand al weg naar Marokko, maar ik wil voor mijn schoonfamilie leuke dingen meeneemen. Schoonzusje Schoonmoeder Schoonvader Zwagers. Alvast bedankt. Asaalamoe alaikoem.

Oum_Sayfoullah
02-12-2006, 00:04
Selaam alaikoum ougt, Schoonzusje: Leuke parfum set (bodylotion, douchegel en parfum) van een leuke merk. Schoonmoeder: Leuke stof voor takchita of een kant-en-klare takchita met bijpassende hoofddoek en lekker geurtje. Schoonvader: Chi mooie trui (een leuke van esprit bijv die in blik zit, echt vet) of marokkaanse mannenjurk :P Zwagers:? Ik denk niet dat hun wat moeten krijgen?? Anders koop je voor hun iets leuks bij de h&m ;) Walaioum assalaam

_GoudSterretje_
02-12-2006, 11:02
Baraka allahoe fieki, leuke ideetjes. Zwagers, zijn de broers van me man dus die wel hoor hahaha

_Ought_Aicha_
02-12-2006, 11:20
Asaalamoe alaikoem, ik ga incha allah deze maand al weg naar Marokko, maar ik wil voor mijn schoonfamilie leuke dingen meeneemen. Schoonzusje Schoonmoeder Schoonvader Zwagers. Alvast bedankt. Asaalamoe alaikoem. Je gaat verhuizen toch?

Leila1982
02-12-2006, 11:35

Je moet ze niet al te veel verwennen, wil je dit wel dan kun je het beste gewoon iedereen een envelopje geven met een inhoud, dat vinden ze toch wel het leukst.

VaniLLa_flavour
02-12-2006, 11:39
Wat ik altijd meeneem: Voor mijn schoonmoeder: een gouden armband/ketting/oorbellen, stof voor takshita, parfum, pantoffeltjes, hoofddoeken Voor mijn schoonvader: een horloge bijvoorbeeld, stof voor een djellaba, parfum, pantoffels, costuum, ... Voor mijn schoonzussen; parfum, hoofdoeken, iets decoratiefs voor in huis, stof voor een takshita zwagers; sportschoenen, pull of t-shirt, parfum, ... Voor mijn schoonouders neem ik altijd de duurste parfum/stoffen en voor de rest van de familie goedkoper ;)

KoezKoez
02-12-2006, 11:42
Je moet ze niet al te veel verwennen, wil je dit wel dan kun je het beste gewoon iedereen een envelopje geven met een inhoud, dat vinden ze toch wel het leukst. Wou het net zeggen, inderdaad anders word het ook op een gegeven moment een gewoonte. Mijn zus gaat elk jaar en is 1500 euro kwijt aan cadeautjes. Ze heeft er spijt van dat ze er ooit is aan begonnen:moe:

Atlas_Gebergte
02-12-2006, 11:53
Wij gaan insha allah ook eind van dit maand, en ben druk bezig met cadeautjes in te kopen.

kamar20
02-12-2006, 12:18
Ik ga ook maar mag maar 15kg ,meenemen met het vliegtuig dus daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik neem lekker niks mee!! Ik hoop dat ik mijn spullen mee kan krijgen hahahahah Maar daar verwen ik ze ,meestal wel!

7alawa
02-12-2006, 12:50
Spelen jullie voor sinterklaas :rolleyes:..al die cadeautjes!! Tuurlijk is het logisch dat je wat aan je schoonouders geeft, maar zoveel aan de rest van je schoonfamilie?? Als ze eenmaal gewend zijn, dan wordt het een verplichting.