Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht zusters met Niqaab (Burqa)

Pagina's : [1] 2

Oegt_Naima
01-12-2006, 21:09

Salaam oe alaikoem lieve zusters, Naar aanleiding van een schoolopdracht ben ik op zoek naar zusters die niqaab dragen. Draag je niqaab/ burqa (of ken je iemand) en ben je bereid om een aantal vragen te beantwoordden, laat het me weten! Je zou me echt hiermee helpen en incha Allah zal je beloning bij Allah zijn! Salaam oe alaikoem, jullie zuster Naima

Islamiya_
01-12-2006, 21:25
Ik ken veel dames die de Niqaab dragen. PM me maar, :).

Oegt_Naima
02-12-2006, 15:09
Check je pm oegti :)

gwn_nadoria18
02-12-2006, 15:47
stuur oem_moujahid2 een pm :)

Oegt_Naima
02-12-2006, 22:23

stuur oem_moujahid2 een pm :) Oke, Baraka Allahoe fieki oegti!

bollebuik
03-12-2006, 18:49
gaan de schoolopdrachten tegenwoordig daarOVER???? :jammer: leerzaam hoor

ellouisa
03-12-2006, 18:58
gaan de schoolopdrachten tegenwoordig daarOVER???? :jammer: leerzaam hoor het kan toch ook zijn dat je een onderwerp moet kiezen dat nu erg actueel is en in de belangstelling staat? (i.v.m. het boerkaverbod)

Ewaywaa
03-12-2006, 19:06
Had je afgelopen donderdag in Den Haag moeten zijn tijdens de demonstratie tegen het burqaverbod. Betere research verrichten. Nog nooit heb ik zo'n lage opkomst gezien : s! Er waren 8 vrouwen met een burqa en thats it.. verder nergens hoofddoeken te bekennen. Of hoofddoekloze natuurlijk.

bollebuik
03-12-2006, 19:12
Had je afgelopen donderdag in Den Haag moeten zijn tijdens de demonstratie tegen het burqaverbod. Betere research verrichten. Nog nooit heb ik zo'n lage opkomst gezien : s! Er waren 8 vrouwen met een burqa en thats it.. verder nergens hoofddoeken te bekennen. Of hoofddoekloze natuurlijk. Bang voor een boete :hihi:

Ewaywaa
03-12-2006, 19:21
Bang voor een boete :hihi: Drogerd : p.

Oegt_Naima
03-12-2006, 19:24
het kan toch ook zijn dat je een onderwerp moet kiezen dat nu erg actueel is en in de belangstelling staat? (i.v.m. het boerkaverbod) Baraka Allahoe fieki voor de verduidelijking We moesten inderdaad een onderwerp kiezen voor de presentatie en hebben hiervoor gekozen omdat dit onderwerp (helaas) actueel is.

Oegt_Naima
03-12-2006, 19:26
Had je afgelopen donderdag in Den Haag moeten zijn tijdens de demonstratie tegen het burqaverbod. Betere research verrichten. Nog nooit heb ik zo'n lage opkomst gezien : s! Er waren 8 vrouwen met een burqa en thats it.. verder nergens hoofddoeken te bekennen. Of hoofddoekloze natuurlijk. Incha Allah gair...We kwamen pas afgelopen vrijdag op dit onderwerp..toen was de demonstratie al geweest.. ;) Maar ken jij toevallig de zusters die er wel waren??

Akhlaaq
03-12-2006, 19:27
Jij ook al! Een andere persoon (een man genaamd Bekeerd) zoekt ook een moslima met een niqaab voor zijn schoolopdracht.

bollebuik
03-12-2006, 19:30
Baraka Allahoe fieki voor de verduidelijking We moesten inderdaad een onderwerp kiezen voor de presentatie en hebben hiervoor gekozen omdat dit onderwerp (helaas) actueel is. Je kon beter het onderwerp kiezen over pastoren die veroordeeld werden voor pedofilie. Ik zie al voor me wat voor vragen jou medestudenten en docent gaan stellen. "Hebben ze het niet warm" Kunnen zij zo zien. Is dat verplicht gesteld door hun mannen?" Dat soort gezeik.

Oegt_Naima
03-12-2006, 19:36

Jij ook al! Een andere persoon (een man genaamd Bekeerd) zoekt ook een moslima met een niqaab voor zijn schoolopdracht. Na3em ik hoorde het..Tja het is best een actueel onderwerp..dus waarom niet?

Pagina's : [1] 2