Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : schoonfamilie

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Gizlane
28-07-2003, 14:43

Hoe is de relatie tussen jou en je schoonfamilie, kan je goed met ze opschieten of juist niet.

Safia21
28-07-2003, 15:22
Heey Meissie, ben ik weer.. Ik kan heeeeeeel goed met ze opschieten en jij? Liefs Safia

Gizlane
28-07-2003, 15:29
Hoi Safia, hoe is het? en is het positief? ben je zwanger? Ik kan alhamdoelilach ook goed met ze opschieten, maar ik zie ze niet zo veel ze wonen in marokko. groet, gizlane :zwaai:

Safia21
28-07-2003, 15:41
Origineel gepost door Gizlane Hoi Safia, hoe is het? en is het positief? ben je zwanger? Ik kan alhamdoelilach ook goed met ze opschieten, maar ik zie ze niet zo veel ze wonen in marokko. groet, gizlane :zwaai: Ik ben helaas nog niet zwanger,maar das niet erg.. volgende keer Inscha Allah! mijn schoonouders wonen ook in Amsterdam, ik bezoek ze een keer per week en tref daar ook mijn schoonzussen Liefs Safia

mimi_tangaouia
29-07-2003, 12:09

ik kan het heel goed vinden met mijn schoonmoeder is een schat van een vrouw en mijn schoonzus woont in belgie en die is ook heel lief dus wat dat betreft heb ik het heel goed getroffen

MoCrO_PRiDe
29-07-2003, 19:26
ik kan ook heel goed met me SCHOONFAMILIE opschieten het zijn een schat van een mensen:D

Safia21
30-07-2003, 10:12
Alhamdoulilah!

babyvanbelisma
02-08-2003, 00:18
Ik kan helaas (nog) niet met mijn schoonouders overweg. Ze hebben mij nog niet geaccepteerd. Insh'Allah gebeurt dit nog wel...

boes
04-08-2003, 13:37
Insh'Allah meid!! Probeer jezelf niet teveel te veranderen om aardig gevonden te worden. Doe beleefd, toon respect en dan komt het met God's will helemaal goed!! Leifs Boes

fawzia
05-08-2003, 22:10
mijn scoonma is net een vriendin we gaan met mekaar winkelen en zelfs naar de hammam als we naar marokko gaan echt een tof wijffie

Safia21
06-08-2003, 09:00
Origineel gepost door fawzia mijn scoonma is net een vriendin we gaan met mekaar winkelen en zelfs naar de hammam als we naar marokko gaan echt een tof wijffie Zo Hoort het ook Meissie :)

sheima23
06-08-2003, 09:17
Ik kan vanaf het begin erg goed met mijn schoonfamilie overweg. Wat dat betreft heb ik het erg goed elhamdoulilah.

Isha
13-08-2003, 15:24
Origineel gepost door babyvanbelisma Ik kan helaas (nog) niet met mijn schoonouders overweg. Ze hebben mij nog niet geaccepteerd. Insh'Allah gebeurt dit nog wel... Enjoy the club!

Isha
13-08-2003, 15:25
Origineel gepost door fawzia mijn scoonma is net een vriendin we gaan met mekaar winkelen en zelfs naar de hammam als we naar marokko gaan echt een tof wijffie Heeft ie geen broer??!!Geintje! Waarom is niet elke schoonmoeder zo? Mijn ma zal echt niet zo met mijn schoonzusjes omgaan!Gelukkig!

chadiaa
13-08-2003, 15:44

Hoi dames, ik kan helaas ook niet goed met mijn schoonfamilie opschieten, ze verwachten veels te veel van mij en wat ik ook doe is nooit genoeg en zullen nooit tevreden over mijn zijn!! probleem is ik zie ze te vaak ik ben bijna 4 keer per week bij hen (het moet van mijn man en van hen ook) ze willen heel graag dat hun zoon iedere dag bij hen is, ze kunnen het nog niet accepteren (dat hun zoon getrouwd is en een eigen leven moet hebben)..ik ben echt jaloers op vrouwen wiens schoonfamilie niet in de buurt of in het buitenland wonen..mijn schoonzusjes zijn echt heel anders dan mij ik probeer me wel aan te passen aan hen maar dat gaat niet ze proberen me altijd buiten te sluiten (wat echt heel kwetsend is) niet dat ik mijn schoonfamilie niet mag of zo (allah ihfad) allah 3alam hoe hard ik mn best doe maar ja!! Dus bij deze mijn antwoord op je vraag is NEE!! misschien dat het nog komt inscha allah...zijn er nog meer meiden die deze probleem hebben?? Liefs, Chadiaa

Pagina's : [1] 2 3 4 5