Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beslama..en tot later

camjo
03-07-2002, 18:45

Salaam... Ik wens iedereen een fijn vakantie toe..voor de vakantiegangers en de tuisblijvers.. Ik zelf neem een aantal dagen verlof.. En hoop jullie later hier terug te "zien" Thallaw.. Ik groet iedereen.. Ma3a salama MJ

Sarahsalima
03-07-2002, 18:48
Beloof eerst dat je wel terug komt PROMISE !!!!

al_hamka
03-07-2002, 18:48
Allah ey Waslak 3la ghirrrrrrr ennuhh veel plezier!!!! waar ga je precies heen????

Nadia25
03-07-2002, 18:49
Fijne vakantie Mohamed Hope to see you soon! Ciaooooo

SweetRose
03-07-2002, 18:50

Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam... Ik wens iedereen een fijn vakantie toe..voor de vakantiegangers en de tuisblijvers.. Ik zelf neem een aantal dagen verlof.. En hoop jullie later hier terug te "zien" Thallaw.. Ik groet iedereen.. Ma3a salama MJ AMUSEER JE MET JE VROUW EN JE KINDJES...JE VERDIEND HET MAKKER...bye bye... ps: bedankt voor al de nuttige informatie dat je ons gaf...thx :D xxx

al_hamka
03-07-2002, 18:52
Kennen jullie elkaar?!?!? ahah allebei uit Anvers!!!!

SweetRose
03-07-2002, 19:02
Origineel gepost door al_hamka Kennen jullie elkaar?!?!? ahah allebei uit Anvers!!!! WIE WEEEEEET....??? xxx

missriffia03
03-07-2002, 19:48
fijne vakantie and see ya

emsoem
03-07-2002, 19:56
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam... Ik wens iedereen een fijn vakantie toe..voor de vakantiegangers en de tuisblijvers.. Ik zelf neem een aantal dagen verlof.. En hoop jullie later hier terug te "zien" Thallaw.. Ik groet iedereen.. Ma3a salama MJ slemaaaaaa en een leuke vakantie toegewenst en doe ze maar allemaal de groeten thuis (vooral aan je kids) van een gekker emsoem doei doei en je zei dat je een paar dagen op verlof ging he hoe lang duren die dagen............ ik zelf neem een paar weken vakantie ik gaa vrijdag op vakantie met mij pa en ma en ik ga er deze jaar een leuke vakantie van maken (ondanks ik ben blijvenzitten) maar doei doei =emsoem=