Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve Pa,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

TwinkleEye_19
28-07-2003, 12:31

Beetje bij beetje, is het alsof we de toekomst kunnen zien…Moeilijk en zwaar…En soms zien we toch soms ergens een lichtpuntje…hoop, stevig aan vasthoudend als de enige oplossing. Toch diep in mij, en ik had dit al voor de vakantie, is het alsof ik al weet waar dit heen gaat..en vaak heb ik het gevoel dat jij dat ook voelt…Bij de terugweg had je me afgezet bij de douane… net paspoort bestempeld en we liepen richting de auto…en jij hielt me hand vast om over te steken, en ik liet los en liep gewoon naast je, omdat ik zelf wel kon oversteken :confused:..maar toch wilde je me hand weer vasthouden en ik begreep het toen pas…. Net als toen ik 6 jaar was, toen was ik altijd bij jou, en ik ging overal met je mee en bij het oversteken hield je me hand vast, zodat ik niet zou worden overreden… Jij beschermde mij…..Jij bent mij beschermer… Hoe moet het als jij gaat? Hoe moet het verder zonder jou? Ik begrijp nu waarom je ons zo zelfstandig hebt opgevoed, zodat we ons altijd zullen redden…maar zelfs zo, ben jij onmisbaar en zal het verdriet heel groot zijn als jij er niet meer bent… Ik hoop zo dat het mogelijk is dat je geopereerd kunt worden, want zelfs dat is nu niet meer met zekerheid te zeggen…. Net nu je hard hebt gewerkt, ons groot hebt gebracht en opgevoed, net nu het je tijd was om te rusten en van het leven te genieten, lijkt het alsof Allah wil dat je terug gaat :( In de nachten huil ik heel veel als ik aan je denk, herinneringen komen naar boven van vroeger tot aan nu....ik voel me dan zo gebroken, en in m’n salaats vraag ik Allah steun en bid voor je Pa…want ik wil dat je nog bij ons blijft :huil: Ya Rabi, laat het niet te laat zijn, en laat hem nog van het leven moge genieten en m’n 2 jarige broertje zien opgroeien. U bent almachtig en als U het wilt zal hij nog bij ons blijven, en als het zo blijft dan heeft U het zo gewild. Laat het niet te laat zijn, laat het niet te laat zijn…..:traan1: --------------------------------------------------------------- Voor degene die het nog niet wisten… Mijn vader heeft kwaadaardige maagkanker aan 2 kanten van z'n maag en zoals de dokters bij de endoscopie hebben gezien zag het er heel slecht uit. En nu plots gaat het hij hard achteruit :tranen: Bij deze wil ik ook degene bedanken die er altijd voor me geweest zijn en me nog steeds steunen en bijstaan :blauwkus:

Mazlout
28-07-2003, 12:32
Allah i sheffieh

BENTGHATAR
28-07-2003, 12:36
:traan1: Wat erg voor je. .........:( Je moet gewoon blijven bidden.......... Allah ishefieh

summergirl21
28-07-2003, 12:40
insa allah komt het goed met je pa, en verder wens ik jouw en je pa en natuurlijk de rest van je familie heel veel sbar. Want ik weet hoe het voelt om je pa te zien leiden, alleen mijn pa heeft het niet gered. Maar meid hou je sterk en vertouw op allah.

TwinkleEye_19
28-07-2003, 12:40

Thanx mensen :blauwkus: Je weet niet hoe erg dit voor me is, iedere keer dat ik het een familielid weer moet vertellen trilt me hele lichaam... Iedere keer dat ik te horen krijg dat het slecht gaat, trillen me handen... En iedere keer dat ik aan hem denk, moet ik huilen om hem, om het geen dat hij meemaakt.... Ik heb zo medelijden met hem, zo erg :tranen:

PABLO_ESCOBAR
28-07-2003, 12:48
Allah I sheffieh

Cannavaro
28-07-2003, 12:48
Allah ye shafie! Sterkte meid en vertrouw op Allah.

Soefy
28-07-2003, 12:49
Lieverd hou Sbar.. Inshallah komt je vader er gauw bovenop Allah ie chefieh!! Ik weet hoe het is als er iemand in je directe omgeving ziek is :verdriet: Maar vergeet niet alles komt van Allah (swt) en ik hoop voor je dat sterk zult blijven en je vader blijft steunen.. veel liefs :(

ffeiza
28-07-2003, 12:49
Meid heel veel sterkte toegewenst, voor jou en je familie Incha Allah... Ik wens jullie alle sabr toe.... Weet je dat die dokters weinig kunnen vertellen, ook mijn vriendin heeft kanker:( en zou volgens hen twee jaar geleden overlijden.. maar El Hamdoulil Allah.. alles ligt in Zijn handen... Succes

BigLipsJagger
28-07-2003, 12:50
Veel sterkte toegewenst meid vertrouw op Allah,Hij weet wat het beste is

TwinkleEye_19
28-07-2003, 12:53
Ik weet dat doctoren veel kunnen zeggen, maar beelden liegen er niet om... Ik en m'n vader zijn heel close, en voelen elkaar echt goed aan...al van kinds af aan was ik bij hem, meer dan me moeder, veel meer :huil: Het doet me pijn hem zo te zien lijden, echt heel veel pijn :huil:

Driejef
28-07-2003, 12:55
Allah ie shafieh oe ie shafieh el moesliemien koelihoem.

Sweetmarocia
28-07-2003, 12:56
VEEL STERKTE MEID EN OOK VOOR JOUW PAPA. ALLAH IESHEFIEH....

TwinkleEye_19
28-07-2003, 13:00
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Allah I sheffieh Hey Pablo, Kzag net nog je topicje, kwilde je echt wel bellen, maar kon niet, kan gewoon moeilijk praten... Plotseling komt alles op m'n schouders, en tijd tekort, tis gewoon zo erg, want je bent gewoon alles aan het regelen als hij er niet meer is :(

LieveMeisje
28-07-2003, 13:02

Pijn en verdriet nu bij jou er is je iets afgenomen wat je helemaal niet wou. veel mensen zeggen het leven gaat verder maar met dit verlies moet je leren leven. Maar bij dat plekje hoort een deurtje een deurtje die eens dicht moet gaan maar nooit op slot zal gaan. Maar achter dat deurtje blijft het heel speciaal want daar zitten herinneringen die nooit weg zullen gaan. Sterkte!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13