Bekijk originele versie : Tips voor streeploze schone ramen!!
oud_lid2
01-12-2006, 14:35
Kom maar op..!!!!
Glassex
ui in de emmer water
met kranten nawrijven
t helpt alle drie, succes!
de roze dasty fles van de wibra, geweeeeldig!
BeertjeBee
01-12-2006, 14:42
Met ammonia wassen en zemen en dan nawrijven met een prop kranten.
oud_lid2
01-12-2006, 14:48
bedankt dames!!
Noona die roze dasty een scheut door het water doen ?
de roze dasty fles van de wibra, geweeeeldig!
Is die fles alleen bedoelt voor de ramen of kun je er ook andere dingen mee schoonmaken. Ik heb al zoveel flessen in mijn keukenkastje staan.:maf:
bedankt dames!!
Noona die roze dasty een scheut door het water doen ?
Ik spray het gelijk op de ramen en met een pluisvrije doek eroverheen, gebruik niet eens een wisser.
Is die fles alleen bedoelt voor de ramen of kun je er ook andere dingen mee schoonmaken. Ik heb al zoveel flessen in mijn keukenkastje staan.:maf:
Je hebt de bekende gele fles, dat is de ontvetter. Maar je hebt ook een roze, dat is voor glas.
oud_lid2
01-12-2006, 14:59
Ik spray het gelijk op de ramen en met een pluisvrije doek eroverheen, gebruik niet eens een wisser.
oh cool ga ik ook eens proberen bedankt voor de tip:goedzo:
water + scheut azijn en met koffiefilter nawrijven en ze zullen blinken?
Moslima27
01-12-2006, 23:02
een scheut spiritus in water doen dan ermee schoonmaken met een spons.en daarna langshalen met een ramenwisser.succes verzekerd:goedzo:
oemalbanien
02-12-2006, 01:19
hebben jullie ook tips voor tegels waar geele uitslag op zit
Om kraaknette rame te verkrijgen spuit je eerste ruitenreiniger op je ramen en dan met een spons die nat gemaakt is met water (waar een scheut azijn in zit)maak je ramen heel schoon mee en je hebt geen strepen werkt heel goed.
Bron : Oma weet raad
oud_lid2
02-12-2006, 09:06
bedankt dames :kus:
Moslima22
02-12-2006, 12:08
Ik heb ontdekt dat een zeem: zo een doek van een soort leer prima restjes water opneemt na het trekken met een trekker! verder is ie ook helemaal geweldig voor spiegels. Echt binnen een mum van tijd ben je dan klaar .. moet dit zelf ook nog eens halen hihihi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.