Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bliksemhuwelijk...

Pagina's : [1] 2

Willemien
28-07-2003, 12:01

Trouwfoto maakt einde aan huwelijk RIYAD - In Saudi-Arabië is mogelijk een record gevestigd als het gaat om de kortste echtverbintenis. Een man uit Mekka scheidde enkele minuten na de huwelijksvoltrekking van zijn vrouw, omdat haar broer een foto van het pasgetrouwde paar had gemaakt. Dat heeft de Saudische krant Arab News maandag gemeld. Aanhangers van de fundamentalistische wahabitische leer van de islam keuren foto's en andere afbeeldingen van mensen om religieuze redenen af. De bruidegom wilde eerst de fotograaf te lijf gaan, maar bruiloftsgasten wisten hem daarvan te weerhouden. Daarop besloot hij van zijn kersverse bruid te scheiden. Daarvoor hoeft een man in Saudi-Arabië alleen maar drie keer te zeggen dat hij zijn vrouw verstoot.

Khanoussi
28-07-2003, 12:02
Origineel gepost door Willemien Trouwfoto maakt einde aan huwelijk RIYAD - In Saudi-Arabië is mogelijk een record gevestigd als het gaat om de kortste echtverbintenis. Een man uit Mekka scheidde enkele minuten na de huwelijksvoltrekking van zijn vrouw, omdat haar broer een foto van het pasgetrouwde paar had gemaakt. Dat heeft de Saudische krant Arab News maandag gemeld. Aanhangers van de fundamentalistische wahabitische leer van de islam keuren foto's en andere afbeeldingen van mensen om religieuze redenen af. De bruidegom wilde eerst de fotograaf te lijf gaan, maar bruiloftsgasten wisten hem daarvan te weerhouden. Daarop besloot hij van zijn kersverse bruid te scheiden. Daarvoor hoeft een man in Saudi-Arabië alleen maar drie keer te zeggen dat hij zijn vrouw verstoot. klinkt als echte liefde :rolleyes:

Jupiter
28-07-2003, 12:05
Origineel gepost door Willemien Trouwfoto maakt einde aan huwelijk RIYAD - In Saudi-Arabië is mogelijk een record gevestigd als het gaat om de kortste echtverbintenis. Een man uit Mekka scheidde enkele minuten na de huwelijksvoltrekking van zijn vrouw, omdat haar broer een foto van het pasgetrouwde paar had gemaakt. Dat heeft de Saudische krant Arab News maandag gemeld. Aanhangers van de fundamentalistische wahabitische leer van de islam keuren foto's en andere afbeeldingen van mensen om religieuze redenen af. De bruidegom wilde eerst de fotograaf te lijf gaan, maar bruiloftsgasten wisten hem daarvan te weerhouden. Daarop besloot hij van zijn kersverse bruid te scheiden. Daarvoor hoeft een man in Saudi-Arabië alleen maar drie keer te zeggen dat hij zijn vrouw verstoot. Volgens mij had hij helemaal geen zin in die vrouw. Het wachten was op de eerste die een foto zou nemen..... :D

GangstaLovin
28-07-2003, 12:07
Hahahaha .. :giechel:

Willemien
28-07-2003, 12:13

Origineel gepost door Jupiter Volgens mij had hij helemaal geen zin in die vrouw. Het wachten was op de eerste die een foto zou nemen..... :D ... of die vrouw had geen zin in die man .. en haar broer een dag eerder een fototoestel kado gedaan.. :D

Jupiter
28-07-2003, 12:19
Origineel gepost door Willemien ... of die vrouw had geen zin in die man .. en haar broer een dag eerder een fototoestel kado gedaan.. :D Waar een foto allemaal niet goed voor is! Flits-scheiding........... :D

doc25
28-07-2003, 12:21
dit soort topics wordt geplaatst door twijfelachtige figuren wedden dat het groepje dat ik "mijn lievelingen" noem hier als strontvliegen op komt afvliegen ?

Jupiter
28-07-2003, 12:23
Origineel gepost door doc25 dit soort topics wordt geplaatst door twijfelachtige figuren wedden dat het groepje dat ik "mijn lievelingen" noem hier als strontvliegen op komt afvliegen ? Als Hoofdstrontvlieg kon je het toch niet laten om even te komen komen ruiken.... :D

doc25
28-07-2003, 12:46
Origineel gepost door GangstaLovin :giechel: dit bedoel ik nou je gaat al druppelen (je weet waar vandaan) zodra 1 van je vriendjes een "grapje" maakt. En vooral als het tegen mij gericht is

redcat
28-07-2003, 13:17
Whahahahahahahahaahahahahahahaa, waarom zou je hier niet om mogen lachen dan? Flitsscheiding, BRILJANT........... : )

redcat
28-07-2003, 13:19
Origineel gepost door Willemien ... of die vrouw had geen zin in die man .. en haar broer een dag eerder een fototoestel kado gedaan.. :D Whahahahaha, ook lachuuuuuuh! :D

ffeiza
28-07-2003, 13:21
zo het gaat snel tegenwoordig.......:rolleyes:

Willemien
28-07-2003, 13:34
Origineel gepost door redcat Whahahahahahahahaahahahahahahaa, waarom zou je hier niet om mogen lachen dan? Flitsscheiding, BRILJANT........... : ) Ja ... behoorlijk briljant !! :hihi: mijn complimenten voor deze ingenieuze vondst ... :D was een nog betere titel geweest..

grendel
28-07-2003, 14:26
Origineel gepost door redcat Whahahahahahahahaahahahahahahaa, waarom zou je hier niet om mogen lachen dan? Flitsscheiding, BRILJANT........... : ) correctie ;) "flitsverstoting"............ :D :zwaai:

Jupiter
28-07-2003, 14:28

Origineel gepost door grendel correctie ;) "flitsverstoting"............ :D :zwaai: Lucky Mohammed Ibn Ahmed Ald-Saoud: De man die sneller scheidt van zijn vrouw dan zijn schaduw

Pagina's : [1] 2