Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb gister Dj Jeblia meegemaakt..

Pagina's : [1] 2

Shifae
01-12-2006, 13:34

[ Nou zij is echt topppppppppppppppppppppppppppppp!!!! :goedzo:!! Echt ik zat gewoon met open mond naar haar live acts te kijken, het was echt geweldig..en ze draait ook supergoed!! De dansvloer raakte maar niet leeg!:banana: Aangezien wij zelf ook Jbella zijn was het superleuk dat ze al die kledingdracht daarvan had meegenomen enzo! Daarnaast is ze gewoon een schat van een vrouw! Echt super! :goedzo: ]

tempted_2_touch
01-12-2006, 19:29
:banana: ze is zeker een topper knalfeest heb je met haar zeker mijn nummer 1 :hoera:

thement_return
01-12-2006, 19:31
[ Nou zij is echt topppppppppppppppppppppppppppppp!!!! :goedzo:!! Echt ik zat gewoon met open mond naar haar live acts te kijken, het was echt geweldig..en ze draait ook supergoed!! De dansvloer raakte maar niet leeg!:banana: Aangezien wij zelf ook Jbella zijn was het superleuk dat ze al die kledingdracht daarvan had meegenomen enzo! Daarnaast is ze gewoon een schat van een vrouw! Echt super! :goedzo: ] Ik heb haar 3x meegemaakt. Zij is super. Je kunt ook heel leuk met haar lachen. Zij entertaint mensen heel goed. Vooral die kledingdracht. Werd 1x uit het publiek geplukt. :hihi: :hihi: :goedzo:

HERMAN
01-12-2006, 19:44
hahahaha zij is echt gek echt super dj

miss_burberry
01-12-2006, 19:52

Ik ben volgens mij 1 van de weinige die haar niksssssss vind.. :hihi: Als dj dan.. Aardig persoon, maar vind haar geen goede dj.. Te druk..

tempted_2_touch
01-12-2006, 19:59
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die haar niksssssss vind.. :hihi: Als dj dan.. Aardig persoon, maar vind haar geen goede dj.. Te druk.. :hihi:

sabah19utr
01-12-2006, 20:22
DJ 1 VAN DE BESTE VAN NEDERLAND HEB IK ONLANGS GEHOORD, ZE IS WEL WAT DUURDER DAN DE ANDER MAAR ZE IS HET ZEKER WAARD :goedzo: PRACHTIG GEWOON EN ZE IS ZO LIEF!! SINDS IK HAAR HEB MEEGEMKAAKT RAAD IK IEDEREEN HAAR AAN!! TOP FEEST EN ZE ZINGT ZO MOOI SOLO :love:

hajar_magrabia
01-12-2006, 20:54
wij in amsterdam hebben het Zondag...maar is het gemengd..??

Shifae
01-12-2006, 21:04
Jaa echt het is een schat van een vrouw! Super! :goedzo:

BeWithYou
01-12-2006, 21:31
Ze heet eigenlijk dj Bahiza, maar omdat ze jbela act's voert heeft ze die naam gekregen! maar zij is héél goed!

anisanisa
01-12-2006, 21:37
dames wat voor acts doet ze dan?hoor het vaker maar ben benieuwd wat ze nou precies doet?

tempted_2_touch
01-12-2006, 21:45
http://www.youtube.com/watch?v=ZTGx3ZhpZcY&mode=related&search= ze trekt van die kleren aan wat je in het filmje ziet en gaat ze dansen maar op een hele leuke manier

miss_nana
01-12-2006, 21:47
ja ze is super top......

Shifae
01-12-2006, 22:11
http://www.youtube.com/watch?v=ZTGx3ZhpZcY&mode=related&search= ze trekt van die kleren aan wat je in het filmje ziet en gaat ze dansen maar op een hele leuke manier Jaa precies. Ze heeft ook zo een voetentrommel zeg maar en dan derdekt ze zo supergoed met haar voeten. Toen iedereen binnen in de zaal zat ging ze ook iedereen persoonlijk groeten en iedereen welkom heten, echt lief. Met haar als DJ is het pas echt SHOW! :banana:

Shifae
01-12-2006, 22:12

Ze heet eigenlijk dj Bahiza, maar omdat ze jbela act's voert heeft ze die naam gekregen! maar zij is héél goed! Jaa klopt maar op haar visitekaartje staat ook DJ Djeblia ;)

Pagina's : [1] 2