Bekijk originele versie : zijn er meisjes die de huwelijksnacht hebben mee gemaakt en hoe was het????
ik hoor vaak van meisjes dat ze echt overdrijfen van ja ik kon 1 week niet lopen de ander zegt ik had 4 hechtingen bla bla maar wil weten of het erg was of gewoon normaal net zo als elke huwelijksnacht gewoon rustig doen met je vrouwtje uit liefde en niet als een wilde hond te keer gaan ;) beslema graag jullie reacties :zwaai:.
Yo Thug,
dit is nu echt een vraag die meisjes alleen beantwoorden aan hun beste vriendin, zus, moeder maar niet aan een man!
:p Sword
Origineel gepost door sword
Yo Thug,
dit is nu echt een vraag die meisjes alleen beantwoorden aan hun beste vriendin, zus, moeder maar niet aan een man!
:p Sword
ja denk het ook... ;)
Mijn huwelijksnacht was Super!
miss__1984
28-07-2003, 11:47
Origineel gepost door ALHOCEIMATHUG25
ik hoor vaak van meisjes dat ze echt overdrijfen van ja ik kon 1 week niet lopen de ander zegt ik had 4 hechtingen bla bla maar wil weten of het erg was of gewoon normaal net zo als elke huwelijksnacht gewoon rustig doen met je vrouwtje uit liefde en niet als een wilde hond te keer gaan ;) beslema graag jullie reacties :zwaai:
dat zeggen ze alleen om ons bang te maken....
ben het ook wel als ik er aan denk.... inshallah liegen ze :hihi:
Origineel gepost door miss 17
blijf maar hopen :hihi:
het is natuurlijk bij iedereen anders en het heeft er ook mee te maken wat voor man je hebt
Liefs Safia
Mijn huwelijksnacht was prachtig. je moet er echt iets moois van maken natuurlijk ben je zenuwachtig en bang maar als je man hebt die dat begrijpt dan valt alles reuze mee, na afloop ga je echt om elkaar lachen. :giechel:
je huwelijksnacht maak je maar een keer mee in je leven als het goed is maak er dan ook iets moois van.
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
tangawia1984
28-07-2003, 11:53
Ben ook erg beniewd,wajow ik ha over 1 1,5 week al trouwen.Ik ben bangggggggggggggggggggg. PLEASE,VERTEL, en eerlijk vertellen hoe het gaat en of het erg pijnlijk is.Aan degene die het natuurlijk hebben meegemaakt.Anderen mogen ook reageren,misschien als je verhalen hebt gehoord.Ik hou zielsveel van mijn verloofde maar die angst blijft.We hebben het er ook wel over,en hij weet dat ik daarvoor bang ben,en hij zegt ook dat we het rustig aan doen,en dat het niet perse die dag hoeft,maar toch,je blijft bang.
Ik hoop dat ik reacties krijg.
liefs,
aanstaand bruidje
Je hoeft niet bang te zijn, zolang jullie genoeg tijd nemen voor het voorspel, zal het wel goedkomen! je moet je proberen te ontspannen en je durven over te geven aan je man
Liefs Safia
Sweetmarocia
28-07-2003, 12:17
NIET BANG ZIJN....
JE ANGST ZAL BELOOND WORDEN GELOOF MIJ..... :stout:
Origineel gepost door Bijstandmoeder
Het is de dag van de mannelijk Penis en zodra die opgezwollen is dan is de kans zeer groot dat er bloed eruit komt terwijl de man dan de beuken van zijn heupen omhoog schroeft naar een ongekende hoogte op dat moment is de vrouw dan de zwakste schakel en volgnde dag de pijn van de golvende beweging van je man op je heupen dragen door middel van een ganzenloopje en iedereen zal dan jouw aanstaren met hun mond wijd open gericht naar de pijnelijk ziel
Wat een onzin! :kwaad:
Origineel gepost door miss 17
hahahah ze zeggen dat het voelt alsof je met zon ribbel mes zit te schraven youkkkk yehh nachtmerrie http://www.smilies.nl/sad/confused5.gif
Origineel gepost door moiself
hahahah ze zeggen dat het voelt alsof je met zon ribbel mes zit te schraven youkkkk yehh nachtmerrie http://www.smilies.nl/sad/confused5.gif
Maak je niet druk meid, zo erg is het ook weer niet!
GangstaLovin
28-07-2003, 13:39
:rolleyes: .....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.