Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hij heeft ander...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

problemGirl
28-07-2003, 10:20

Ik in Nederland, hij op vakantie in Marokko via via gehoord dat hij daar met ander rotzooit maar hij ontkent alles. Zijn verloofd dus... wat nu te doen?????

zianymo
28-07-2003, 10:45
wat nu vraag je?nogmaar eens een keer na denken als ik van jou was!men trouwt graag maar 1 keer niet waar?

Sweetmarocia
28-07-2003, 12:24
Origineel gepost door problem girl Ik in Nederland, hij op vakantie in Marokko via via gehoord dat hij daar met ander rotzooit maar hij ontkent alles. Zijn verloofd dus... wat nu te doen????? LIGT ERAAN OF DIE GENE VAN WIE JE HET GEHOORD HEB TE VERTROUWEN IS EN NIET ZOMAAR IEMAND IS DIE PROBEERT TE STOKEN..

LelyDames
28-07-2003, 12:44
precies ken je die persoon goed heb je geen naar gevoel over die persoon als dat zo is moet je er nix van geloven je weet maar nooit meid mensen van tegenwoordig zijn ernstig in stoken ze gunnen nix of niemand geluk ik wens je sterkte en suc6 bye bye

FesRose
28-07-2003, 13:47

precies....wat zegt je gevoel over degene die het tegen jou heeft gezegd..en wat zegt je gevoel over je geliefde.... denk met je hart maar ook met je hersens... xx....

achie25
28-07-2003, 14:06
Origineel gepost door Jemiena Ben je een marokkaanse? Wat heeft dat ermee te maken.. Je antwoord is toch niet afhankelijk van de Nationaliteit..

achie25
28-07-2003, 14:08
Origineel gepost door problem girl Ik in Nederland, hij op vakantie in Marokko via via gehoord dat hij daar met ander rotzooit maar hij ontkent alles. Zijn verloofd dus... wat nu te doen????? Ligt eraan hoe goed je jou verloofde vertrouwt en hoe goed je de bron van dit verhaal vertrouwt. Als ik jou was zou ik maar om bewijzen vragen. Je moet natuurlijk overal rekening mee houden, maar als die persoon er echt zo van overtuigd is dan moet hij/zij maar foto's maken en opsturen naar jou. Dat is het enige wat ik als bewijs zou accepteren. Of video natuurlijk maar dat spreekt voor zich..

prinses_yasmina
28-07-2003, 14:10
Origineel gepost door achie25 Wat heeft dat ermee te maken.. Je antwoord is toch niet afhankelijk van de Nationaliteit.. Idd...:confused: Maar meid, ik zou ook kijken of die bron betrouwbaar is. en als ze beweert dat het echt zo is zou ik netzo lang aan dringen tot ze met bewijzen komt. :rolleyes: Als blijkt dat hij echt met een ander rotzooit....Dan is ie je niet waard....wallah!!:traan1: en ik kan het weten.... :(

achie25
28-07-2003, 14:14
Origineel gepost door Jemiena Het heeft wel een beetje te maken hoe komt dat er nu topics worden geopent van nederlandse meiden die een marokkaanse vriend hebben die nu in Marokko zit .. en achteraf krijgt de nederlandse meid te horen dat hij verloofd is ja klinkt hard maar de nederlandse meiden die gebruiken ze gewoon voor hun behoeftes :zwaai: Dus als ze Nederlandse is dan ga jij zeggen dat hij haar voor de gek houdt?? Ze zegt dat ze al verloofd zijn dus je antwoord zou hetzelfde moeten zijn als bij een Marokkaanse. En trouwens zonder enige bewijs heeft geen enkel van ons het recht van spreken om hem te veroordelen..

nanour7
28-07-2003, 15:34
hoi met naoual ]weetje wat je kan doen heb ik namelijk ook gedaan je mooet je vriend testen weetje hoe het kan je alleen lukken als hij een marokaanse simkaart heeft je vraagt aan een van je nichten of iemand die te vertrouwen is hem te bellen en hem in de maling te nemen maar ze moet wel met nummer weergave bellen want hij weet dat jij in nederland bent en dat je hem niet met een marokkaanse nummer kan bellen dus ik raad je aan om dat te doen zodra je dat hebt gedaan dan zijn je vrageb beantwoord ik wil graag weten hoe het is afgelopen dus laat wat van je horen karimo007hotmail.com

Camilla27
28-07-2003, 15:40
niks testen niks dit of dat..nou als hij zegt dat het niet zo is dan weet je toch genoeg .....nou zo niet dan vertrouw je hem dus niet....dan moet je vooral niet verder gaan met hem als je hem niet vertrouwd.

achie25
28-07-2003, 16:10
Origineel gepost door nanour7 hoi met naoual ]weetje wat je kan doen heb ik namelijk ook gedaan je mooet je vriend testen weetje hoe het kan je alleen lukken als hij een marokaanse simkaart heeft je vraagt aan een van je nichten of iemand die te vertrouwen is hem te bellen en hem in de maling te nemen maar ze moet wel met nummer weergave bellen want hij weet dat jij in nederland bent en dat je hem niet met een marokkaanse nummer kan bellen dus ik raad je aan om dat te doen zodra je dat hebt gedaan dan zijn je vrageb beantwoord ik wil graag weten hoe het is afgelopen dus laat wat van je horen karimo007hotmail.com Dat vind ik echt een lage streek. Je lokt dat soort dingen zelf uit en dan ben je ook verkeerd uit. Als iemand tegen mij zegt dat mijn vriendin vreemd zou gaan en hij/zij zou geen bewijzen leveren dan kan die persoon de pot op. Dat geef ik maar het voordeel van de twijfel aan mijn vriendin. Ik heb liever dat ik niet naar die persoon luister en dat ik er later zelf achter moet komen dat ze vreemd gaat dan dat ik die persoon wel vertrouw en dat later blijkt dat ze nooit is vreemd gegaan. Want dan kan ik het mezelf niet vergeven dat ik haar kwijt raak door dat ik 1 of andere stommeling heb geloofd..

solida
28-07-2003, 22:19
Origineel gepost door Jemiena Het heeft wel een beetje te maken hoe komt dat er nu topics worden geopent van nederlandse meiden die een marokkaanse vriend hebben die nu in Marokko zit .. en achteraf krijgt de nederlandse meid te horen dat hij verloofd is ja klinkt hard maar de nederlandse meiden die gebruiken ze gewoon voor hun behoeftes :zwaai: waar ben jij gevallen der zijn genoeg nederlandse meisje die wel eensirieuse relatie hebben met een marokkaanse jongen . en er zijn genoeg marokaanse meisje die geflash worden door marokkaanse jongens.NIET DENKEN JIJ WORDT NIET GEFLASHT OMDAT JE MAROKAANS BENT TAZ ALIC

solida
28-07-2003, 22:24
MEID IK WENS JE VEEL STERKTE JE MOET GEWOON EERST HEM VRAGEN EN JE BRON ER BIJ HAALEN EN ZIJ MOET HEM ER MEE CONFORONTEER MEE GEWOON EERLIJK ZIJN IK DENK DAN DAT JE DE MEEST EERLIJK ANTWOORD TERUG KRIJGT HIJ KAN NATUURLIJK LIEGEN MAAR LIEGEN TOT ZE DOOD KAN NIET !! HIJ IS JE VERLOOFDE VERTROUW HEM EERST KIJK DAN WAT EEN ANDER TE ZEGGEN HEEFT . je weet maar nooit met sommige mensen !!!!!!!!! :zwaai: sterkte inshallah komt de waarheid boven tafel :zwaai:

problemGirl
30-07-2003, 09:51

we hebben nog gepraat en hij draait er eigenlijk nogal omheen. Hij heeft t enorm naar zijn zin met zijn vrienden maar gaat ook met andere meiden om maar niemand speciaal. Ik moet me niet aanstellen Hij zegt dat ie met mij verder wil en als ie terug is dan gaat hij met mij een toekomst opbouwen en daar moet ik volgens hem al ontzettend blij mee zijn en ik moet niet zo paranoia doen, als ik zo achterdochtig ben moet ik het me maar uitzoeken en dan begint ie wel iets met een van die meiden. Dat is nou net niet wat ik wilde horen, ik hoopte dat ie zou zeggen maak je niet druk, er is geen ander, ik hou alleen van jou, maar hij werd kwaad en begon te dreigen. Nu weet ik t helemaal niet meer. Als t niet zo is had ie me toch gerustgesteld of niet? Maar die bron is wel betrouwbaar dat weet ik 100% zeker. De man van mijn beste vriendin is daar en die heeft t tegen haar gezegd en ze mocht t absoluut niet tegen mij zeggen, maar ze weet dat hij niet helemaal te vertrouwen is ivm verleden en wil me alleen maar beschermen. Maar we zijn ook al 6, 5 jaar samen en waren echt van plan een serieuze toekomst te hebben.......

Pagina's : [1] 2 3 4 5