Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rare gesprekken ...

Pagina's : [1] 2

Miss_Magrebia
01-12-2006, 12:52

Ook weleens rare gesprekken gehad aan de telefoon ... via werk .. Laats een man aan de lijn die beweerde van me te houden, alleen al om mijn stem ... :haha:

schatje26
01-12-2006, 13:23
Ja ik hier ook op het werk ene Sebastiaan die vraagt elke keer naar mij en net zegt hij dat hij me gemist heeft want hij had me lang niet gesproken en vroeg of ik op vakantie was geweest:jammer: ik zo nee :confused: hij zo kan je me helpen? Ik tuurlijk en hij zo je bent wel van alle markten thuis en begint te lachen:confused:

HoneyBee
01-12-2006, 13:25
:lol: Ik kreeg een paar jaar terug van een directeur bij zijn afscheid een cadeaubon van Douglas. Hij vertelde dat ik er maar mascara mee moest kopen omdat een klant ooit een keer tegen hem zei; Oooh, die ogen, ben er helemaal in verdronken. :hihi: Mijn ogen zijn altijd met eyeliner opgemaakt en tjah, best opvallend dus!

Estee_Lauder
01-12-2006, 13:34
Marokkaanse dames zijn populair! :banana:

tangia19
01-12-2006, 13:38

door zulke rare mensen heb ik afgehaakt dezer dagen .Ik kreeg een baan om mensen te bellen over hun pensioenen...ik kreeg 1 keer iemand aan de lijn (ik vroeg hem bent u of is iemand in uw huishouden jonger dan 50 jaar en minimaal 36 uur per week werkzaam??Zegtie ja ik,heb je een vrouw voor me dan? :maf:..ik heb 3 dagen gewerkt en ben nooit meer terug gegaan...kwam net knallende koppijn thuis door die telefoontjes.

-Zonnestraal-
01-12-2006, 14:05
:hihi: ik heb dit ook ens gehoord.. Het was een client die verdacht vaak belde en een hoop vragen had... Dan vroeg hij naar me alsof ik de enige was die zijn vragen kon beantwoorden, uiteindelijk vroeg hij of ik en keer uit eten me hem wilde en dat hij langzamerhand verliefd op me geworden was :maf: Heb hem beleefd afgewezen... :hihi: Hij moest een paar maanden later op kantoor wezen, hij vroeg aan mijn collega of hij even langs mij mocht komen, gaf hij me een doos bonbons.. :o Heb ze in de keuken gezet en m'n collega's vonden ze heeeeeeeeeerlijk!! :haha:

-Zonnestraal-
01-12-2006, 14:08
Heb ook eens gehoord dan een client opgewonden raakte van mijn stem.. :eek: Dat was toen ik een bijbaantje had bij een marktonderzoek bureau.. Heb toen een standaard zinnetje opgelezen "IK VERBREEK NU DE VERBINDING!!"

Maroc_Meissie
01-12-2006, 14:51
Ook weleens rare gesprekken gehad aan de telefoon ... via werk .. Laats een man aan de lijn die beweerde van me te houden, alleen al om mijn stem ... :haha: :lol: Same guy die je toen een mail had gestuurd...pas maar op en anders trek je gewoon je ninja pak aan :D

klokkie
01-12-2006, 18:23
Ja ooit, mijn stage begeleider!!!! Vreselijk. Heb wel en vette dikke Voldoende gekregen!:hihi:

Islamiya_
01-12-2006, 19:26
Er belde een of andere Anton op en die beweerde dat hij me ergens van kende :wat?!:. Dat gebeurt bij mij wel vaker. Misschien omdat ik een makkelijke nummer heb, ofzo.

wardaroosje
01-12-2006, 19:36
Ik belde laatst naar een bedrijf die monteurs naar ons stuurt. En daar bellen zeker minimaal 100 man/vrouw per dag naar toe. Ik kreeg eerst zijn collega aan de lijn en die zegt ja rob heeft het druk ik zet je effe in de wacht. Ik"ok dat is geen probleem" Neemt Rob effe later op en ik zeg So jij hebt het ook druk en zo begon ik mijn verhaal al aan hem te vertellen zonder te vertellen van welk bedrijf ik was. En op een gegeven moment zei ik oh sorry ik ben van................. Hij oh maar ik had je al herkend. Ik zat echt zo van huh:confused: Dus ik zeg hoe dan.................hij ja je hebt een aparte mooie stem, die herken ik meteen.

Kortjakje
01-12-2006, 21:42
Dit had ik een paar terug toen ik nog in de supermarkt werkte.. De telefoon ging over en de vrouw vroeg wat rucola is?? Ik zo sla... Toen begon ze door t lint te gaan.. Wat nou rucola SLA IS GEWOON SLA....... Doe daar wat mee blalaaal... Ik liet haar uitschreeuwen.... Toen ze klaar was en er een stilte viel.. Zei ik bent u nu klaar???? Toen zei ze ja... Ik zo nou mevrouw, u hebt antwoord op u vraag gekregen de rest moet u maar zelf regelen met de rucola fabriek :moe:... :lol: :lol:

klokkie
01-12-2006, 22:00
:lol: :lol: Bengel mooie foto, ze komt me niet bekend voor, ben jij het zelf niet?

Kortjakje
01-12-2006, 22:03
Bengel mooie foto, ze komt me niet bekend voor, ben jij het zelf niet? I wish:hihi: Het is de foto van een Zuid Afrikaanse actrice. Ik kan nu even niet op de naam komen.

Shinny
01-12-2006, 22:22

Oh heb ook zoooo'n rare gesprek gehad laatst: Ik kwam buiten een man tegen en toen zei hij me gedag!! hihi raar he hihi echt raar joh :haha: wajoooww erg joh, hij zei me zomaar gedag!! hihi erg he ki7 ki7 ki7 zomaar he ki7 ki7 :moe:

Pagina's : [1] 2