Bekijk originele versie : registreer hier de p ooiers
niniesrien
28-07-2003, 08:47
registreer hier de p ooiers van nederland (Bericht #)
Dit is ter bescherming voor onze marokaanse meiden.
Als je nou een poo ier kent plaats hier zijn naam en woonplaats in, zodat als er een zuster is die een relatie met zo'n eikel heeft wordt ze gewaarschuwd.
Ik denk dat dit 1 van de oplossingen is om meiden die niet weten dat ze met een p ooier hebben worden gewaarschuwd.
ik ken er twee
nummer1
hij komt uit tilburg heeft groene ogen.
nummer 2
is meneer die hier actief is en dat is romanticus
het enigste wat ik hier mee wil bereiken is om onze zusters te beschermen van die koeien
HAHAHAHAHAH ROMANTICUS..dat is een sukkel joh..die schrijft je een hele mooie prive bericht ..dat je denkt van GOH die gast is perfect....
hij heeft er ook een naar mij gestuurd....maar mijn vriendinnen hebben ook allemaal zo een email gehad....dus ajb...trap er niet in..delete hem gelijk..en vertel het tegen je andere vriendinnen..
echt zooow een hopeloze sukkel
fatimaatjee
28-07-2003, 13:53
ik ken er 1 khalid uit rotterdam hij is 22 jaar!! een mooie jonge en weet veel meiden te krijgen!!:kwaad:
dus oppassen voor hem een zwarte mercedes e class heeft hij!!
en probeert zo met zijn mooie wagen ook meiden te trekken!! :kwaad: :jammer:
fatimaatjee
28-07-2003, 13:54
:vingers: :vingers: :vingers: :vingers: deze kunnen ze van mij krijgen!!
ik trap in geen ene jonge!! :kwaad: POWER THO THE GIRLSSSSSS weg met die handel :auw:
ik ken er meerdere.
nr 1 uit omgeving denhaag. is een mooie jongen om te zien, heeft een gouden hoektand lang haar en noemt zichzelf Aziz, zijn echte naam is Nourdine ben el Mahdi.
nr 2 t/m7 zijn 5 broers, waarvan er een paar in wateringen wonen. mooie jongens om te zien. bevinden zich zeer regelmatig in de sportschool en rijden bijna allemaal in een mercedes. twee van hen zijn getrouwd en hebben een kind
"Aziz"ken ik persoonlijk, ik heb een relatie met hem gehad. Ik kon gelukkig op tijd met hem stoppen
Origineel gepost door krissie
ik ken er meerdere.
nr 1 uit omgeving denhaag. is een mooie jongen om te zien, heeft een gouden hoektand lang haar en noemt zichzelf Aziz, zijn echte naam is Nourdine ben el Mahdi.
nr 2 t/m7 zijn 5 broers, waarvan er een paar in wateringen wonen. mooie jongens om te zien. bevinden zich zeer regelmatig in de sportschool en rijden bijna allemaal in een mercedes. twee van hen zijn getrouwd en hebben een kind
diegene die getrouwd zijn en kinderen hebben....ook nog p.ooiers...???
gewoon uit nieuwsgierigheid
xx
LoVeLy_HaNaN
29-07-2003, 21:01
dat vraag ik me ook af! :)
romaisa22
29-07-2003, 22:26
ECHT TOP!!!!
IK KEN ER GELUKKIG GEEN.
mAAR IK VIND HET EEN PERFECT IDEE, OM ZE HIER BEKEND TE MAKEN TEGOVER ANDERE ZUSTERS.
THANX :goedzo:
ROMAISA
LieveMarocBoy
30-07-2003, 01:07
blablablablablablablablabla
ze zijn inderdaad getouwd en hebben kinderen! niet te geloven he? Ze zijn echt te lui om een normale baan te zoeken. Sommige van hen hebben ook al meerdere keren vast gezeten, maar ze gaan gewoon door met hun smerigheden. Walgelijk gewoon!
noralive
30-07-2003, 10:05
Origineel gepost door LieveMarocBoy
blablablablablablablablabla
hoezo blablablablabl ben je 1 van de hier boven genoemde sukkels dan?????? ;)
ewa niniesrien ik vind dit een top idee, alleen zo kunnen we mekaar beschermen voor de geen die toch een vriendje nemen.
bedankt :zwaai:
PABLO_ESCOBAR
30-07-2003, 10:12
Is het hier waar ik me moet registreren? :bril:
mocromagic
30-07-2003, 10:20
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
Is het hier waar ik me moet registreren? :bril:
pablo, aan t werk!! je hebt al lang genoeg pauze genomen :kwaad:
:blauwkus:
PABLO_ESCOBAR
30-07-2003, 10:31
Origineel gepost door mocromagic
pablo, aan t werk!! je hebt al lang genoeg pauze genomen :kwaad:
this one sounds familliar :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.