Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : budget & wensen

Pagina's : [1] 2

weddingplannerS
01-12-2006, 11:55

Salaam Alaikoum, Deze topic is bedoeld om je budget en wensen voor een bepaalde dienst of benodigdheden te plaatsen. Ik denk dat iedereen wel wat aan deze topic zal hebben. Ideeën worden met elkaar gewisseld en mensen die nog gaan trouwen, krijgen een beter beeld van het budget dat nodig is. Ik zal een standaardlijstje maken. Maar deze mag natuurlijk door iedereen worden aangevuld. Uit deze lijst kun je dan zelf nagaan wat je wilt hebben en wat niet. Bijv. een catering of gewoon een kok (met eventueel serveersters). De prijzen zijn een indicatie. Het is natuurlijk vaak afhankelijk van het aantal personen en je wensen. Ik ga van +/- 300 personen uit. - zaal: €2000,- - catering: €25 p.p. - kok: €2000,- - serveersters: €90 p.s. - decoratie: €400,- - bruidsjurk: €350,- huren €500,- kopen - kostuum: €200,- - schoenen: €80,- - negaffa: €150,- per jurk - kapster/visagiste: €50,- per kapsel en make-up - jurken: €75,- huren - sieraden: €50,- per set - stoelen: €150,- huren - (anasheed)band: €2000,- - dj: €450,- - el ghaita: €1200,- - stereo-installatie + cd's: €250,- - bruidstaart: €300,- - koekjes: €200,- - koekdoosjes: €0,60 p.s. - bedankjes: €1,50 p.s. - bruidsboeket + corsages + autoversiering: €250,- - vervoer: €300,- - fotograaf: €750,- - hennadame: €50,- - ringen: €200,- - uitnodigingskaarten: €1,25 p.s. - gastenboek: €25,- - glazen + bestek voor de taart: €20,- - cadeautjes voor beide families: €25 p.p. - huwelijksreis: €500,-

miss_Riffia_22
01-12-2006, 12:30
echt belachelijk duur. vooral de negaffa's, koks , dj's bands etc zoalng wij daar aan mee blijven doen, blijven zulke belachelijke prijzen vragen

weddingplannerS
01-12-2006, 12:55
echt belachelijk duur. vooral de negaffa's, koks , dj's bands etc zoalng wij daar aan mee blijven doen, blijven zulke belachelijke prijzen vragen Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik vind dj's en bands ook duur. Vooral een dj. Want die verdient zo €75,- per uur. Een band die moet dat bedrag nog gaan delen. Maar kom je ook gauw op €50,- per uur per man. Negaffa's vragen niet zozeer veel voor de jurken incl. sieraden, kapsel en make-up. Maar eerder voor hun stoelen en 3amaria.

enna_oe_safie
01-12-2006, 13:18
als ik ooit de loterij win bel ik je oke .....afgesproken thalla

miss_Riffia_22
01-12-2006, 13:34

Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik vind dj's en bands ook duur. Vooral een dj. Want die verdient zo €75,- per uur. Een band die moet dat bedrag nog gaan delen. Maar kom je ook gauw op €50,- per uur per man. Negaffa's vragen niet zozeer veel voor de jurken incl. sieraden, kapsel en make-up. Maar eerder voor hun stoelen en 3amaria. sorry, maar jij vind dat negafa's niet veel vragen?? het enige wat ze doen is opmaken, haar opsteken, jurk verhuren en stoelen verhuren. en daar vragen ze meer dan 1000 euro voor. ze zijn helemaal gek geworden. ik laat mijn haar opsteken door een professionele (zo het moet) hollandse kapster, mijn gezicht opmaken door een (zo het moet hollandse vigagiste en de rest kun je huren. zo zul je zien dat je in totaal niet meer dan 200 euro uitgeeft en dus meer dan 1000 euro bespaard. terwijl de marokkaanse ziana's niet eens kunnen opmaken, echt van die walgelijk goedkope make- up en lelijk aangebracht:( SCHANDE!!!:hadj:

weddingplannerS
01-12-2006, 23:09
als ik ooit de loterij win bel ik je oke .....afgesproken thalla en dan?

weddingplannerS
01-12-2006, 23:11
sorry, maar jij vind dat negafa's niet veel vragen?? het enige wat ze doen is opmaken, haar opsteken, jurk verhuren en stoelen verhuren. en daar vragen ze meer dan 1000 euro voor. ze zijn helemaal gek geworden. ik laat mijn haar opsteken door een professionele (zo het moet) hollandse kapster, mijn gezicht opmaken door een (zo het moet hollandse vigagiste en de rest kun je huren. zo zul je zien dat je in totaal niet meer dan 200 euro uitgeeft en dus meer dan 1000 euro bespaard. terwijl de marokkaanse ziana's niet eens kunnen opmaken, echt van die walgelijk goedkope make- up en lelijk aangebracht:( SCHANDE!!!:hadj: Dan ben ik wel benieuwd hoeveel jij neerlegt bij een Hollandse kapper en visagist. En dat is wel 1 keer een kapsel en make-up en niet steeds wat anders.

sarmo
01-12-2006, 23:41
sorry, maar jij vind dat negafa's niet veel vragen?? het enige wat ze doen is opmaken, haar opsteken, jurk verhuren en stoelen verhuren. en daar vragen ze meer dan 1000 euro voor. ze zijn helemaal gek geworden. ik laat mijn haar opsteken door een professionele (zo het moet) hollandse kapster, mijn gezicht opmaken door een (zo het moet hollandse vigagiste en de rest kun je huren. zo zul je zien dat je in totaal niet meer dan 200 euro uitgeeft en dus meer dan 1000 euro bespaard. terwijl de marokkaanse ziana's niet eens kunnen opmaken, echt van die walgelijk goedkope make- up en lelijk aangebracht:( SCHANDE!!!:hadj: Ik heb zelf 2 exclusieve jurken laten maken en een visagiste van koppig (looking good) iemand van hen heeft mij opgemaakt, wereld van verschil met Marokkaanse zianat. Ze zijn zeer proffesioneel en weten wat voor make-up bij je huid past. Kortom Marokkaanse zianat kunnen echt niet aan nederlandse viagiste tippen.

tempted_2_touch
01-12-2006, 23:45
el Ghayta 2000 euro :eek: ... die kosten maar 1200 euro hoor :rolleyes: waar komen die jij hebt vandaan????

miss_Riffia_22
01-12-2006, 23:51
Ik heb zelf 2 exclusieve jurken laten maken en een visagiste van koppig (looking good) iemand van hen heeft mij opgemaakt, wereld van verschil met Marokkaanse zianat. Ze zijn zeer proffesioneel en weten wat voor make-up bij je huid past. Kortom Marokkaanse zianat kunnen echt niet aan nederlandse viagiste tippen. wat heb je betaald voor de visagie? lijkt me super! plan datz eker te gaan doen!!!

sarmo
01-12-2006, 23:54
wat heb je betaald voor de visagie? lijkt me super! plan datz eker te gaan doen!!! 75€ per uur. Maar je zal echt schitteren:eek: :eek: :eek: :eek:

weddingplannerS
02-12-2006, 12:48
Ik heb zelf 2 exclusieve jurken laten maken en een visagiste van koppig (looking good) iemand van hen heeft mij opgemaakt, wereld van verschil met Marokkaanse zianat. Ze zijn zeer proffesioneel en weten wat voor make-up bij je huid past. Kortom Marokkaanse zianat kunnen echt niet aan nederlandse viagiste tippen. Dat heeft niets te maken met Marokkaan zijn of Nederlands. Dat heeft te maken met de opleiding visagie die iemand wel of niet heeft gedaan. De meeste zianat hebben dit helaas niet gedaan. Vandaar dat de visagiste die jij hebt genomen haar werk goed heeft gedaan. Maar ik ben het zeker met je eens dat de kans veel groter is dat je make-up veel beter zit als je een Nederlandse visagiste neemt dan een Marokkaanse ziana.

weddingplannerS
02-12-2006, 12:49
el Ghayta 2000 euro :eek: ... die kosten maar 1200 euro hoor :rolleyes: waar komen die jij hebt vandaan???? oops, typfoutje :hihi:

weddingplannerS
02-12-2006, 12:50
75€ per uur. Maar je zal echt schitteren:eek: :eek: :eek: :eek: Je moet er zeker wat voor over hebben!

tempted_2_touch
02-12-2006, 12:55

oops, typfoutje :hihi: ik dacht al:hihi:

Pagina's : [1] 2