Bekijk originele versie : registreer hier de p ooiers
niniesrien
28-07-2003, 08:46
registreer hier de p ooiers van nederland (Bericht #)
Dit is ter bescherming voor onze marokaanse meiden.
Als je nou een poo ier kent plaats hier zijn naam en woonplaats in, zodat als er een zuster is die een relatie met zo'n eikel heeft wordt ze gewaarschuwd.
Ik denk dat dit 1 van de oplossingen is om meiden die niet weten dat ze met een p ooier hebben worden gewaarschuwd.
ik ken er twee
nummer1
hij komt uit tilburg heeft groene ogen.
nummer 2
is meneer die hier actief is en dat is romanticus
het enigste wat ik hier mee wil bereiken is om onze zusters te beschermen van die koeien
Je kan beter geen relatie's aangaan met jongens, dat is nog een betere bescherming...
niniesrien
28-07-2003, 09:31
ja he dat is hele maal erg getrouwd zijn en toch nog effe een vriendin aan de haak slaan.
Oja en die zanger van ismaelia die band die met die groene ogen ook, hij vroeg om mijn nummer op een feest, me vriendin stond er bij en zij ben jij niet getrouwd heb je geen kindje en daar naast een vriendin waar hij al meer dan een jaar mee heeft.
hij werd rood en zij dan niet.
dus mensen van muziek banden zijn ook niet te vertrouwen
niniesrien
28-07-2003, 09:33
Origineel gepost door lady_cassis
:goedzo:
ja dat is waar, maar voor het geval dat? mensen maken fouten en zo kunnen we misschien een beetje er voor zorgen dat die fout niet uit de hand loopt, voor dat ze er achter komen dat ze een fout hebben gemaakt en het uit de hand is gelopen.
toch???
Daarom..... :D
en nog iets, shab Rotterdam is ook 1 pot eikels.
Geen 1 die normaal is, echt vaag dat ze daar doen.
weet je nu ik zo nadenk, alle mannen zijn gewoon eikels.
Als er een Islamitische-nonnenklooster was, dan had ik me zeker aangemeld.
Ik bedoel wat heb je aan ze?
Zonder die middenbeen heb je toch nix aan ze.. :confused:
tja.
Je hoeft absoluut niet niet in een nonnenklooster om zulke dingen te vermijden...volg de Islam dat is de beste oplossing voor iedereen....
Let op!
Zodra je op iemand uit Den-Haag valt moet je zeker weten dat tie gozer een normale baan heeft!..Laat je niet verleiden met zijn praatjes dat tie 's nachts als portier werkt en dus niet bereikbaar is want dan is tie gewoon een pump! :rolleyes:
90% van de gasten in Den-Haag zijn pooiers of wanna be pooiers..
Sommige zijn zelfs in opleiding daarvoor te triest gewoon..
Gr. Noena
MariamaMslma
28-07-2003, 14:44
Noena Gnoena :hihi:
niniesrien
29-07-2003, 10:16
Origineel gepost door MariamaMslma
Noena Gnoena :hihi:
hahahahahahahahahhahah wallah jullie zijn echt gek :hihi:
GangstaLovin
29-07-2003, 10:27
Gewoon niet met Marokkanen omgaan :D
nou nou nou...je doet nou net of ieder wezen met een piemel slecht is...:jammer:
en die romaticus is zieluggg :haha:
hij stuurde pas een pm naar iemand....ik heb jouw gekozen...waarom weet ik niet mag ik je nummer enzz enzz:haha:
dat is echte een drol..:maf2:
=emsoem=
Lady_moi
29-07-2003, 17:52
waar is u ander topic?
Chaimaatje
29-07-2003, 17:59
jullie vergeten er 1 :stoer:
hahha hee meiden wat goed dat jullie elkaar zo waarschuwen!!
helaas ik ken geen pooiers!!
maarrree ik wist niet dat gast van ismailia zo was!!ik wist wel dat hij getrouwd was maar niet dat het zo n viespeuk is!!
rabi i hfedkom
sara
Chaimaatje
29-07-2003, 18:16
wie dan? :confused:
mij..:hihi:
Najmatje
29-07-2003, 19:06
Origineel gepost door niniesrien
ja he dat is hele maal erg getrouwd zijn en toch nog effe een vriendin aan de haak slaan.
Oja en die zanger van ismaelia die band die met die groene ogen ook, hij vroeg om mijn nummer op een feest, me vriendin stond er bij en zij ben jij niet getrouwd heb je geen kindje en daar naast een vriendin waar hij al meer dan een jaar mee heeft.
hij werd rood en zij dan niet.
dus mensen van muziek banden zijn ook niet te vertrouwen
JAH HAD IE OOK BY MY GEDAAN MAAR ME NICHT HEEFT HEM FLINK GEDIST!!!!!!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.