Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat nu?

Pagina's : [1] 2

RasheedArabeat
28-07-2003, 05:44

hallo, zit met een situatie heb een meisje leren kennen, heel lief voor me, knap, slim, en ik begin iets serieus voor haar te voelen, probleem is; heb onlangs van haar vernomen dat ze al wat jongens heeft gehad in relaties maar ook gewoon voor one-night stands en van die toestanden. ik heb altijd al een serieus, proper meisje gewild maar ik heb nooit geen rekening gehouden met verliefd worden op zo'n type meisje, een meisje die het er al van heeft genomen! mijn vraag is wat zegt de islam over trouwen met zo'n meisje, en wat denken jullie persoonlijk ervan? dank bij voorbaat :confused:

zianymo
28-07-2003, 10:43
sorry,maar ik denk dat jij al in haar ogen tot het verleden behoort als je begrypt wat ik bedoel! zulke meisjes zijn nu eenmaal verslaafd aan het verslinden van jongens.hoe erg het ook mag klinken,dus bespaar u veel ellende en pijn! ik kan ervan meespreken en weet zeker dat jij ook vrienden hebt met dezelfde ervaring.of wil jij met een meisje trouwen die heel de buurt en omgeving reeds kent als een ....??ga je gang hoor!ik wens je dan hierbij veel succes toe.dat zul je nodig hebben!

problemGirl
28-07-2003, 10:53
is moeilijk, misschien is ze wel veranderd, wil ze nu wel vastigheid, maar iemand die one night stands heeft lijkt me niet echt iemand om me verder tegaan met serieuze bedoelingen. Denk er goed over na vvoor je iets onderneemt

RasheedArabeat
28-07-2003, 11:57
Volgens mij trouwen de meeste vrouwen met mannen die al behoorlijk veel one-night stands en flirtjes en relaties hebben gehad, waarom kan een jongen dan niet trouwen met een meisje die ook zo'n verleden heeft gehad???? :confused: dat meisje met wie ik ben heeft zelfs al een vriend van mij gehad voor ik met haar iets begon, toch ben ik bereid om dit allemaal in de doofpot te steken en verder te gaan met haar met een schone lei... wat ik wel heel zeker kan zeggen is dat ik haar enige ben en blijf als ik het wil tenminste;

LelyDames
28-07-2003, 12:52

heee ik ben het helemaaal mee eens hoeveeel dames trouwen wel meyt een gozer die heel nederland en marokko heeft afgelikt en tog trouwen ze met hem zo n meisje verdient wel een kans praaat met haar vraaag wat ze van jullie relatie verw8 ewa jonge ik wens je super veel geluk en insallah is ze veranderd maaar 1 ding iedereeen verdiend een kans :) ciao lelydametjes

Driejef
28-07-2003, 12:59
Ik zou zeggen, leer haar goed kennen. Praat veel met haar en kijk hoe zij over de toekomst denkt en wat ze voor jou voelt. Als ze gewoon open en eerlijk is over bepaalde zaken en je merkt dat ze niet telkens van gedachtes verandert over bepaalde zaken dan zit het wel goed denk ik. Alsje gevoel zegt dat het niet goed zit dan moet je snel mee kappen voordat je aan haar gehecht raakt. Succes!

Safia21
28-07-2003, 13:04
Ik vind dat jullie niet alle mannen over een kam moeten scheren er zijn ook mannen die niet heel Nederland of waar dan ook gehad hebben, maar gewoon op zoek zijn naar die Ene meid! Liefs Safia

RasheedArabeat
28-07-2003, 13:14
thnx voor de reacties, heb er echt veel aan gehad! shokran salaam :zwaai:

achie25
28-07-2003, 14:10
Origineel gepost door RasheedArabeat hallo, zit met een situatie heb een meisje leren kennen, heel lief voor me, knap, slim, en ik begin iets serieus voor haar te voelen, probleem is; heb onlangs van haar vernomen dat ze al wat jongens heeft gehad in relaties maar ook gewoon voor one-night stands en van die toestanden. ik heb altijd al een serieus, proper meisje gewild maar ik heb nooit geen rekening gehouden met verliefd worden op zo'n type meisje, een meisje die het er al van heeft genomen! mijn vraag is wat zegt de islam over trouwen met zo'n meisje, en wat denken jullie persoonlijk ervan? dank bij voorbaat :confused: Heb jij eerder relaties gehad?? Eerlijk antwoorden aub??

LelyDames
28-07-2003, 16:42
graag gedaan:)

simpele_dame
28-07-2003, 16:57
Je moet voor jezelf goed helder krijgen of haar verleden in de loop van de tijd niet aan je gaat knagen. Nu ben je erg verliefd en zie je alles door een roze bril. De vraag is of je gevoelig bent voor commentaar van je omgeving. Als dat namelijk het geval is ben ik bang dat jullie het in de toekomst nog moeilijk kunnen krijgen. Als dit niet het geval is dan zie ik niet in waarom je je hart niet achterna zou gaan. Als dit meisje in jou ogen eerlijk en oprecht naar jou toe is, zou ik ervoor gaan. Iedereen heeft wel iets in het verleden gedaan waar hij/zij op latere leeftijd spijt van krijgt. Het belangrijkste is eerlijkheid, want dat duurt uiteindelijk het langst. Succes met je keuze! :)

moi21
29-07-2003, 02:52
Ik vind dat zij een kans verdient, mischien is ze nl. nu wel toe aan serieus zijn, en inderdaad dit is haar verleden en ze is er eerlijk over tegen je, geef t een kans zou ik zeggen dan kan je pas zien hoe ze echt is en of ze is veranderd

RasheedArabeat
29-07-2003, 10:05
Origineel gepost door achie25 Heb jij eerder relaties gehad?? Eerlijk antwoorden aub?? ja heb al eerder relaties gehad, heb nog nooit een meisje zo graag gehad zoals deze. probleem is ik word namelijk veel geconfronteerd met haar verleden aangezien ze ooit iets heeft gehad met een vriend van me! :confused:

Safia21
29-07-2003, 10:08
Wat moeilijk joh, ik hoop niet dat dit je de rest van je leven blijft achtervolgen als je met haar verder gaat.. heb je wel nog cotact met die vriend van je? Liefs Safia

RasheedArabeat
29-07-2003, 10:16

Origineel gepost door simpele_dame Je moet voor jezelf goed helder krijgen of haar verleden in de loop van de tijd niet aan je gaat knagen. Nu ben je erg verliefd en zie je alles door een roze bril. De vraag is of je gevoelig bent voor commentaar van je omgeving. Als dat namelijk het geval is ben ik bang dat jullie het in de toekomst nog moeilijk kunnen krijgen. Als dit niet het geval is dan zie ik niet in waarom je je hart niet achterna zou gaan. Als dit meisje in jou ogen eerlijk en oprecht naar jou toe is, zou ik ervoor gaan. Iedereen heeft wel iets in het verleden gedaan waar hij/zij op latere leeftijd spijt van krijgt. Het belangrijkste is eerlijkheid, want dat duurt uiteindelijk het langst. Succes met je keuze! :) Haar verleden knaagt inderdaad aan mij en ik ga er nog veel last mee hebben denk ik, ben gevoelig voor de comentaar vanuit mijn omgeving, ben verliefd geweest maar da is al voorbij, ben die fase gepasseerd, ik wil dit meisje nu als het meisje met wie ik leven mijn wil delen, ben nu al zo lang onnozel aant doen terwijl zij maar probeert iets serieus met me te beginnen, ik wil die stap nu al zolang zetten maar heb toch nog een beetje schrik, zou ik er spijt van hebben, zou het mislopen, wat ik er nie bij heb verteld is dat ik dit meisje al lang kent maar als een gewone vriendin voor meer dan een jaar en als we nu uit elkaar gaan dan gaat dat allemaal verloren, en dat wil ik zeker nie, gewoon vrienden zijn wilt ze nie want daar houdt ze teveel van mij voor, ik denk wel dat het ons zal lukken, of misschien moet ik alles en iedereen achterlaten om met haar een leven beginnen, kweet nu nie of da ook een optie is??? :confused:

Pagina's : [1] 2