Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : chabab!!

SaMiax
28-07-2003, 03:02

hej ouwe :D hows life? en heo was het marokko?? heb je lekker kunnen genieten van het weeer enso :p... ej jij bent wel snel teruggekomen man :maf:..

SaMiax
28-07-2003, 03:05
Origineel gepost door SAMMYGIRL :maf2: :eek: wat gebeurdt er met je ogen?? Hup yallah ziedi :zweep: ga slapen!

C_OUJDIA
28-07-2003, 03:16
Origineel gepost door SaMiax hej ouwe :D hows life? en heo was het marokko?? heb je lekker kunnen genieten van het weeer enso :p... ej jij bent wel snel teruggekomen man :maf:.. Hij was in marokko:huil: en ik niet :huil:

C_warrior
28-07-2003, 03:18
Origineel gepost door SaMiax hej ouwe :D hows life? en heo was het marokko?? heb je lekker kunnen genieten van het weeer enso :p... ej jij bent wel snel teruggekomen man :maf:.. hey madame Life is okay kan niet klagen. kan natuurlijk altijd beter he :). ik heb heerlijk kunnen genieten van de weer en het was rustig gelukki vind je dat snel terug was? owh ik ben een maandje weg geweest dus ja wat je maar snel vind :). ik wou langer blijven maar helaas kan dat niet

C_warrior
28-07-2003, 03:19

Origineel gepost door C_OUJDIA Hij was in marokko:huil: en ik niet :huil: ik heb oujda wel de groetjes voor je gedaan :)

SaMiax
28-07-2003, 12:11
Origineel gepost door chabab hey madame Life is okay kan niet klagen. kan natuurlijk altijd beter he :). ik heb heerlijk kunnen genieten van de weer en het was rustig gelukki vind je dat snel terug was? owh ik ben een maandje weg geweest dus ja wat je maar snel vind :). ik wou langer blijven maar helaas kan dat niet ja man het leek wel alsof de mensen twee weken geleden zijn gegaan.. t.ering hej.. tijd vliegt man.. :wat?!: Hij was in marokko en ik niet :huil: ik ben ook niet gegaaN.. :huil:

miss__1984
28-07-2003, 12:17
:schok: 1 MAAND!!!!!!!! Dat ging wel heel snel... weetje het wel zeker.... :schrik2:

SaMiax
28-07-2003, 12:21
ja precies... kort hé :hihi:

miss__1984
28-07-2003, 12:42
shit man niet eens de akns gehad hem te missen man..... :kwaad:

C_warrior
28-07-2003, 13:51
Origineel gepost door SaMiax ja man het leek wel alsof de mensen twee weken geleden zijn gegaan.. t.ering hej.. tijd vliegt man.. :wat?!: :huil: ik ben ook niet gegaaN.. :huil: Vind je? Iwa mijn vakantie is best lekker verlopen. Dus al hamdoelilah ik heb oujda groetjes voor je gedaan samiax ik zei groetjes van yasmina leden die in oujda wonen en zwaaide ik wou ook een paar stenen voor jullie meenemen maar ze waren zwaar :(

C_warrior
28-07-2003, 13:54
Origineel gepost door miss 17 :schok: 1 MAAND!!!!!!!! Dat ging wel heel snel... weetje het wel zeker.... :schrik2: yep :bril:

MariamaMslma
28-07-2003, 14:57
Mensen beginnen al terug te komen, maar weet je wat pijn doet? Sommige moeten nog gaan, dat komt hard aan :huil: Mijn vader kan elk moment binnenwandelen, en mijn vriendinnen en familie komen volgende week al weer, maar sommige hier gaan gewoon nog. Ik krijg echt de neiging om een ticket te boeken en naar mijn opa en oma te gaan :traan1:

C_warrior
28-07-2003, 15:04
Origineel gepost door MariamaMslma Mensen beginnen al terug te komen, maar weet je wat pijn doet? Sommige moeten nog gaan, dat komt hard aan :huil: Mijn vader kan elk moment binnenwandelen, en mijn vriendinnen en familie komen volgende week al weer, maar sommige hier gaan gewoon nog. Ik krijg echt de neiging om een ticket te boeken en naar mijn opa en oma te gaan :traan1: hihihhi ik krijg de neiging om weer terug te gaan naar marokko en nog ff genieten van me vakantie :) ik heb nog een maandje of 3 weken vrij dus kan nog wel ff, maar ja helaas moet ik geduld hebben. insha allah gaan we volgende jaar weer maar dat is pas volgende jaar :zwaai: Geduld is veel werk :maf3: