Bekijk originele versie : Waar Kan Ik Een Vrouwelijke "daf Speler" Vinden Voor Op Een Bruiloft??
BellaMariam
30-11-2006, 22:20
Asalaamo Aleykoum Wa Rahmatoulah Wa Baraketou..
Wie kan mij insha ALLAH helpen! Ik ga over 3 maanden insha ALLAH mijn henna feestje geven en ik zou het leuk vinden als daar een vrouw zou kunnen komen die de DAF (darbouka achtig iets, ik weet niet hoe ik anders zou kunnen omschrijven) kan bespelen! Ghair insha ALLAH..
Weet iemand waar ik haar kan vinden en hoe duur dat is, het mogen ook meerdere personen zijn! Ik wil geen band met allerlei instrumenten, ik zou het insha ALLAH gewoon graag "simpel" houden!
Help a sister out
BarakALLAHoe fiekoum!!!
Ik hoor het graag van jullie!!
Ma3a Salaama..
BellaMariam
30-11-2006, 22:28
BarakALLAHoe fiek oughty!! Je hebt zeker geen enig idee waar ik ze zou kunnen vinden????
BellaMariam
30-11-2006, 22:43
BarakALLAHoe fiek..
ik hoop het ook
ma3a salaama
Salaamoe alaikoem,
Wij zijn zelf ook een band hier in eindhoven, wij gebruiken alleen daf bij onze anasheed, dus geen muziek instrumenten. Onze band heet al-basmala..voor meerdere informatie kun je hiernaar bellen: 0626358324.
wa salaam
BellaMariam
01-12-2006, 01:10
Salaamoe alaikoem,
Wij zijn zelf ook een band hier in eindhoven, wij gebruiken alleen daf bij onze anasheed, dus geen muziek instrumenten. Onze band heet al-basmala..voor meerdere informatie kun je hiernaar bellen: 0626358324.
wa salaam
barakALLAHoe fiek!!
Ik zal binnenkort bellen insha ALLAH!
Hebben jullie geen site, of iets waar ik naar kan kijken/luisteren??
Ghair insha ALLAH!!
Komt goed..
ma3a salaama!
barakALLAHoe fiek!!
Ik zal binnenkort bellen insha ALLAH!
Hebben jullie geen site, of iets waar ik naar kan kijken/luisteren??
Ghair insha ALLAH!!
Komt goed..
ma3a salaama!
Is goed inshaAllah...We hebben helaas geen site waar je t kan beluisteren, je kan wel gewoon contact opnemen en dan n dagje afspreken dat je langs komt dan spelen we wel even voor je om je een beeld te geven zeg maar!!
wa salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.