Bekijk originele versie : ShampOo!!
N_MarOccia
30-11-2006, 21:50
Welke ShapOo Gebruiken Julliee?! En HOee Bevaltt Hett:D
DenhaagImzouren
30-11-2006, 21:54
Gliss kurr
shampoo en conditioner,..
twee keer per week de masker,..
en heb 2 weken geleden zo'n kuurtje gehaald van 10 euro ofzo voor driebehandelingen,.. heerlijk,..
khad droog haar en haaruitval,.. mn haar is nu zacht en kheb nog wel haaruitval maar veeeeeel minder!!!
Kortom ben er erg blij mee!!!
N_MarOccia
30-11-2006, 22:15
SerIeeuss? Heb Namelyk Ook droOg haar& HaarUitvall;)!
wortelsapje
30-11-2006, 22:21
Ik gebruik die roze shampoo en conditioner van Nivea Beautycare. Is voor droog, beschadigd haar zonder glans. En hij is echt super!!!
LoveBaby20
30-11-2006, 22:26
Ik heb vandaag de shampo en conditioner van John Frieda gekocht,
style activator (je hebt ook curl activator)
ik heb best styl haar van mezelf,met slag erin...
zo word het zeg maar super zacht en net iets styler..
m'n zus gebruikt em altijd en ik deed af en toe dus ook haar shampo,altijd met GEWELDIG resultaat, dus heb ik em zelf ook maar gehaald...
ECHT EEN AANRADER!!
mensen hij is prijzig,maar echt helemaaaal geweldig,wees er gewoon zuinig mee zou ik zeggen..heel klein beetje gebruiken,dan kan hij heel lang mee..
16 euro samen (7.99 shampo en 7,99 conditioner)
N_MarOccia
30-11-2006, 22:33
Ik heb vandaag de shampo en conditioner van John Frieda gekocht,
style activator (je hebt ook curl activator)
ik heb best styl haar van mezelf,met slag erin...
zo word het zeg maar super zacht en net iets styler..
m'n zus gebruikt em altijd en ik deed af en toe dus ook haar shampo,altijd met GEWELDIG resultaat, dus heb ik em zelf ook maar gehaald...
ECHT EEN AANRADER!!
mensen hij is prijzig,maar echt helemaaaal geweldig,wees er gewoon zuinig mee zou ik zeggen..heel klein beetje gebruiken,dan kan hij heel lang mee..
16 euro samen (7.99 shampo en 7,99 conditioner)
Waar Te KOopp:kus:
Chouaffa...
30-11-2006, 22:35
Ik gebruik die oranje fles van Nivea die nieuwe Wie van jullie weet of die kuur van gliss kur goed is die van 10 euro k wil die gaan gebruiken
wortelsapje
30-11-2006, 22:41
Ik heb die Curl shampoo en conditioner van John Frieda ook gebruikt, maar vond het waardeloos. Brilliant Brunette van John Frieda ook, echt geldverspilling.
Ik heb zo'n beetje alle shampoo's en conditioners gebruikt. Andrelon, Herbal, Glissgur, Pantene, Fructis, Brillant Brunette (john frieda), Curl (john frieda), Elvive (de gele) Nutrigloss Elvive glansshampoo (de roze) en Nivea.
De beste vind ik persoonlijk die roze van Nutrugloss Elvive en de roze van Nivea Beautycare. Probeer maar eens. Als je eenmaal hebt gebruikt, wil je niet meer anders.
laatmijmetrust
30-11-2006, 22:45
ik gebruik ook die nivea beauty dies echt goed
ik heb ook john frieda gebruikt maar vind hem ook niks hoor
heb nog volle flesen thuis :moe:
amiraatje20
30-11-2006, 22:55
ik heb ook bijna van alles geprobeerd...maar de beste vind ik van nivea die roze....hij is heerlijk
LoveBaby20
30-11-2006, 22:56
Waar Te KOopp:kus:
kruidtvat..
ik vroeg effe aan medewerker:
johnfrieda, style activator..
ik kon het zo ff snel nie vinden namelijk, het is een soort van grote tube, de shampo wat erin zit,is wit.
N_MarOccia
30-11-2006, 23:08
kruidtvat..
ik vroeg effe aan medewerker:
johnfrieda, style activator..
ik kon het zo ff snel nie vinden namelijk, het is een soort van grote tube, de shampo wat erin zit,is wit.
DanKJwel Meidd :kus:
Experience
30-11-2006, 23:39
Ik gebruik Andrelon levendig bruin & hij is goed =]
spiritalia
01-12-2006, 00:08
ik gebruik al 2 maanden de lijn van henna plus en het is geweldig.. shampoo, haar masker, serum, haar creme voor glans en het is egt superrrrrrrrr men haren glanzen gewoon als diamond vooral die serum is goed
DenhaagImzouren
01-12-2006, 13:15
Ik heb die Curl shampoo en conditioner van John Frieda ook gebruikt, maar vond het waardeloos. Brilliant Brunette van John Frieda ook, echt geldverspilling.
Ik heb zo'n beetje alle shampoo's en conditioners gebruikt. Andrelon, Herbal, Glissgur, Pantene, Fructis, Brillant Brunette (john frieda), Curl (john frieda), Elvive (de gele) Nutrigloss Elvive glansshampoo (de roze) en Nivea.
De beste vind ik persoonlijk die roze van Nutrugloss Elvive en de roze van Nivea Beautycare. Probeer maar eens. Als je eenmaal hebt gebruikt, wil je niet meer anders.
Ik hoorde inderdaad dat john frieda goed was,..
dus ik met mn stomme kop alle producten van john frieda gekocht,..
shampoo, conditioner, een gel voor na het wassen, nog een voor droog haar,..
Nou t werkt echt niet,.. t leek net alsof mn haar droger werd,...
En nu zit ik met die tubes thuis,..
Ik heb ook van alles geprobeerd maar vindt echt gliss kur t beste,..
en dames ook die olie van gliss kur is echt goed,.. khad die mee naar Marokko genomen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.