Bekijk originele versie : ideeen om hem te verassen!!!
oemnia80
30-11-2006, 21:33
kan iemand mij iets aparts zeggen hoe ik mijn schatje volgende week op zijn 35 verjaardag kan verassen??;)
Ik zou zo iets kunnen bedenken maar wil het liefst iets orgineels:hihi:
alle ideeen en ervaringen zijn welkom
vertel op:goedzo:
cuisinetje
30-11-2006, 21:38
kan iemand mij iets aparts zeggen hoe ik mijn schatje volgende week op zijn 35 verjaardag kan verassen??;)
Ik zou zo iets kunnen bedenken maar wil het liefst iets orgineels:hihi:
alle ideeen en ervaringen zijn welkom
vertel op:goedzo:
Het moet zijn "verrassen " meid!:hihi:
een verwendagje voor beiden met alles erop en eraan en daarna een overnachting in een mooi hotel......:kus:
oemnia80
01-12-2006, 15:29
wat een hoop ideeen, ik kan het haast niet bijhouden:rolleyes:
en voor de duidelijkheid ik vraag naar dames met ideeen niet op commentaar op mijn schrijfstijl :hihi: maar tocht bedankt cuisintje
Ik zie inderdaad zoveel staan, maar ik probeer er toch ff tussen te komen.
Wat ook heel erg leuk kan zijn, eerst lekker uit eten bij zijn favoriete sauna, dan een prive sauna af huren, en vervolgens de kinderen (als jullie kinderen hebben) op loge te sturen. De slaapkamer verlichten met alleen maar kaarsen. En de rest kun je zelf misschien wel invullen.....
stuur de kinderen die dag naar opa of oma,of ergens anders.ga lekker uitgebreid koken(zijn favo maaltijd)dek de tafel heel mooi en doe de kaaren aan .trek mooie lingerie aan en doe er een mooi sexy doorzichtig jurkje over heen.
en als die thuis komt,leid je hem naar de eettafel en kunnen jullie lekker eten en daarna:stout: :stout:
en geloof me aan eten komen jullie volgens mij niet toe,als die jou zo zie.
en aan het eind van de avond dan gaan jullie lekker samen in bad en kunnen je hem lekker een masage buurt geven en wie weet wat nog meer.
geniet ze:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.