Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : -----------------> Hulp Nodig PC Probleem <----------------

Madame_M
30-11-2006, 20:01

- Kan iemand me aub helpen ......:( Ik heb een probleem ik heb op me pc 3 gebruikersnamen de een is van mij de andere van de kinderen en de ander is gewooon een gastaccount....waar ik mee zit is dat ik mijn eigen w8woord ben vergeten ik heb via me zusje 's account het proberen te veranderen bij configuratiescherm en dan gebruikersaccount maar daar was mijn account niet te zien alleen die van me zusje zelf .....dus mij vraag is Is er een andere oplossing om binnen me gebruikersnaam te komen ...want ik heb al mijn bestanden op staan en huiswerk...:( dus ik wil me pc absoluut nie gaan kraken want dan ga ik alles verliezen ....:( Meldt je aub diie me hiermee kan helpen .....:goedzo:

Narutard
30-11-2006, 20:05
wat je kan proberen is inloggen als administrator. tijdens het opstarten van de pc druk je op de f8 toets. doet dit een paar keer voordat het windows logo tevoorschij komt. kies dan voor veilige modus in het menu dat je voor je krijgt. vervolgens kan je inloggen als administrator en probeer dan alles te fixen via gebruikersaccount.

Madame_M
30-11-2006, 20:07
Dus ik raak me bestanden niet kwijt.....?

Narutard
30-11-2006, 20:10
probeer maar eens... als je je wachtwoord niet kan wijzigen ofzo dan kan je nog altijd een kopie maken van je bestanden. en dan die account verwijderen.

Madame_M
30-11-2006, 20:18

ik heb het geprobeerd ......allen toen ik op de F8 drukte kreeg ik een menu die er als volgt zo eruit ziet -en hier stond een lang rij getallen -Hard Disk -Cd Rom

Madame_M
30-11-2006, 20:22
Kun je mij stap voor stap vertellen hoe dat moet ....als je wil ..

Narutard
30-11-2006, 20:52
vage shit... je gebruikt gewoon xp toch