Bekijk originele versie : nieuwe webgroep marokkaanse meiden!
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 22:45
wij hebben een webgroep opgericht voor marokkaanse thamazightmeiden om over van alles en nog wat van gedachtes te wisselen wat ons aangaat!
Het is nog stil, dus kom allen een kijkje nemen en er een levendige boel van maken!
http://groups.msn.com/marokkaansemeiden
DeBruineSmurf
27-07-2003, 22:46
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
wij hebben een webgroep opgericht voor marokkaanse thamazightmeiden om over van alles en nog wat van gedachtes te wisselen wat ons aangaat!
Het is nog stil, dus kom allen een kijkje nemen en er een levendige boel van maken!
mag ik mee doen :stout:
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 22:48
Origineel gepost door DeBruineSmurf
mag ik mee doen :stout:
haha! van mij wel hoor! :D
SAMMYGIRL
27-07-2003, 22:49
Ik vind dat er ook arabische meiden bij zouden moeten staan :kwaad:
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 22:50
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Ik vind dat er ook arabische meiden bij zouden moeten staan :kwaad:
tjah, daar heb ik niets over te zeggen, ik vind het ook maja, sorry!!
ik heb me aangemeld mn naam was nog vrijjj
SAMMYGIRL
27-07-2003, 22:59
tjah, daar heb ik niets over te zeggen, ik vind het ook maja, sorry!!
:jammer:
Daar zou dan geen Marokkaansemeiden moeten staan, want onder marokkaanse meiden verstaan we zowel arabische als berberse....
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 23:01
Daar zou dan geen Marokkaansemeiden moeten staan, want onder marokkaanse meiden verstaan we zowel arabische als berberse....
jeetje, ik stel het voor, vorige keer had ik berberse meiden neergezet en werd ik voor rasist verklaard, nu zet ik marokkaanse meiden neer, is het weer niet goed!! :( :jammer:
SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:03
jeetje, ik stel het voor, vorige keer had ik berberse meiden neergezet en werd ik voor rasist verklaard, nu zet ik marokkaanse meiden neer, is het weer niet goed!! :( :jammer:
Ik vind het zonde het is opgericht voor alleen thamazightmeiden, met de titel marokkaanse meiden, maar hey doe waar je zin in hebt..ik heb er verder niks over te zeggen :rolleyes:
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 23:04
Ik vind het zonde het is opgericht voor alleen thamazightmeiden, met de titel marokkaanse meiden, maar hey doe waar je zin in hebt..ik heb er verder niks over te zeggen :rolleyes:
ik heb het niet opgericht, maar vriedinnen van me, ik stel het alleen voor, duzz voor commentaar moet je niet bij mij zijn! sorry
SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:06
ik heb het niet opgericht, maar vriedinnen van me, ik stel het alleen voor, duzz voor commentaar moet je niet bij mij zijn! sorry
Je hoeft je niet zo te verdedigen hoor, ik geef alleen mijn mening
maar bedankt voor de tip, er zullen vast wel mensen zijn die geinteresserd zijn
:zwaai:
-sammygirl-
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 23:08
Je hoeft je niet zo te verdedigen hoor, ik geef alleen mijn mening
maar bedankt voor de tip, er zullen vast wel mensen zijn die geinteresserd zijn
:zwaai:
-sammygirl-
dank je maar volgens mij heb je er ook een voor marocmeiden, dus zowel arabisch als berbers, ik zal wel ff kijken!
SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:11
dank je maar volgens mij heb je er ook een voor marocmeiden, dus zowel arabisch als berbers, ik zal wel ff kijken!
Ik ben zelf berbers daar gaat het niet om, maar ik vond het alleen jammer, maar goed..
RIF_CHICKIE
27-07-2003, 23:13
Ik ben zelf berbers daar gaat het niet om, maar ik vond het alleen jammer, maar goed..
ik weet! maja ik vond het ook jamer hoor echt!! :)
Alleen maar praten over Kafr zaken zeker??
hoe moet ik me haar doen ??
welke jongens allemaal leuk zijn ??
nieuwste trends zeker???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.