Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *** Leger in Blauw (Politie)

Pagina's : [1] 2 3

Trebendo
27-07-2003, 22:29

We kunnen nooit eens rustig in de straat zitten :( Als er 3 marokkanen op de hoek van een straat staan worden gelijk de kanker scoten gebeld!! Vieze kanker *******s laat ons een keer met rust. Om de minuut rijdt er een busje langs in de buurt, om zogenaamd te controleren :boos: KRIJG DE KANKER E ***SCOTEN

casawia16
27-07-2003, 22:37
natuurlijk als ze jou koppie zien :rolleyes: :hihi:

Trebendo
27-07-2003, 22:53
Origineel gepost door casawia16 natuurlijk als ze jou koppie zien :rolleyes: :hihi: :schok: wejaw waar heb ik dat aan te danken :verdriet:

saidaaatje
27-07-2003, 22:55
Bij ons nie hoor........

Trebendo
27-07-2003, 22:56

Origineel gepost door saidaaatje Bij ons nie hoor........ Waar woon je dan :confused:

SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:00
ik bel altijd, een veilige buurt staat voor alles:D

Trebendo
27-07-2003, 23:05
Origineel gepost door SAMMYGIRL ik bel altijd, een veilige buurt staat voor alles:D Waga fik :kwaad: dus jij was het de hele tijd :D

SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:08
Origineel gepost door trebendo Waga fik :kwaad: dus jij was het de hele tijd :D En nou niet doorvertellen, ik wil graag heelhuids thuiskomen he ;) was wel zielig hoor, jullie keken echt bang..en wisten niet hoe snel jullie die fiets en die telefoon moesten verstoppen:D

Trebendo
27-07-2003, 23:10
Origineel gepost door SAMMYGIRL En nou niet doorvertellen, ik wil graag heelhuids thuiskomen he ;) was wel zielig hoor, jullie keken echt bang.. Waga fik :boos: Maar we keken niet bang, je hebt het verkeerd gezien mevr de politieagent :D

SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:16
Origineel gepost door trebendo Waga fik :boos: Maar we keken niet bang, je hebt het verkeerd gezien mevr de politieagent :D Echt niet, ik heb het heel goed gezien maar je durft het niet toe te geven snap ik wel hoor, trouwnes wat hebben jullie nou met die telefoon en die fiets gedaan?:D

Trebendo
27-07-2003, 23:18
Origineel gepost door SAMMYGIRL Echt niet, ik heb het heel goed gezien maar je durft het niet toe te geven snap ik wel hoor, trouwnes wat hebben jullie nou met die telefoon en die fiets gedaan?:D Het was geen telefoon en geen fiets. Het was een autoradio en een rolstoel gti :D Jullie politie zijn ook stupido

casawia16
27-07-2003, 23:29
Origineel gepost door trebendo :schok: wejaw waar heb ik dat aan te danken :verdriet: omdat je de grootste schat bent ter wereld :Iluvu: :hihi: :blauwkus:

Trebendo
27-07-2003, 23:30
Origineel gepost door casawia16 omdat je de grootste schat bent ter wereld :Iluvu: :hihi: :blauwkus: En daarom komen ze langs jip :hihi: Jij bent er ook 1 hoor, sgat ;)

SAMMYGIRL
27-07-2003, 23:35
Origineel gepost door trebendo Het was geen telefoon en geen fiets. Het was een autoradio en een rolstoel gti :D Jullie politie zijn ook stupido Ja, dat zal vertel dat maar aan de rechter, ik volbreng alleen mijn taak als burger en inwoner van Nederland(ofzo):D

Trebendo
27-07-2003, 23:37

Origineel gepost door SAMMYGIRL Ja, dat zal vertel dat maar aan de rechter, ik volbreng alleen mijn taak als burger en inwoner van Nederland(ofzo):D :schok::boos: Hou gelijk op met die taal meid :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3