Bekijk originele versie : Maak met één woord een kort verhaal..
Wie wil zijn fantasie effe opfrissen.. :D
Je mag één woord schrijven en de volgende lid moet een kort verhaal (maakt niet uit wat) mee maken..
Maar..de voorwaarde is...het verhaaltje moet uit je eigen verleden of heden komen..
...hier is het eerste woord..studeren
Oh nee nu pas snap ik het.
Ik studeer nooit, daarom ben ik dit jaar blijven zitten.
Of doe ik het weer verkeerd?
Origineel gepost door Masriya
Seks.
hij had het eerste woord algegeven ehh sexbom http://www.smilies.nl/groot/bomb.gif
Origineel gepost door Masriya
Seks.
:D
Ok, ga verder..geef een woord voor de andere lid
Origineel gepost door moiself
hij had het eerste woord algegeven ehh sexbom http://www.smilies.nl/groot/bomb.gif
Sexbom hahahahaha :D
GangstaLovin
27-07-2003, 22:41
Ik heb vandaag pasta gekookt. Maar na twee happen zat ik al vol. En gezien er niemand thuis is ..moet ik twee dagen lang pasta eten. Ik vind het namelijk zonde om het weg te gooien. Ik heb eigenlijk zin in chocola alleen heb geen zin omj naar de keuken te lopen. Ik wacht wel totdat ik naar toilet moet en dan pas ik wel een chocolaatje. Maar ik heb ook stroopwafels ..hmmmm daar heb ik eigenlijk ook wel zin in. Ach weet je wat ik pak ze allebei. Stroopwafels en chocola.
werk
hidamida
27-07-2003, 22:41
SATISFACTION!
simpele_dame
27-07-2003, 22:43
Ben na mijn afstuderen al bijna drie jaar aan het werk. Nu lekker drie weekjes vrij en een beetje ontspannen. Enne... in die tijd heb ik Marokko.nl ontdekt! ;)
dromen
GangstaLovin
27-07-2003, 22:46
Ik had mij toch laatst een droom! Het was echt freaky. Ik hoorde iets in de tuin ..volgens mij werd er ingebroken. Dus ik liep naar beneden en blijkbaar was ik naakt. En de deur stond open ..dus ik liep naar buietn (nog steeds naakt) en zag een paar mannen weg rennen ..en zij waren ook naakt! Dus ik ren er achterna ...het waren de inbrekers. En ze waren chinees. En ik wilde dus revenge. Dus toen kwam ik in een bos terecht. En ik kreeg een chinees te pakken bond em aan een boom vast ..en begon em ***** te ******. Ik had een penis! En ik had em dood geneukt ..en toen liep ik uit het bos weer terug naar huis.
En ik zweer het je, toen ik zo wat wakker schrok had ik het gevoel alsof ik een penis had.
Het was echt ..maar dan ook echt een rare droom!
tv
GangstaLovin
27-07-2003, 23:06
Het was echt mijn raarste droom EVER!
Origineel gepost door GangstaLovin
Het was echt mijn raarste droom EVER!
Haahahahahahah, ik had een keer gedroomd dat als je naar elkaar ging zwaaien dat je dan verliefd word, en dat ik niet wou zwaaien want anders zou ik verliefd worden dus had ik mijn handen eraf gehaalt :giechel:
GangstaLovin
27-07-2003, 23:09
:giechel: ..hahahahaa die is goed! Meskiena .. Wahahaha!
:giechel: ..hahahahaa die is goed! Meskiena .. Wahahaha!
:giechel: :giechel: :giechel:
:zwaai:
Ik had mij toch laatst een droom! Het was echt freaky. Ik hoorde iets in de tuin ..volgens mij werd er ingebroken. Dus ik liep naar beneden en blijkbaar was ik naakt. En de deur stond open ..dus ik liep naar buietn (nog steeds naakt) en zag een paar mannen weg rennen ..en zij waren ook naakt! Dus ik ren er achterna ...het waren de inbrekers. En ze waren chinees. En ik wilde dus revenge. Dus toen kwam ik in een bos terecht. En ik kreeg een chinees te pakken bond em aan een boom vast ..en begon em ***** te ******. Ik had een penis! En ik had em dood geneukt ..en toen liep ik uit het bos weer terug naar huis.
En ik zweer het je, toen ik zo wat wakker schrok had ik het gevoel alsof ik een penis had.
Het was echt ..maar dan ook echt een rare droom!
tv
:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.