Bekijk originele versie : Maak met één woord een kort verhaal..
Wie wil zijn fantasie effe opfrissen.. :D
Je mag één woord schrijven en de volgende lid moet een kort verhaal (maakt niet uit wat) mee maken..
Maar..de voorwaarde is...het verhaaltje moet uit je eigen verleden of heden komen..
...hier is het eerste woord..studeren
Oh nee nu pas snap ik het.
Ik studeer nooit, daarom ben ik dit jaar blijven zitten.
Of doe ik het weer verkeerd?
Origineel gepost door Masriya
Seks.
hij had het eerste woord algegeven ehh sexbom http://www.smilies.nl/groot/bomb.gif
Origineel gepost door Masriya
Seks.
:D
Ok, ga verder..geef een woord voor de andere lid
Origineel gepost door moiself
hij had het eerste woord algegeven ehh sexbom http://www.smilies.nl/groot/bomb.gif
Sexbom hahahahaha :D
GangstaLovin
27-07-2003, 22:41
Ik heb vandaag pasta gekookt. Maar na twee happen zat ik al vol. En gezien er niemand thuis is ..moet ik twee dagen lang pasta eten. Ik vind het namelijk zonde om het weg te gooien. Ik heb eigenlijk zin in chocola alleen heb geen zin omj naar de keuken te lopen. Ik wacht wel totdat ik naar toilet moet en dan pas ik wel een chocolaatje. Maar ik heb ook stroopwafels ..hmmmm daar heb ik eigenlijk ook wel zin in. Ach weet je wat ik pak ze allebei. Stroopwafels en chocola.
werk
hidamida
27-07-2003, 22:41
SATISFACTION!
simpele_dame
27-07-2003, 22:43
Ben na mijn afstuderen al bijna drie jaar aan het werk. Nu lekker drie weekjes vrij en een beetje ontspannen. Enne... in die tijd heb ik Marokko.nl ontdekt! ;)
dromen
GangstaLovin
27-07-2003, 22:46