Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mar7ba biekoem!!!! UITNODIGING

Pagina's : [1] 2 3

socialedienst
27-07-2003, 21:27

heyz luitjes.......... jullie zijn allemaal uitgenodigd...(met toestemming van de goede madame;) ) dus ook de p.imps, players, k7ab, zinat, IEDEREEN!! we maken er een feest van in TANGER.. IKKE (kleine jongens worden GROOT) ga verloven inshaalah op zaterdag 2-8-2003..... als je de weg kan vinden ben je welkom....Het feest zal plaatsnemen in Tanger dus (dradeb, rue34 no. 3) We maken er een GROOT feest van...kan je niet?? is niet erg! DAN ZIEN WE JE INSHAALAH WEL OP DE BRUILOFT :D

BerberLayD
27-07-2003, 21:28
:schok:...........:huil:..neeeeeeeee dat meen je niet:huil:..ik d8..ik verover zijn hart nog wel eens..maar hij gata verloven kleine opdonder:kwaad:

socialedienst
27-07-2003, 21:29
Origineel gepost door BerberLayD :schok:...........:huil:..neeeeeeeee dat meen je niet:huil:..ik d8..ik verover zijn hart nog wel eens..maar hij gata verloven kleine opdonder:kwaad: :hihi: ewa...toch kan ik er nix aan doen: IK HOUUU VAN JE!!! :Iluvu: (zo klein ben ik niet :kwaad: )

LieveMeisje
27-07-2003, 21:30
in tanger???????????? jammer genoeg..ik leef hier in t kikkerlandje shieeeeeeeeeeeeeeeet happend!!!! :boos:

miwoeren
27-07-2003, 21:34

GEFELICITEERD HE!!

casawia16
27-07-2003, 21:34
jammer..........kan helaas niet (als ik b3da uitgenodigd zou worden door MADAME :rolleyes: )

socialedienst
27-07-2003, 21:37
Origineel gepost door casawia16 jammer..........kan helaas niet (als ik b3da uitgenodigd zou worden door MADAME :rolleyes: ) ey donder op man casy...woelah ik kan r niet meer tegen...ewa ik heb genoeg gepikt van jou! ze heeft nix tegen jou en wat voor shit heb jij tegen haar?? ey meisje....kijk goed...je kent haar niet en zal ik je een ding leren? kraak mensen niet af die je niet kent en je bent tot nu toe met nix anders bezig... ik kan nix zeggen of je kraakt r al......ziekelijk man.....begrijp je het niet??? jammer dan!! accepteer het maar!! ze heeft schijt! DUIDELIJK??????

miwoeren
27-07-2003, 21:38
he sorry he maar tegen wie heb je het......................

Sfenza
27-07-2003, 21:39
hahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaahahah LOL

casawia16
27-07-2003, 21:40
eyy weet je wat **** jullie beide.......tazzzzzzz stuur ik je een mails meneer reageert niet terug.....z3mak......ik blijf bij me vrouwtje vraag ik je wt anders ?????NEE TOCH....ik wou alleen afscheid van je nemen.......maar is goed met je......d8 echt dat jij anders was......zo te zien kunne mensen niet tegen grapjes.....en dit noem ik nou ZONDE VAN ME TIJD thalaaz...en ooh ja gefeliciteerd

socialedienst
27-07-2003, 21:42
Origineel gepost door miwoeren he sorry he maar tegen wie heb je het...................... niet tegen jou schat......jij bent zo :goedzo:

Chyhaan
27-07-2003, 21:51
Origineel gepost door solcialedienst heyz luitjes.......... jullie zijn allemaal uitgenodigd...(met toestemming van de goede madame;) ) dus ook de p.imps, players, k7ab, zinat, IEDEREEN!! we maken er een feest van in TANGER.. IKKE (kleine jongens worden GROOT) ga verloven inshaalah op zaterdag 2-8-2003..... als je de weg kan vinden ben je welkom....Het feest zal plaatsnemen in Tanger dus (dradeb, rue34 no. 3) We maken er een GROOT feest van...kan je niet?? is niet erg! DAN ZIEN WE JE INSHAALAH WEL OP DE BRUILOFT :D Ga je verloven met een marokkaanse meisje uit ned / marokkaans meisje die in marokko woont/ of een ander ras Alvast gefeliciteerd

socialedienst
27-07-2003, 21:52
Origineel gepost door Chyhaan Ga je verloven met een marokkaanse meisje uit ned / marokkaans meisje die in marokko woont/ of een ander ras Alvast gefeliciteerd nee hahaha....... marokkaanse meid uit NL...........en niet zomaar een........nee.....een heeeeeeeeeeeeele speciale.......;)

SAMMYGIRL
27-07-2003, 21:57
Gefeliciteerddddddddddddd:D

Chyhaan
27-07-2003, 21:59

Origineel gepost door solcialedienst nee hahaha....... marokkaanse meid uit NL...........en niet zomaar een........nee.....een heeeeeeeeeeeeele speciale.......;) Speciaal zo zo dat beloofd wat ik ben mijn prins kwijt :(

Pagina's : [1] 2 3