Bekijk originele versie : A. Swiri was gwn by myn zus haar wedding
Bint_Esssaouira
30-11-2006, 14:18
gelooof het of niet,... maar is true:maf:
Abderrahim Swiri die op de advertentie staat.,Was (volggens my) 23 juli op de wedding van my big sisthaa in agadir!! was heell leukk ik wil hier niet z3ma mee opscheppe :lekkerpuh of zo mr leek me leuk om het effe mee te delen:D
xxxx Zjanoubia:hihi:
tempted_2_touch
30-11-2006, 14:28
hij is goed hij was in september ook op een bruiloft in amsterdam scheen gezellig te zijn
Miss_Oujdia
30-11-2006, 14:29
Ik had ook een bruiloft met A.Swiri meegemaakt..paar weken terug...was echt gezellig..:banana:
Bint_Esssaouira
30-11-2006, 16:58
ja ja ooh leuk joh!! Ja het was egt gezellig..:D Maar normaal zingt hij niet vaak op bruiloften maar ja by die van hun dus wel;) xxxx
miss_burberry
30-11-2006, 17:04
:haha: Zo speciaal is dat niet hoor meid.. Ik heb hem 3 keer op een bruiloft in Marokko gezien..
Als je het kan betalen stelt een bekende zanger in marokko niet veel voor hoor.. Zo gek duur zijn ze niet..
Hoeveel mensen hebben bijvoorbeeld tahour of bennani wel niet op hun bruiloft.. Mensen in NL halen zelfs souiri of bennani voor hun feest.. Laat staan in Marokko :)
Maar souiri is idd echt heel goedddddd :goedzo:
crazy_fessia
30-11-2006, 17:09
Ik heb hem zelf niet meegemaakt maar heb wel vaker bij ons in fes gehoord dat hij op bruiloften is ingehuurd soms ook wel met zijn buddy bajedoub. Al die bekende zangers zingen op een bruiloft. Als je ze maar betaald :p
Hij is echt een top zanger vind ik.
AdvocaatHanan
30-11-2006, 17:11
Mij aangetrouwde tante heeft hem ingehuurd in mei voor haar bruiloft. Alleen ik ben toen niet gegaan. Was gemengd:moe:
Guerciffia
30-11-2006, 17:39
ja ik heb hem ook meegemaakt vorige jaar bij een vriendin haar bruiloft. Het schijnt zo te zijn dat er een negaffa is bij wie je hem kan reserveren voor je bruiloft en zij regelt dat. Tenminste bij die vriendin van mij wel en ik heb zelf foto met hem hahahha aardige vent hoor.
Guerciffia
30-11-2006, 17:40
Gewoon hier in nederland he daar heb ik het trouwens over
Mijn broertje gaat nu de komende 3 dagen met hem de show vullen... ;)
Ik vind hem persoonlijk geen moer aan, heb hem meegemaakt in mei op een bruiloft maar vond het niks aan hij begon maar te keer te gaan met
wielie wielie dat zeg je toch niet op een bruiloft??
En hij is supergfief, hij is niet echt het type zanger met klasse en style.
Verder heb ik ook Tahour meegemaakt in Nederland en in Marokko die is ook super gfief maar heeft de perfecte Chaabie, en daarentegen geen klassiek muziek voor de laarousa als ze naar binnen gaat.
Jedwane heb ik in Marokko meegemaakt en voor een bruiloft vind ik hem het meest geschikt, omdat hij hele goeie nummers heeft voor als de Laarousa naar binnen gaat.
Maar goed, that's my opinion
so sorry girls!
Lady_Arif
30-11-2006, 20:42
Jedwane is inderdaad een van de beste die tenminste een bruiloft echt een gevoel geeft dat het een bruiloft is.
Die souriri vind ik maar niets,begrijp niet waarom mensen hem zo top vinden.Misschien omdat ie op Maroc 2 verschijnt met zijn kop.Op de voorpagina van Marokko nl heeft ie trouwens een beetje teveel make up op,echt geen zicht,vooral die lippenstift..bahhh
en kamar..dat is ook wel waar,wie zegt er nou willie willie op een bruiloft,hahaha
miss_burberry
01-12-2006, 09:50
:D
Ieder heeft zijn eigen smaak.. Ik vind Jedwane daarintegen weer dubbel niks.. Aardige man.. Maar niet altijd leuke muziek.. Klinkt altijd het zelfde in mijn oren..
Er zijn zelfs mensen die Daoudi of Senhaji voor hun feest willen..
Zid derdek 3awed derdek als de bruid binnenkomt.. :maf:
NadiauitTetouan
01-12-2006, 14:00
Swiri was afgelopen week op de bruiloft van Laila, die dochter van Catering Maghrabia. Hij scheen de sterren van de hemel te hebben gezongen samen met die ene band Rbati Rachid ofzo?
Ik vind het zelf aan de overdreven kant zo'n zanger! Het is alleen zodat mensen kunnen zeggen dat "meneer en mevrouw" een bruiloft hadden met een bekende zanger die speciaal is overgevlogen! Voor mij is een LIVE band die goede muziek maakt al meer dan voldoende, en of het nu een cd van Tahour is of Tahour Live, het maakt me geen moer uit!!
souiri vind ik zelf niets aan geef mij maar tahour of el asri of faysal :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.