Bekijk originele versie : Doen of niet?
Hoi dames,
Ik heb een vraagje: het zit zo, sinds 4 maanden heb ik 'n nieuwe collega, het is een hele lieve vrouw! Zij is heel betrokken met mijn zwangerschap, zij vraagt altijd hoe met mij gaat, enz. Zij was als eerste die een kaartje had gestuurd om mij te feliciteren met mijn zwangerschap. En 3 weken terug vertelde zij mij dat zij inwending onderzoek moest doen bij de gyneacoloog omdat zij en haar man al bijna 2 jaar bezig zijn om zwanger te worden. Ik was de eerste aan wie zij had verteld.
Ik schrok wel een beetje, ik dacht shit, ik liep gelukkig/trots op het werk en als iemand vraagt hoe met mij gaat en ik vertelde van alles, je weet wel 'ik voel hem schoppen enz enz' niet wetend dat die collega al paar jaar heeft geprobeerd zwanger te worden en misschien heel pijnlijk vond om te horen, maar dat heb ik nooit gemerkt, want zij vroeg me ook vaak en gaf mij complimentjes over mijn groeiende buik. Zij heeft vorige week inwending onderzoek gehad en had best zwaar. Nu vraag ik me af: zal ik een 'sterkte'-kaartje sturen naar haar of niet?
:kus: Mizz Fez
tuurlijk moet je dat doen! een kaartje sturen is een klein gebaar, gewoon aangeven dat je aan haar denkt.
wittewarda
30-11-2006, 11:21
Gewoon doen!! Ze zal het zeker waarderen
Shereen23
30-11-2006, 11:28
ja stuur haar een kaartje..ze zal het leuk vinden!
Doen!!! J krijgt ajar en hassanaat als je even aan haar denkt en haar sterkte wenst.....
Ja doen, maar hou het kort tis geen brief ;)
Ik zou het ook doen als ik jou was ;)
Groetjes
Fat
Ja zou ik zeker doen... Een goede vriendin van mij heeft problemen met zwanger worden en dat is geeeeen pretje. Al die onderzoeken, de stress enzo.. en dan kan het heel prettig zijn als mensen je steunen...
zekers of ga even lekker samen koffie drinken...your threat...iedereen kan wel een beetje aandacht gebruiken
serenity
30-11-2006, 12:24
Yep, en dan zou ik niet zozeer sterkte wensen (alsof ze iets verloren heeft) maar iets in de zin van 'hopend op goed nieuws', om het toch een beetje optimistisch te houden.
:)
ey chica hoe gaat het?
pass me je email...of zit je nooit op msn?
_Ought_Aicha_
30-11-2006, 12:30
Zeker doen!
Mysticalia
30-11-2006, 12:36
doen :goedzo:
Hoi lieve dames!!!!
Hartsikke bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben me al erg geholpen. Ik ga het DOEN!!!! :D Ik ga straks naar de postkantoor om een mooie kaartje uit te zoeken :goedzo:
:kus: :kus: :kus: :kus: bezef!
Yep, en dan zou ik niet zozeer sterkte wensen (alsof ze iets verloren heeft) maar iets in de zin van 'hopend op goed nieuws', om het toch een beetje optimistisch te houden.
:)
Jah, je hebt gelijk!!! Goed dat je erbij hebt gezegd, ik vond het ook al moeilijk om wat te schrijven. Enne nice picture :Iluvu: mashallah
En safah83, inderdaad moet ik het kort houden, bedankt! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.