Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Loverboy Aanwezig Hier Op Yasmina.nl!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

RIF_CHICKIE
27-07-2003, 19:46

er schijnt hier een loverboy rond te lopen die meisjes privemaitjes stuurt, en ze zijn nummer geeft,. duzz als deze meiltjes jullie bekend voorkomen, zou ik maar oppassen :D hier komen ze: hoi hoi..aangezien dat ik kort en krachtig ben... aangezien dat emoties en gevoelens niet rationeel verklaarbaar zijn kan ik je niet vertellen waarom ik jou juist gekozen heb... aangezien dat een Romanticus zoals ik direct en eerlijk behoort te zijn, heb ik een voorstel voor je! wil je die horen? en deze: Zoals je het ziet ik heb mijn tijd genomen om een dit weloverwogen voorstel te schrijven... dus houd je hart vast, doe eens gek, gooi je haar los, lees en huiver! NU effe mijn voorstel...na vele aarzeling heb ik geprobeerd wat ik in mijn gedachten heb op papier te zetten! Je vroeg je zeker al af wat de voorstel zou zijn , een rol in een nieuwe film , directrise bij een groot multinational of een reisje naar de cannarische eilanden. maar gelukkig dat is het allemaal niet, het is nog een betere voorstel; Het is geen Indecent Proposal.. zoveel geld heb ik niet!!! mijn voorstel luidt als volgt:Heb jij zin om een om een spontaan, spannende, leuke en vooral gezellige iemand te leren kennen? ( ik ben 1m86, 89 kilo niet dik maar een beetje gespierd!)? hmm.. jij gaat nu denken wat een zieligerd.. nee.. en nogmaals nee.. in real life heb ik genoeg aandacht maar ik ben kort en krachtig en vooral zeer direct. Ik vind dit manier van communiceren namelijk zeer oppervlakkig!!! Helaas ik moet er zo vandoor. Ik ben helaas niet vaak online... dus ik geef je mijn nummer...0650461727... Nu ga jij denken "Hij geeft zijn nummer zo maar en ik ben niet zo een meisje en blablabla en tralala..." Ik geef mijn nummer niet aan iedereen de reden dat ik het doe is ten eerst mijn nummer heeft nog 1 week te leven...dus be quick!!! en ten tweede Ik vind dat dit manier van communiceren namelijk zeer oppervlakkig en abstract dus om het wat concreter en levendig te maken dacht laten we gewoon bellen!!! ten derde is bellen een ander vorm van communiceren dat volgens mij precies gelijk staat aan emailen of chatten... (ik ben met je wel eens het is wel goedkoper!!)Maar goed, ik kan wel uren doorpraten over hoe en wat ik denk maar dat is niet interessant en niet relevant. Mijn motto is "wie niet waagt wie niet wint"!maar think about.. and who knows maybe this will be the start of something beautiful its up to u!! Ps: msn zou leuk geweest zijn maar we hebben geen msn toegang op de faculteit waar ik zit, en ik heb thuis geen computer. Anyway.. i did my best so u can do the rest! ( het rijmt wel lekker!) Nogmaals Ps: sorry ik heb je lang laten wachten maar ik moest effe mijn gedachten zo goed mogelijk opschrijven.... byebye ohh ja meneer heet : ROMANTICUS!!!

Soefy
27-07-2003, 19:48
duhhhhhhhhhh!! hij's oud en gaar :jammer:

ambition
27-07-2003, 19:48
jah ik weet het meid.....hij wil de loverboy uithangen maar nee hoor!!! daar is tie veels te zielig voor... gaatie maar lekker hollandse koeien poeren!:ego: jij bent niet de enige naar wie hij dat soort mailtjes stuurt :jammer: EIKEL...val andere mensen lastig wil je:auw:

RIF_CHICKIE
27-07-2003, 19:50
precies, viezerik!!! tfoeeeeeeeeeee zeg3ma hij is de man! tfoeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

DeBruineSmurf
27-07-2003, 19:51

gewoon in elkaar beuken en levend begraven oe safie :goedzo:

ambition
27-07-2003, 19:53
Origineel gepost door DeBruineSmurf gewoon in elkaar beuken en levend begraven oe safie :goedzo: WIL JIJ HET VOOR ONS DOEN ALSJEBLIEF :kwaad:

RIF_CHICKIE
27-07-2003, 19:53
Origineel gepost door DeBruineSmurf gewoon in elkaar beuken en levend begraven oe safie :goedzo: he esheko inoe! :stout: tjah, als ik die mailtjes van jou had gekregen, had ik je wel gelijk gebeld :Iluvu: waar is mijn ijs! :kwaad: :D :D

DeBruineSmurf
27-07-2003, 19:58
Origineel gepost door ambition WIL JIJ HET VOOR ONS DOEN ALSJEBLIEF :kwaad: ja hoor is me hobby :goedzo: i kill loverboys fo'fun en JA ik ben een playerhater 4 life don't hate me.....hate my kill-tha-playa-game :hihi:

DeBruineSmurf
27-07-2003, 20:00
Origineel gepost door RIF_CHICKIE he esheko inoe! :stout: tjah, als ik die mailtjes van jou had gekregen, had ik je wel gelijk gebeld :Iluvu: waar is mijn ijs! :kwaad: :D :D haha, hier is je ben en jerry ijs :)

RIF_CHICKIE
27-07-2003, 20:00
Origineel gepost door DeBruineSmurf ja hoor is me hobby :goedzo: i kill loverboys fo'fun en JA ik ben een playerhater 4 life don't hate me.....hate my kill-tha-playa-game :hihi: ha, eigenlijk moeten we hem door iemand laten bellen, en hem echt afschrikken!!! maar hoe?!?! :confused:

RIF_CHICKIE
27-07-2003, 20:01
Origineel gepost door DeBruineSmurf haha, hier is je ben en jerry ijs :) okkee dan!! thx schatje!! :stout:

Lady_moi
27-07-2003, 20:19
isdie nog bezig? damn

MissChica
27-07-2003, 21:05
WUAHAAHAH DIE MAIL HEB K OOK GEKREGEN HAHAAHA

BerberLayD
27-07-2003, 21:09
mmmmmmmmmmmmppffffffffffffffffffffffwhuaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhaa hha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaahahahhahahahahha ahahhhaahah haaaaaaaaaaahahahhhhahahhah:lol: HOE BEDOEL JE? WANHOPIG...:lol: ik heb me rot gelachen..gelukkig heb ik niet zulke mails gekregen:D..

divalatifa
27-07-2003, 21:34

loverboy? meskien hij moet beter zijn best doen....moet die mail van hem ze3ma indruk maken op meisjes ofzo? whuahaha hij praat alleen maar shit en niet eens in normaal beschaafd nederlands...:rolleyes: rot op met die wannabe :auw: als ik die mail zou krijgen zou ik m alleen al wissen om de spelfouten :jammer: echt een kneus..ROMANTICUS? whuahahahaha give me a break!!

Pagina's : [1] 2 3 4