Bekijk originele versie : Zes maanden cel voor poging tot bekering
mimi3000
30-11-2006, 09:55
RABAT - In het Marokkaanse Agadir is woensdag een Duitse toerist tot zes maanden cel veroordeeld omdat hij heeft geprobeerd Marokkaanse jongeren tot het christendom te bekeren. Dit is van bronnen bij justitie in het Noord-Afrikaanse land vernomen.
De 64-jarige man had jongeren op straat in gesprekken over religie verwikkeld en "boeken van christelijke missionarissen" uitgedeeld. De politie nam daarop een kijkje in zijn hotelkamer, waar nog meer missiemateriaal werd gevonden.
In het voornamelijk islamitische Marokko zijn andere godsdiensten toegestaan, zolang niet actief bekeerlingen worden geworven.
:D :D :D
cuisinetje
30-11-2006, 09:58
RABAT - In het Marokkaanse Agadir is woensdag een Duitse toerist tot zes maanden cel veroordeeld omdat hij heeft geprobeerd Marokkaanse jongeren tot het christendom te bekeren. Dit is van bronnen bij justitie in het Noord-Afrikaanse land vernomen.
De 64-jarige man had jongeren op straat in gesprekken over religie verwikkeld en "boeken van christelijke missionarissen" uitgedeeld. De politie nam daarop een kijkje in zijn hotelkamer, waar nog meer missiemateriaal werd gevonden.
In het voornamelijk islamitische Marokko zijn andere godsdiensten toegestaan, zolang niet actief bekeerlingen worden geworven.
De sukkel:ego: komt ervan, dat hij onze marokkaanse jongeren maar met rust laat :moe:
ChingChing
30-11-2006, 09:59
Wat stom zeg, een moslim gaat toch ook niet by een jood & em zeggen van bekeer je.
Dat hy by atheiste gaat ofzo
mimi3000
30-11-2006, 10:12
in de zomer werden bij de douane in sebta ook gewoon bijbels uitgedeeld in de rij :jammer:
vond het echt grappig dat daar niets aan werd gedaan.. notabene bij de douane :eek:
lef!!:ego:
ik bedoel dus de douane van marokko naar sebta en niet andersom he!!
Mysticalia
30-11-2006, 10:12
:haha:
Er was toch eens tijd dat je bij de douane boekjes kreeg over Jezus vzmh :hihi: en videobanden :maf2:
Mysticalia
30-11-2006, 10:13
in de zomer werden bij de douane in sebta ook gewoon bijbels uitgedeeld in de rij :jammer:
vond het echt grappig dat daar niets aan werd gedaan.. notabene bij de douane :eek:
soub7anAllah :eek: tegelijk gereageerd met hetzelfde :eek:
:hihi:
is nog steeds Spaans gebied, dus waarom zou het niet mogen :kweetnie:
Klopt die heb ik ook vak gzien,dan zijn jehova´s:moe: Lef inderdaAD!
Kwebbel_24
30-11-2006, 10:23
NOu ja zeg. wat lomp.. iedereen bepaald toch voor zich zelf welk geloof ze aan houden. marokko zo hypocriet als maar kan.. wel de grootste bierbrouwerij in het land hebben.. prostitutie op elke hoek van de straat!
maar iemand die een gesprek aan gaat over het geloof in een cel gooien. :maf2:
mimi3000
30-11-2006, 10:24
is nog steeds Spaans gebied, dus waarom zou het niet mogen :kweetnie:
sorry maar dat is helemaal geen spaans gebied.. ik heb het niet over de douane in sebta.. maar ik heb het over de douane in tetouan :)
als je dus NAAR sebta wilt :nerd:
Lef!!!:D
mimi3000
30-11-2006, 10:25
soub7anAllah :eek: tegelijk gereageerd met hetzelfde :eek:
:hihi:
Leff!!!:D
sorry maar dat is helemaal geen spaans gebied.. ik heb het niet over de douane in sebta.. maar ik heb het over de douane in tetouan :)
als je dus NAAR sebta wilt :nerd:
Lef!!!:D
Bij mijn weten staan ze nooit op Marokkaans grondgebied, maar enkel op Spaans grondgebied met die onzin uit te delen. We komen er jaarlijks langs om naar Tetouan zelf te gaan, en heb ze altijd meegemaakt in Sebta zelf als je van de boot uitstapt of als je aan de douane staat richting Marokko TOE en niet als je van Fnideq naar SEBTA toe gaat :)
mimi3000
30-11-2006, 10:35
Bij mijn weten staan ze nooit op Marokkaans grondgebied, maar enkel op Spaans grondgebied met die onzin uit te delen. We komen er jaarlijks langs om naar Tetouan zelf te gaan, en heb ze altijd meegemaakt in Sebta zelf als je van de boot uitstapt of als je aan de douane staat richting Marokko TOE en niet als je van Fnideq naar SEBTA toe gaat :)
nee!!! het was echt de douane van marokko.. want ik weet nog dat mijn vader weg was om tickets voor de boot te kopen :)
ik ben niet gek :)
Wat een domme gast zeg! Verdiende straf. Bekeren doe je met het zwaard, niet met een boekie!:goedzo:
NOu ja zeg. wat lomp.. iedereen bepaald toch voor zich zelf welk geloof ze aan houden. marokko zo hypocriet als maar kan.. wel de grootste bierbrouwerij in het land hebben.. prostitutie op elke hoek van de straat!
maar iemand die een gesprek aan gaat over het geloof in een cel gooien. :maf2:
hier ben ik het mee eens
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.