Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom val jij nou juist op hem/haar?!?!

al_hamka
03-07-2002, 15:21

oke we hebben het over de afknappers gehad.... nu de volgende vraag: Wat moet jou in ieder geval hebben?!?! Bepaalde karaktereigenschappen, materiele dingen zeg het maar :D Die van mij in ieder geval WERK of hij moet op school zitten. Mij met respect behandelen, niet denken dat hij beter dan mij is, een man zijn waarmee ik over ALLES kan praten en hij moet me natuurlijk wel begrijpen!!!!! Nu is het jullie beurt :D One Love, One god ** SouSou **

al_hamka
03-07-2002, 15:24
oke ik zie net dat er al bijna dezelfde topic ish. Shuurryyyy :(

miss_chaimae
30-10-2004, 21:00
Waarom kun je niet 2 kiezen :( Anyway,'K vind karakter en uitstraling het belangrijkst... Karakter, oftewel z'n innerlijk hij moet mooi zijn van binnen;) , En uitstraling, 'K bedoel het moet er niet als een zwerver uit zien:maf: Chaimae..

lady_rose
30-10-2004, 23:21
Hij moet alle vier hebben natuurlijk!!!!!!!

dariffa
30-10-2004, 23:26

hij moet als het ff kan, lief zijn, aardig, beleefd, grappig, gelovig (heel belangrijk) school of werk en nadenken over de toekomst verder moet hij er verzorgd uitzien, en een must..........hij moet van kinderen houden ongeveer net zoveel als ik :Iluvu: ( als dat kan)

Tranquille
31-10-2004, 09:45
Hy moet nix als ik em ooit tegenkom zal ik hem wel keuren :ego: Ik meen et hoor :)

mazhar
31-10-2004, 21:17
2 ogen een neus en een mond en liefst een goei hart

Norabia
31-10-2004, 21:48
1... your smile, don't have to say no more 2... your guidance and all the things you show me 3... the way you look at me when you say "I love you" 4... your headstrong personality 5... your take-charge capability 6... I love the way you cook for me Beef roast, white rice and gravy I'll give you 25 reasons why I'm really in love with you I can give you 25 reasons why I'm never leaving you 7,8,9... the roses, the massages, the cards you give for no reason at all 10... the way you spend on me even though I got my own money 11... for always being yourself regardless of how I or anyone else felt 12... the way you don't trip on me when I'm in the studio real late Like right now 13... knowing just what I need even when I didn't make it clear for you to see 14... for being understanding when that time comes, you know what I mean 15... for your beauty, inside and out And to close it out, 16 through 25 is for All the chicks you coulda hit, but you didn't because of your love for me Zoiets dus :D

Mysteriousgirl
31-10-2004, 23:08
oke we hebben het over de afknappers gehad.... nu de volgende vraag: Wat moet jou in ieder geval hebben?!?! Bepaalde karaktereigenschappen, materiele dingen zeg het maar :D Die van mij in ieder geval WERK of hij moet op school zitten. Mij met respect behandelen, niet denken dat hij beter dan mij is, een man zijn waarmee ik over ALLES kan praten en hij moet me natuurlijk wel begrijpen!!!!! Nu is het jullie beurt :D One Love, One god ** SouSou ** Ik ben van mening dat karakter op nummer 1 staat. Daarnaast wil het oog natuurlijk ook wat, dus ga ik voor uitstraling. Het maakt niet veel uit, wat voor werk iemand doet. Wel vindt ik het belangrijk dat iemand eerlijk voor zijn geld werkt en gelooft in wat hij doet. Dus hij moet ambitieus zijn. Luie mannen zijn namelijk oersaai.................. Veel geld en dure auto's zijn leuk, maar niet essentieel. Het is heel belangrijk dat je goed kunt communiceren met je partner en dat je elkaar respecteert. Tegenwoordig is gelijkheid tussen jongen en meisje nogal ver te zoeken......... Jongens hanteren een dubbele moraal en veel meisjes pikken dat, daardoor heb je nog altijd machtsverhoudingen in relaties tussen marokaanse jongens en een marokaanse meisjes. Ik heb het gezien in mijn omgeving. IK vraag me soms ook echt af, of er nog wel normale lieve jongens op deze aarbol rondlopen? ALah ej ster, ik hoor echt gekke verhalen van jongens die tijdens hun huwelijksreis vreemdgaan en dat soort zaken.............. :kwaad: Maar goed, ik wilde het even kwijt :nerd: