Mootje_nose
30-11-2006, 03:23
salaam alikoem broeders en zusters, Sinds een paar weken heb ik vaak last van licht. het is niet dat ik er gevoelig ben ofzo :p maar ik irriteer me eraan. Om een voorbeeld te geven wanneer ik kijk naar beeldschermen van pc's of met mensen praat en op de achtergrond een lamp aan is of iets dergelijks voel ik een heel erge irritatie opkomen. Het is alsof ik jeuk heb maar niet kan krabben op dit moment terwijl ik dit typ heb ik er last van. Ik moet vaak naar beneden kijken een voel een erg irritatie opkomen dus moet ik vaak met mijn handen een soort van mijn ogebn beschermen. Ik snap niet hoe dit opeens is gekomen uit he niets ik was zoeizo wat gevoelig voor licht omdat ik ook nog migraine heb. maar het is wel erg de laaste tijd. het kan misshcien wel zijn dat ik meetsla niet de volle 8 uur slaap gebruik. Ik ga vaak laat naar bed en slaap niet zo lang meetsla haal ik tussen de 5.5 en 6.5 uur slaap per dag. Maar meer dand at heb ik niet noig want zit altijd vol met energie kan iemand me helpen, of heeft hetzelfde probleem:D