Bekijk originele versie : Wat moet ik hem geven
hee broeders en zusters
ik heb jullie hulpnodig: mijn liefie en ik zijn binnenkort 2 jaar bij elkaar..........maar ik weet niet wat we die dag moeten doen en wat ik hem moet geven????Ik dacht eraan om hem een boek te geven genaamd: huwelijksgeschenk,gaat over hoe een huwelijk hoort binnen de islam,omdat we over drie maandjes gaan trouwen..maar dat boek is meer een huwelijks cadeau ...maar ik weet het gewoon niet...luchtjes/kleding ed heeft ie allemaal al van me gehad en ik wil hem gewoon verassen,want het is mijn beurt (de laatste keer heeft iemij verrast met dagje parijs)....dus hellluuup wat kunnen we die dag doen en wat kan ik hem geven...ik dach eraan om in ons huisie((waar we pas de sleutels van hebben gehad) hem te verassen met dinertje...maar ik zit zonder cadeau
jullie zijn wel innovatief zeg..........alleen niet allemaal tegelijk aub!
al_hamka
03-07-2002, 15:30
okeokkeeeee laat me eens denken
Gister werd ik met een bijna soortgelijk probleem opgescheept...
Jeetje het is echt moeilijk
Let me thinnkkk...............................
waarom koop je geen cd met liedjes waar jullie de meeste herinneringen aan hebben? + dinertje en danuuhhhh nog iets...... denk denk denkkkkkkk
heeft hij niet iets wat hij nog wil doen in zijn leven??!?? misschien houd ie van karten :D ahahah kunnen jullie samen iets geks doen :D
en daarna dat dinertje want die mag zeker niet afvallen.
Ofuuhh als je ver van het strad woont.. ga je een lekker dagje scheveningen doen ofzo :confused: ahaha ik zeg maar wat :D
Ik weet het niet meer hahaha
One Love, One god
** SouSou **
Selaam ouidad
Heeeeee gefeliciteerd alvast met je huwelijk...
Veel liefst Shenya
tanx meiden...........maar we wonen al om de hoek van scheveningen en karten vindt ik niet romantisch.......dus ik weethet nog steeds niet......................maar lief dat jullie gereageerd hebben...dat kan ik niet van anderen zeggen.........................als zij mij om advies vragen dan ben ik er wel altijd voor hen..................nou ik ben teleurgesteld in de andere leden. :kwaad: :(
Ga ´s avonds naar scheveningen toe.
NEem een dekentje mee..
wat eten en..
ga dan op het strand een mooi plekje op zoeken..
waar niemand is..
leg het dekentje neer..
en ga naast elkaar liggen hand in hand..onder de sterren
romantischer kan het niet..
tenzij het regent..maar dat hoop ik natuurlijk van niet.
ik kom zo wel met meer ideeen okezz..
Ciao Baby ;)
igzeneej
03-07-2002, 16:18
Ik kwam laat !!! ...maar beter te laat dan niet !!! ....wacht hoor ff denken !!!
Salaam Ouidad,
Toen ik 1 jaar had zijn wij naar sixflags geweest en het was echt leuk,
maar ja met slecht weer is het ook niet leuk om naar toe te gaan en wij hadden daarna gedineerd.
En als cadeau had ik een trui en boxershort gegeven, maar zoals je al zij heb je hem al kleding gegeven...
Dus sorry als ik je niet hierbij kan helpen.
Mocht ik nog iets bedenken dan laat ik je het weten.
Ik zal vandaag mijn hersenen eventjes voor jou laten werken.....
Ma3a salama
igzeneej
03-07-2002, 16:20
Origineel gepost door Crazy_Baby
Ga ´s avonds naar scheveningen toe.
NEem een dekentje mee..
wat eten en..
ga dan op het strand een mooi plekje op zoeken..
waar niemand is..
leg het dekentje neer..
en ga naast elkaar liggen hand in hand..onder de sterren
romantischer kan het niet..
tenzij het regent..maar dat hoop ik natuurlijk van niet.
ik kom zo wel met meer ideeen okezz..
Ciao Baby ;)
eh willi CB weet er veel vanaf !!!
igzeneej
03-07-2002, 16:21
Jah ik zeg eerlijk iets heftigs kan ook romatisch zijn !!! ...dat karten of een pretpark jah !!! ...het is iets dat je niet snel vergeet !!!
tangia19
03-07-2002, 16:26
als jullie al naar parijs zijn gegaan waarom gaan jullie niet even naar londen of naar brussel uit eten of zoiets lijkt me echt leuk en je moet wel een stad zoeken waar hij nooit is geweest...dat lijkt me echt leuk..en ja als hij van lezen houd of wat dan ook geef hem dan een boek of die boek die jij bedoelde.
kijk ik kan niet met hem naar london/brussel omdat je daar een hele dag voor nodig hebt....en zoveel tijd hebben we niet....ok moet het een beetje binnen budget blijven...... niet duurder dan bv 100 euro.......omdat al zo vaak van die dure dingen geven en doen...ook lijkt karten mij onwijs leuk......maar dat is misschien iets voor een andere keer...............wacht fff een krijg een ingeving wat vinden jullie van: t shirt met mijn gezicht als opdruk..ik heb gehoord dat dat kan...wat vinden jullie????
tangia19
03-07-2002, 16:39
nou meid dan geef je hem die shirt en dan gaan jullie even uit eten helemaal in het noorden van het land of zo...of naar antwerpen met de auto is echt niet duer hoor en je hebt daar echt leuke marokkaanse terrasjes midden in de stad
al_hamka
03-07-2002, 18:58
Jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ga naar Antwerpen... is echt een leuke stad en het is binnen een dag te doen. of ga naar brussel NOG leuker!!!!
IKzefl vind dat t-shirt niet zo.... wanneer gaat hij een t-shirt aandoen met zijn foto erop!? Het is op zich wel een leuk cadeau maar niet als jullie 2 jaar samen zijn... maar dat is mijn mening. Jij kent hem natuurlijk het beste
ik heb twee keer een soort gelijke discussie geopend. maar wat ik mijn vriend kado heb gedaan is het volgende:
een parker pen met de volgende tekst erop laten graveren: inkt is tijdelijk onze liefde insallah eeuwig.
de volgende zin kan je er ook op laten graveren, maar die is volgens mij te lang: mijn liefde voor jou is niet met de pen te schrijven.
mijn vriend is binnenkort ook jarig en ik weet nog steeds wat ik voor hem wil gaan kopen. maar ik dacht aan mooie poloshirts, met een lekker luchtje erbij. en dat boek waar jij het over had, zo een soortgelijk boek wil ik ook voor hem gaan kopen. en wat wij op zijn verjaardag gaan doen: is naar scheveningen en daar lekker winkelen en wandelen en afscheid van elkaar nemen, want we gaan een paar dagen daarna naar marokko.
en wat dat t-shirt betreft, het is erg orgineel. en gaan karten is ook leuk. of bungee jumpen. en dat idee van een diner in jullie nieuwe woning is erg romantisch en leuk.
nog een aantal tips:
- scheerapparaat
- boxershort
- zijde pyama
- horloge
- stropdas
- schoenen
- smoking voor op jullie bruiloft
- kadobon
- cd bon
- een hangertje met jullie namen erin
- polo shirts
- een fotolijstje met jouw foto erin
- een ring en dan iets erop laten graveren
- een dagje antwerpen
- naar vlissingen (in plaats van scheveningen)
- luxe gaan dineren
- naar six flags of naar een ander pretpark
ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen!! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.