Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er een laptop en kan me helpen?

ceuta
29-11-2006, 21:08

ME muis op me laptop doet het niet meer!De muis die erin zit !Wie weet of ik dat zelf kan oplossen of er mee terug moet?HEb er gelukkig nog wel garantie op!

Norelyn
29-11-2006, 21:47
Volgens mij is ie niet kapot, maar staat ie uit! Als het goed is heb je boven het 'aanwijsvlak' een klein langwerpig (ook afhankelijk van het type labtop) indrukbalkje, ik heb er een lichtblauwe streep onder. Met die toets kan je je muis aan en uit schakelen. Probeer dat eens. Als dat niet lukt , zou ik inderdaad even teruggaan naar de winkel, maar weet bijna zeker dat dat het is. succes!

ceuta
30-11-2006, 08:17
Volgens mij is ie niet kapot, maar staat ie uit! Als het goed is heb je boven het 'aanwijsvlak' een klein langwerpig (ook afhankelijk van het type labtop) indrukbalkje, ik heb er een lichtblauwe streep onder. Met die toets kan je je muis aan en uit schakelen. Probeer dat eens. Als dat niet lukt , zou ik inderdaad even teruggaan naar de winkel, maar weet bijna zeker dat dat het is. succes! Thx lieverd ik heb op Fn en f7 Tegelijk gedrukt en hij deed het meteen die moet je onthouden hihih:goedzo:

Norelyn
30-11-2006, 10:09
graag gedaan schat! en die zal ik zeker onthouden!! groetjes, Norelyn.